|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Disney on Ice - praktiske tipsVi skal snart debutere på Disney on ice. Vi har selvsagt vært i Spektrum før, så jeg har noenlunde kontroll, men lurer på et par ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Disney on ice - praktiske tipsVi har hatt med vann og godis, ja. Man får ikke tak i et glass vann der, en gang, alt er dyre flasker. Vi har også avtalt at vi ikke kjøper noe. Jeg har forklart konseptet, at det handler om å lokke mest mulig penger ut av folk, og at alt er priset til mange, mange ganger det det er verdt fordi folk liksom er i kjøpehumør. Jeg har veldig snusfornuftige unger som har skjønt det veldig bra. Hvis du tror du kommer til å ha lyst til å glede ungen med en Frost-ting, så er det sikkert like greit å avtale det på forhånd, så du slipper "en til"-maset.
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: Disney on ice - praktiske tips
Mine unger er også fornuftige på den måten, så det er helt greit å forklare det til dem (særlig storebror), men hvis de reelt sett selger noe som det kan være veldig stas å få, kunne jeg også tenkt at vi kunne avtalt 1 ting. Men det er vel neppe noe særlig for storebror der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Drømmer
|
![]() Sv: Disney on ice - praktiske tipsPoden har fått kjøpe en eller to ting,kommer litt an på hva han velger. I år er det vel mye prinsesseting der serjeg for meg,ikke sikkert det blir kjøpt noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disney on ice - praktiske tipsVi kjøper kun en ting. De liker best lysende snurrende figurer. Blir fort 200,- for en.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Disney on Ice - praktiske tipsAlt koster det hvite ut av øyet, og det er salgsboder over alt.
![]() |
#7 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disney on Ice - praktiske tipsVi var i fjor og det var tonnevis med ræl som kunne kjøpes for en liten formue. Jeg antar at det blir minst like mye i år og for Lillemors del er det nok mye mer attraktivt med Frost-stæsj enn det var med Toy Story og det andre stæsjet som var i fjor. Jeg tror vi også skal ta med snop og drikke og så får vi se om vi spandere på en slushkopp eller noe. Hun har en del Frost-effekter kjøpt for en billig penge på Ebay, så hun skal nok ha på seg Anna-kjole og fylle Frost-sekken med et tøydukke-Anna og plastikk-Elsa. Og så bør nok vi også gjøre litt avtaler på forhånd .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I farta ...
![]() Sv: Disney on Ice - praktiske tipsTror for øvrig neppe det er mye annet enn snop og drikke som vil appelere til storebror, Apan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
I farta ...
![]() Sv: Disney on Ice - praktiske tipsFrøkna ville gjerne ha sånn lysende dings i fjor, men fikk bare en liten plastikk-Tingeling. Hun var snurt fordi venninna fikk den lysende snurredingsen, men hun kjøper for håpentligvis ikke ny i år .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2015
![]() |
![]() Sv: Disney on Ice - praktiske tipsDet er mange salgsboder inne i lokalet, så de som ikke kommer i prinsessekjole går kanskje ut med en. Er jo veldig amerikansk og Disney der. Er bare å la de gå i en sånn kjole. Det passer jo for kveldens tema? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Disney on Ice - praktiske tipsI følge min intel på evenementet i går, ja. Jeg tror heller ikke vi betalte fullt så mye for et par år siden.
![]() |
#14 |
This is normal!
|
![]() Sv: Disney on Ice - praktiske tips
Til den prisen burde det være whiskeyslush. Det hadde sikkert vært en høydare for showet sin del også.
![]() |
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Disney on Ice - praktiske tipsDet var som kompisen min skrev; jeg tør ikke å tenke på hva de hadde tatt for en disneyøl.
![]() |
#18 |
This is normal!
|
![]() Sv: Disney on Ice - praktiske tipsJeg tror jeg kunne hatt det utrolig morsomt med å drikke whisky gjennom snirkelsugerør av en sånn kopp.
![]() |
![]() |
|
|