Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-15, 21:12   #61
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Selvsagt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-15, 21:23   #62
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Legg vegg til vegg-teppe. Da blir det lunt og godt i furtebu. Du mangler også et kongebilde.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-15, 21:24   #63
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vegg-til-vegg-teppe!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-15, 21:25   #64
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ja!! DET er enda bedre enn parkett med sprekker i lakken!

Gammel 03-10-15, 21:27   #65
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min do er også mindre! Her trodde jeg du hadde en virkelig liten do.

Sist redigert av Mrs. S : 05-10-15 kl 14:01.
Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-15, 21:30   #66
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte også at folk som har plass til en dør på lagring på do, virkelig ikke har bodd med et lite do.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-15, 21:32   #67
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min do er mindre.

Den har rødbrun trelist midt på veggen, og matchende dolokk- og sete. Gul under listen, hvit over listen. Skikkelig lekkert.

Først så var det en planleggingsdag, hvor vi hadde litt lite å finne på. Da fikk Plutten male hjerte på veggen (med litt hjelp fra mor).

Det var liten servant der, men bare en bitteliten kjempestygg hylle, og så fant jeg ingen hylle som var smal opp, så jeg malte treplanker i en av rødfargene fra hjertet (vinrød), og satte opp med metallbeslag.

Og så fant jeg kopper på loppis. Og en moren min kjøpte til meg i Budapest, for hun syntes den passet så fint.

Og så bestemte Plutten og jeg at vi måtte ha yndlings-Dr.Seuss-boka vår på veggene, så nå kan du lese hele Did I Ever Tell You How Lucky You Are.

Dersom du får litt kink i nakken av det, kan du lese dikt i stedet. De er printet ut på passende farger, og laminert, og satt opp på innsiden av hele døra.

Gammel 03-10-15, 21:33   #68
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg ville droppet vegghengt toalett og gått for et fint og lettvasket vanlig ett, malt alle vegger i hvitt eller Minty breeze med litt glans, tatt en sånn rundt miniservant på hylle som ble vist først i tråden og malt gulvflisene med sånn superhard tokomponents gulvmaling i en fin farge (nb, den må røres VELDIG godt sammen, den herder ikke ellers!). Vips, ferdig og ganske lekkert gjestedo til nesten ingen penger. Og er det ikke plass til en liten ovn på veggen der?

Gammel 03-10-15, 21:34   #69
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

...

Sist redigert av Cuyahoga : 24-02-18 kl 09:32.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-15, 21:36   #70
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Min do er mindre.

Den har rødbrun trelist midt på veggen, og matchende dolokk- og sete. Gul under listen, hvit over listen. Skikkelig lekkert.

Først så var det en planleggingsdag, hvor vi hadde litt lite å finne på. Da fikk Plutten male hjerte på veggen (med litt hjelp fra mor).

Det var liten servant der, men bare en bitteliten kjempestygg hylle, og så fant jeg ingen hylle som var smal opp, så jeg malte treplanker i en av rødfargene fra hjertet (vinrød), og satte opp med metallbeslag.

Og så fant jeg kopper på loppis. Og en moren min kjøpte til meg i Budapest, for hun syntes den passet så fint.

Og så bestemte Plutten og jeg at vi måtte ha yndlings-Dr.Seuss-boka vår på veggene, så nå kan du lese hele Did I Ever Tell You How Lucky You Are.

Dersom du får litt kink i nakken av det, kan du lese dikt i stedet. De er printet ut på passende farger, og laminert, og satt opp på innsiden av hele døra.

Fantastisk! Mannen min og eldstedattera (fraulein ordnung muss sein) hadde nok dødd litt.

Gammel 03-10-15, 21:36   #71
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj, når du skrev samtidig så ble mitt innlegg seende veldig kjedelig ut, Acsa.

Gammel 03-10-15, 21:37   #72
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tenkte også at folk som har plass til en dør på lagring på do, virkelig ikke har bodd med et lite do.

Vi hadde fire-fem stykker der, tror jeg. :rødmer:

Gammel 03-10-15, 21:38   #73
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men det var et veldig bra innlegg.

Gammel 03-10-15, 21:51   #74
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Beklager!

Det var jo gode innlegg begge to, bare i litt forskjellige sjangre?

Gammel 03-10-15, 21:55   #75
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Russlands-ideen er god. Du kan ha noen bilder fra Putin-som-Herakles-serien:

Jeg vil også foreslå å vilkårlig slå av det varme og/eller kalde vannet med ujevne mellomrom (og selvsagt ha en nødbøtte med kaldtvann stående) for å få den helt rette stemningen.

Sist redigert av Toffskij : 03-10-15 kl 22:02.
Gammel 03-10-15, 21:55   #76
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow, Acsa!
Jeg henger her for litt inspirasjon. Får et lite (lite) toalett om en måneds tid. Det var hvitt og kjedelig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-15, 22:03   #77
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes Russlands-ideen er god. Du kan ha noen bilder fra Putin-som-Herakles-serien:

Jeg vil også foreslå å vilkårlig slå av det varme og/eller kalde vannet med jevne mellomrom (og selvsagt ha en nødbøtte med kaldtvann stående) for å få den helt rette stemningen.

Jeg dør litt! Det hadde vært fototapeten sin det!!

Varmtvann kun fra november til april (i alle fall deler av tiden) og dopapir må folk ha med sjøl!

Gammel 03-10-15, 22:10   #78
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vodka og tsar i furtebua høres veldig riktig ut. Kjør på! Gjerne i like gjennomført stil som hos Acsa.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-15, 22:25   #79
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg dør litt! Det hadde vært fototapeten sin det!!

Varmtvann kun fra november til april (i alle fall deler av tiden) og dopapir må folk ha med sjøl!

Dere kan vel ha et par numre av Komsomolskaja pravda hengende fra en spiker sånn som andre folk.

Gammel 03-10-15, 22:56   #80
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den doen der har jeg bare malt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.