Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Disney on Ice - praktiske tips

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-15, 13:30   #61
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Disney on Ice - praktiske tips

Vi var der fredag kveld og hadde det fantastisk!
Mannen min og jeg hadde med oss en 18-åring, en 17-åring (eldstesønn + kjæresten ), to 12-åringer og en seksåring. Skulle egentlig hatt med oss bestevenninna til seksåringen men hun lå hjemme med omgangssyke, stakkars.

Alle koste seg! Ungene og jeg sang med til (nesten) alle sangene og hadde det helt strålende, rett og slett. Elsket hvert minutt!

Handlet litt men ikke enormt mye. Og vi kommer tilbake neste år!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-15, 16:24   #62
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som vet når neste års billetter legges ut?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-15, 17:25   #63
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

[quote=apan;4152440]Noen som vet når neste års billetter legges ut?[/Q

Jeg kjøpte billetter til årets forestilling,28.januar i fjor.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-15, 17:36   #64
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Chablis;4152470]

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Noen som vet når neste års billetter legges ut?[/Q

Jeg kjøpte billetter til årets forestilling,28.januar i fjor.

Jeg også. Er derfor jeg lurer på når det åpner i år.

Gammel 25-01-15, 17:58   #65
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

[quote=apan;4152475]

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg også. Er derfor jeg lurer på når det åpner i år.

Har ikke sett noen dato,mulig det er når de er ferdig i Stavanger.

Gammel 25-01-15, 20:50   #66
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Det har alltid pleid å bli lagt ut dagen etter at de er ferdige med årets, men da har de kun vært i Oslo.. Så om det ikke kommer noe i morgen, kommer det vel etter at de er ferdige i Stavanger.

Gammel 04-09-15, 09:08   #67
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Dytter denne opp for å si at billettene for 2016 ble sluppet klokken 0900 i dag. Jeg har vært inne og kjøpt til en hverdagskveld, innser at det blir mye billigere.

Gammel 04-09-15, 10:29   #68
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor bør man sitte? Vi skal ha billetter nær isen, men er det best å sitte ved kortsiden eller langsidene?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-15, 10:42   #69
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi satt ved midten på langsiden og følte vi fikk veldig god oversikt der.

Gammel 04-09-15, 10:59   #70
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg klarer ikke komme gjennom på nettet. Det kommer opp en banner som sier at jeg må ringe Callsenter/Oslo Spektrum/Oilers. Når vi så ringte Oilers (som er medarrangør) får vi en telefonsvarer som sier at vi må bestille via nett.
Nå sitter min mams i kø til Callsenteret til Billettservice.

Gammel 04-09-15, 11:15   #71
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Takk for tips, Apan! Jeg har nå svettet og bannet i en time, og endte opp med billetter på rad fem, felt 102. Kortsiden, ganske nær isen, altså. Høres det ut som ok plasser?

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-15, 11:20   #72
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Mamsen kom igjennom og gutta får årets bursdagspresang. Vi fikk nemlig billetter på selve dagen deres.

Gammel 04-09-15, 11:23   #73
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Takk for tips, Apan! Jeg har nå svettet og bannet i en time, og endte opp med billetter på rad fem, felt 102. Kortsiden, ganske nær isen, altså. Høres det ut som ok plasser?

Vi fikk plasser på rad 3 på langsiden. Kunne fått på rad 1, men når damen i tlf hørte at de ble 6 år den dagen fant hun ut at 3 rad var en mye bedre rad å sitte på.

Gammel 04-09-15, 11:25   #74
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Vi fikk plasser på rad 3 på langsiden. Kunne fått på rad 1, men når damen i tlf hørte at de ble 6 år den dagen fant hun ut at 3 rad var en mye bedre rad å sitte på.

Rad 3 på langsiden her også, prøver noe nytt i år.Vi har alltid hatt plass på kortsiden.

Gammel 04-09-15, 11:40   #75
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Rad 3 på langsiden her også, prøver noe nytt i år.Vi har alltid hatt plass på kortsiden.

Har dere sett greit fra kortsiden? Jeg tror nok langsiden er bedre, de billettene gikk først.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-15, 11:54   #76
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Har dere sett greit fra kortsiden? Jeg tror nok langsiden er bedre, de billettene gikk først.

Ja vi har det men de er ikke like nærme isen.

Gammel 04-09-15, 12:04   #77
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har vi billetter til Rad 3, felt 108. Det blir årets julegave til Minsta, tenker jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-15, 12:30   #78
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Vi satt på første rad på kortsiden ifjor. Ser kjempefint der, men litt unna isen er det ja. Nå prøvde jeg rad 3 på den lille langsiden, ikke den digre. Syntes det så ut som de så bra der ifjor. Den er brattere enn den andre siden.

Jeg var inne 0904 etter at alt hang fram til det, og alt på rad 1 og 2 på langsidene var borte. Må være noe forhåndsfordelt?

Gammel 04-09-15, 15:01   #79
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for tips. Det ble fem billetter på meg. Julegave til hele gjengen.

Gammel 04-09-15, 15:05   #80
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Da har vi billetter til Rad 3, felt 108. Det blir årets julegave til Minsta, tenker jeg.

Rad 2, felt 109. . Mine liker langsiden og langt ned mot isen. Spørs om jeg klarer å holde det hemmelig til jul, de har allerede spurt om vi ikke skal i år også. Valgte også hverdag fordi det er billigere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.