|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Tja, jeg kunne tenke meg bondegård. Og jeg er odelsjente, men gården er så sliten. Og mannen er ikke typen.
![]() |
#63 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Jeg fulgte drømmen min for snart 20 år siden og har ikke angret en dag.
![]() |
![]() |
#64 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Jeg blir dødsstresset av denne tråden - drastiske endringer apellerer virkelig ikke til meg.
![]() |
#65 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Ingen, faktisk! Tok for noen måneder siden det store skrittet og startet egen bedrift. Mye jobbing og litt annerledes familieliv, men fantastisk gøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Og jeg kunne tenkt meg å leid ut huset for 1-2 år, og tatt med meg ungene og bodd i Spania. På et plan er det nok gjennomførbart, men....
![]() |
![]() |
#67 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Jeg skal bli heltidsstudent igjen til høsten. Etter studietiden flytter vi antageligvis til en annen kant av landet. Så mange drastiske endringer på gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Jeg er i en periode av livet nå der jeg faktisk har vurdert å gjøre noe "drastisk" men så blir det ikke noe av alikevel. Det føles som et stort nederlag men uten å gå inn i detaljer så handler det vel om at jeg ikke tør ta noen sjangser som kan gjøre vesla ulykkelig.
![]() |
#69 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Jeg ser at veldig mange skriver at de ikke kan gjøre endringer som i flytting eller annet av hensyn til barna. Jeg har tenkt mye på det i og med at vi kanskje ender opp med å flytte, selv om barna har det fint materielt og sosialt sett her hvor vi bor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Jeg har i grunnen gjort nok de siste årene med bla skilsmisse og jobbutfordringer at jeg akkurat nå vil leve godt i det jeg har skapt for meg og mine. Fram til jeg blir rastløs.
![]() |
#71 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Jeg har gjennomført noen endringer opp gjennom tiden, og er egentlig på et veldig bra sted i livet nå.
![]() |
#72 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?
Jeg tør rett og slett ikke ta den risikoen at hun kan bli dypt ulykkelig hvis vi flytter. Og jeg er nok litt preget av å ha sett hvor galt det kan gå i et par tilfeller innrømmer jeg gjerne.
![]() |
#73 |
Dig for victory!
|
Ikke meg heller, ser jeg, for jeg har visst ikke foreslått noe drastisk for meg sjøl.
![]() |
![]() |
#74 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
I vårt tilfelle vet vi hva vi har, og det er svært bra, men vi kjenner ikke det vi får. Og så har vi ingen overveiende god grunn som vi kan forsvare oss med hvis det går oss imot.
![]() |
#75 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Jeg er superfornøyd med livet mitt og vil faktisk ikke endre på noe som helst!
![]() |
#76 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Hm. Si det. Akkurat nå er jeg veldig fornøyd med livet slik det er. De drastiske endringene tok jeg jo for knappe to år siden.
![]() |
#77 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Jeg kunne muligens tenke meg å jobbe med noe annet på sikt, men innenfor samme 'fagområde'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Kanskje, når ungene er store, jeg kunne tenkt meg å jobbe offshore en periode.
![]() |
#79 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?Vi putler med tanken om å ta et år i utlandet med ungene innenfor en veldedig organisasjon eller lignende. Når alle er skolebarn, så gjør vi det kanskje.
![]() |
#80 |
heimføing
|
For min del er det fordi vi ikke bor sammen, så da er jeg avhengig av å holde meg i nærheten av barnets far. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|