|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Har barna deres mye klær? | |||
| Ja |
|
90 | 52,94% |
| Nei |
|
18 | 10,59% |
| Akkurat passe |
|
62 | 36,47% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Har barna deres mye klær?Ungene har mye klær ja, særlig rusket. Jeg tar det litt som markedsundersøkelse før min første kolleksjon...
Her sitter jo jeg i glasshus, som handler alt for mye til ungene. Men det er jo et problem med overforbruk. Det er det. Aller helst skal det lages av lykkelige hender, og brukes (opp) av glade barn.
|
|
|
#62 |
|
Drømmer
|
Sv: Har barna deres mye klær?
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna deres mye klær?Jeg tror ikke mine to har så mye klær. (Eller heter det mange?) De har akkurat så mye som de trenger, til at vi alltid har nok klær i skuffen, i skiftekurven i barnehagen og når vi reiser på tur uten mulighet for klesvask.
|
|
|
#64 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Nå sier ikke jeg at DU handler for mye. Det vet jeg jo ikke. Men når du sier "Jeg elsker å shoppe klær til han og ja han har sikkert mer enn mange andre barn men jeg ser ikke helt proplemet jeg da", så mener jeg at man godt kan se problemet med å handle mye.
|
|
|
#65 |
|
Pauset
|
Sv: Har barna deres mye klær?Akkurat passe har jeg krysset for. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Passiv
|
Sv: Har barna deres mye klær?Har så han greier seg.... |
|
|
|
#67 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Har barna deres mye klær?Malin har en haug med klær!
|
|
|
|
#68 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Har barna deres mye klær?Ja, ungene har mye klær, spesielt minste som er jente. Passet bra med spørsmålet, for igår ga jeg bort to stappfulle klesposer pluss mange bæreposer med klær til den gravide kusinen til mannen. Idag rydder jeg bort vintertøy og tøy som er for lite, og tar fram sommertøy som ikke er for lite.
|
|
|
#69 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Har barna deres mye klær?Vi har et vennepar som har sagt seg definitivt ferdig med babylaging, så vi har fått det aller meste de eide og hadde av barneklær som var for små til guttene deres.
|
|
|
|
#70 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Har barna deres mye klær?Å jada, nokså mye. Til tider har det vært ALTFOR mye, men jeg liker å kjøpe klær. Vi får en del og jeg er jo bare shoppeguru så det holder. Synes ikke det gjør noe, men skal helst rekke å bruke alt tøyet før det vokses ut av da. Akkurat nå har vi ikke fullt så mye, men jeg synes heller ikke det er så mye fint å få tak i til gutt i den størrelsen poden vår bruker! *argh* |
|
|
|
|
|
#71 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Har barna deres mye klær?Ja, det har han. Jeg elsker å shoppe og det gjør farmoren hans også. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Har barna deres mye klær?Jeg synes vel de har akkurat passe. Jeg vasker og bretter klær annenhver dag, og når jeg bærer en ny posjon inn i skapet er det rimelig slunkent.
|
|
|
#74 |
|
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna deres mye klær?Snuppa har ikke mer klær enn det hun trenger og jeg ser ikke noe poeng i at hun skal ha det heller. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Har barna deres mye klær?Eldstemann har akkurat passe; en 3åring i barnehagen trenger et visst utvalg slik at vi slipper å vaske klær mer enn et par ganger i uka. Yngstemann på 7mnd har litt for mye, men det er mest fordi jeg begynner å bruke klærne mens de ennå er litt store. Liker at de skal vare litt, de vokser jo så fort. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Har barna deres mye klær?Veldig mye begge to.
|
|
|
#78 |
|
Tankefull
|
Sv: Har barna deres mye klær?Jeg syns ikke han har for mye.
|
|
|
#79 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
#80 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Har barna deres mye klær?Jeg synes han har akkurat passe, men det kan jo hende at andre synes det er litt mye... Men liker å ha litt å velge mellom, og slippe å vaske hver klær dag... |
|
|
|
![]() |
|
|