Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det er varmt, for varmt!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-14, 00:04   #61
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Elsker det fremdeles.

Gammel 25-07-14, 14:35   #62
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag er jeg i Rørvik, der er det lett overskyet og ca 20 grader. Helt flotters

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-14, 14:43   #63
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg virker ikke i varmen, jeg er helt håpløs. Jeg liker 14-25 grader, og orker ikke stranda med sol heller på dagtid. Jeg har ettermiddag/kveldsbadet de siste par dagene, på Huk i forgårs og badedammen på Grorud i går. Og sovet ute på terrassen om natta, det er perfekt temperatur ute da.

Gammel 25-07-14, 15:31   #64
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fungerer heller ikke noe særlig i varmen. Jeg har heldigvis vært på jobb de siste to ukene, men på kveldene sitter jeg bare i sofaen og gaper. Kan ikke være ute i skyggen en gang, det er for varmt. Har vurdert kveldsbad, men det frister verken å sykle eller kjøre til stranda, så det utgår.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-14, 16:16   #65
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg fungerer heller ikke noe særlig i varmen. Jeg har heldigvis vært på jobb de siste to ukene, men på kveldene sitter jeg bare i sofaen og gaper. Kan ikke være ute i skyggen en gang, det er for varmt. Har vurdert kveldsbad, men det frister verken å sykle eller kjøre til stranda, så det utgår.

Ta en deilig, avkjølt buss til stranda! Det gjorde vi i dag. Deilig!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-14, 21:15   #66
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Hehe, det er så varmt at igår satte jeg pris på shoppingtur til Ikea. Da er det ille da!

Samme her i ettermiddag, dog svært raskt tur: Spise middag der og stol på vei hjem fra bading.

Gammel 25-07-14, 21:16   #67
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Elsker det fremdeles.

Samme her! Bader mange, manger ganger om dagen, har ferie, nyter finværet og passer bare på at vi spiser nok is og drikker bra.

Gammel 25-07-14, 21:51   #68
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det er så klamt og jævlig her at jeg henger fast i sofaen. Det tok meg tre forsøk før jeg kom meg opp!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-14, 22:20   #69
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er flere fordeler enn ulemper med 30 varmegrader, og vil ikke klage de få gangene det været her inntreffer i Norge.

Vi har ferie, og kan legge opp dagene som det passer. Bader masse, og er stort sett ute hele dagen, enten i sola eller skyggen. Utrolig deilig med så varmt badevann, og lange varme kvelder på terrassen uten å måtte pakke seg inn. (Ligger i hammocken nå klokka halv elleve, i shorts og singlet!) Soverommet er hakket for varmt, men med alle vinduer åpne og ingen dyne går det bra likevel.

Og nå er det snart slutt på varmen uansett, og tilbake til 20 grader. Ikke like deilig.

Sist redigert av Filifjonka : 25-07-14 kl 22:27.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-14, 22:22   #70
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg klager ikke på varmen. Det er jo nesten himmelsk å komme fra 32-36 grader i Thailand med høy luftfuktighet til 30-33 grader her hjemme.

Men, vi passer en kjempe av en hund. 70 kg og masse pels. For hans del (og for vår, så vi slipper styre mer med å avkjøle han) håper jeg på bittelitt kjøligere vær snart kjenner jeg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-14, 22:26   #71
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg burde bo et sted med temperaturer fra 20-35 grader hele året. Jeg har det helt supert nå.

Gammel 25-07-14, 22:42   #72
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg burde bo et sted med temperaturer fra 20-35 grader hele året. Jeg har det helt supert nå.

Jeg studerte fire år i Florida, elsket det, savnet aldri vinteren!

Gammel 25-07-14, 22:43   #73
millact

Standard

I går var vi på Kaptein Sabeltann show, satt ute i sko uten sokker og t-skjorte til halv ett om natten. For to år siden var det kaldt husker jeg.

Gammel 25-07-14, 23:38   #74
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Jeg også. Nyter hvert minutt. Men liker vinter også heldigvis, det er bare kald sommer jeg hater.

Gammel 25-07-14, 23:41   #75
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Aner ikke hva temperaturen har vært i dag, men synes nesten det var på nippet til å være for lite varmt.

Gammel 25-07-14, 23:49   #76
millact

Standard

Her i sør lå det på 29, kanskje noe mer, men heldigvis med litt vind. Det hjalp noe.

Gammel 25-07-14, 23:52   #77
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

32 her. Helt fint synes noen av oss (dvs meg og to av barna), resten så halvdøde ut i ettermiddag.

Gammel 26-07-14, 00:01   #78
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Standard

32 her. Helt fint synes noen av oss (dvs meg og to av barna), resten så halvdøde ut i ettermiddag.

I tr.heim? I dag? Synes det var kjøligere i dag jeg.

Gammel 26-07-14, 00:07   #79
millact

Standard

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...l#.U9LUm7Hch8M

Gammel 26-07-14, 00:13   #80
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

I tr.heim? I dag? Synes det var kjøligere i dag jeg.

Jeg er ikke hjemme nei. Jeg tror det har kjølnet litt i Trondheim nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:19.