|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?Som barn var jeg likte jeg grøt veldig godt og ville gjerne ha det til middag. Men tror ikke det var så ofte det skjerdde for faren min synes ikke det var middag. Som voksen er jeg ikke noe glad i grøt og synes (som min far! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Borte
|
![]() Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?Jeg ELSKER risgrøt og spiser det dessverre nesten aldri, så jeg hadde blitt kjempeglad om jeg fikk det servert. Middagsmat eller ikke.
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?Når jeg kommer på middagsbesøk tenker jeg veldig lite på hvor mye proteiner, fett og vitaminer og sånt det er i maten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?Det er ikke på grunn av næringsinnholdet at jeg ikke synes grøt er middag. Det er mest det at når det er søt mat så føler jeg ikke at jeg har spist middag selv om jeg er blitt mett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?Jeg hadde nok tenkt det om det bare er grøt, men når grøtpinne kommer i tillegg oppveier det søtsmaken i grøten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?
Jo, det var akkurat det eg meinte, ved å variere orkar ein meir. Var det så dårlig forklart?
![]() |
#68 |
Textrovert
|
Man har det ikke i munnen samtidig, da.
![]() |
#69 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?Steike poteter og pølser etter grauten er jo godt. Ikkje kokte poteter, håpar eg.
![]() |
#70 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?Jeg syns grøt er helt greit en gang i mellom, men en fullverdig middag kan en jo ikke akkurat si at det er? Det er jo bare melk, ris, smør og sukker, og ikke antydning til grønnsaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?Jeg er ikke veldig glad i grøt, men hadde nok overlevd det om det hadde blitt servert til middag. Ungene får det gjerne til middag i ny og ne, men da spiser jeg noe annet. Nå for tiden lurer jeg litt på om det er uhøflig å takke nei til den der julegrøten som vi har som tradisjon i familien, det er jo det, så jeg må vel stille.
![]() |
#72 |
Ringskrømt
|
Javisst. Potet til pannekaker og lasagne og sånn har jeg hørt om - men aldri til grøt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
I mål
|
![]() Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?Jeg synes det er godt med grøt noen ganger før jul, det smaker jul. Hadde ikke hatt noen problemer med å få det servert slik som du beskriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|