|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Jeg synes heller ikke at det er greit å lure kosttilskudd i voksne oppegående mennesker.
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Voksne får ha vett på å se sine egne behov. Å lure i andre ting synes jeg ikke noe om, men å legge opp til en sunt kosthold og også anbefale forskjellige typer kosttilskudd og vitaminer er jo greit. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ekvilist
|
Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Vitaminer er ikke sukkertøy, man kan faktisk bli forgiftet av fettløselige vitaminer.
|
|
|
#6 |
|
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Selvsagt er det ikke greit! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Om jeg hadde vært i denne situasjonen tror jeg muligens jeg ville informert min mann om at jeg hadde kosttilskudd innblandet i maten hans, så fikk han selv velga om han spiste det eller om han heller lagde seg ny mat.
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Jeg kjenner en som lurte klamydiamedisin i maten til kjæresten sin, for å slippe å fortelle at han hadde vært på tur. :deltar:
|
|
|
#9 |
|
Trist
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?
Er dette vanlig, eller kjenner vi samme person... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Trist
![]() |
Det er godt mulig at det var den historien (som jeg faktisk syntes var ganske morsom) som fikk meg til å se hvilke muligheter man har hvis man er en liten luring |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Hm. Her er vi litt forskjellige, ser jeg. Jeg synes det var ganske tragisk, egentlig.
|
|
|
#13 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?:Prøver iherdig å spore tilbake:
|
|
|
#16 |
|
Epikur
|
Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Jeg synes det er umoralsk å lure kosttilskudd i voksne mennesker, og unngår det helt eller delvis ved å gi min sjels elskede skikkelig næringsrik og sunn mat. Det har gått bra med oss.
|
|
|
#17 |
|
kamerat
|
Nei, det kan det umulig være, for JEG lo jo høyt av det! Og av mye annet i denne tråden.
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Jeg også. Og da er det hvertfall ikke dårlig humor.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?
Jeg og, så nå er vi tre. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sperret
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Hvis man tilbyr sin mann en smoothies man har laget til seg selv -fordi blikket hans sier at han gjerne vil smake på godsakene som du har hatt tre Solaray Spektro-kapsler oppi, og to spiseskjeer Udo`s, ja, hva kan man gjøre? Ikke gidder jeg å forklare ham om alle ingrediense i smoothien. |
|
|
|
![]() |
|
|