|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småpenger, unger, betaling og media
Dette er jo faktisk et problem, i motsetning til de triste barna som må få mamma eller pappa til å veksle for seg. Dette burde jo tas tak i all den tid alle må få handlet, og hadde disse gått til avisen ville jeg forstått harmen. Dog trekker de vel ikke nok lesere.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da kjøper man VISA-basert gavekort. Disse gavekortene kan også kjøpes hos banker, samt hos mange forskjellige kjøpesentre m.m.
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Seriøst? Mener du virkelig at flyktninger skal kjøpe seg slike kort bare fordi butikkene ikke vil ta i mot lovlige betalingsmidler?
|
|
|
|
#4 |
|
|
Det er jo en veldig dårlig idé, siden man må betale per bruk etter at det er brukt 3 ganger eller noe. Da må man ha fryktelig mange kort.
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Jeg liker ikke slike kort engang!
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Småpenger, unger, betaling og mediaDet er jeg enig i. Dessverre krever nesten alltid tabloidene et ansikt på nyhetene sine, fortrinnsvis med store, triste øyne. Men det er primært er problem med mediene, og ikke folk, synes jeg. Selv om de kunne nektet, så klart.
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Småpenger, unger, betaling og mediaDet kunne jo alternativt vært et bilde av Plantasjen ...
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Småpenger, unger, betaling og mediaStore, triste barneøyne får flere klikk enn et bedriftsbilde. Folk vil lese personifiserte saker. Jeg er heller ikke så begeistret for å pushe barn inn i nyhetssaker, men jeg syns ikke disse var så ille. Her er det jo faktisk vesentlig for artikkelen at det nettopp handler om barn.
|
![]() |
|
|