Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-15, 18:33   #61
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Normaliteten har en tendens til å forskyve seg.

Jepp, både for en selv og for samfunnet. Jeg ville ikke gjort det. For meg sitter det veldig langt inne å sprøyte inn eller skjære bort for å se yngre ut. Når jeg ser hvor vanlig det er blitt (det ser man jo bare av denne tråden hvor mange som er positive), er det med å endrer standarden for "normalt".

Men jeg synes ikke du er et dårlig menneske om du gjør det altså.

Jeg har sett deg mest på bilder, men også "live", og jeg skulle ønske du kunne se selv hvor flott du er. Det skriver jeg ikke for å være grei, men fordi jeg mener det.

Gammel 11-11-15, 18:42   #62
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mja, tja, jeg vet ikke jeg. Jeg tror, som noen andre her har nevnt, at det er lett at ting "baller" på seg, men så kommer det jo an på hvor farlig man synes det er at ting baller på seg da? Men, for å være helt ærlig, hvis du hadde spurt meg om dette for 5-6 siden, da jeg enda hadde 40-åra på armlengdes avstand, ville jeg sagt at du var sprø. De siste åra, jeg er 40 og noen få år, kan jeg derimot ta meg selv i å stirre langt og lenge inn i speilet, dra i huden og sukke oppgitt over rynker som vitterlig ikke var der for to år siden. Jeg liker ikke å bli eldre. :innrømmer: Dvs. jeg er ikke redd for å dø, og liker "gi blaffen-holdningen" som kommer mer med åra, men jeg hater at utseendet begynner å endre seg til det verre. :dønn ærlig: Jeg ser vel ut som den alderen jeg er, og i den grad jeg har fått kommentarer, er det vel gjerne av folk som tror jeg ikke har fylt førti (de som tror noe annet, tør vel gjerne ikke å si noe ), men jeg hadde virkelig hatet om folk flest trodde jeg har nærmere 50 år. Med andre ord: Jeg skjønner deg godt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 19:16   #63
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett deg, er god til å vurdere alder og hadde ikke plassert deg i feil tiår, jeg hadde tippet 45. Jeg skulle ønske du selv så at du ser helt fin ut. Vil du egentlig bedre noe for hvordan du ser på deg selv ved å gjøre dette?

Gammel 11-11-15, 19:38   #64
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også møtt deg flere ganger, både før og etter operasjonen. Det er jo normalt at det er mindre fyll også i ansiktet ditt etter at du gikk ned så mye, men jeg synes ikke du ser veldig gammel ut. Og jeg er også litt i tvil om restylane vil hjelpe på rynker på grunn av løs hud. Skal du få skikkelig bukt med det, må du nok ta skikkelig inngrep slik man gjerne må på løs hud ellers på kroppen etter kraftig vektnedgang.

Ellers så reagerte jeg også på det ene etterbilder som helt tydelig er photshoppet. I tilllegg så er før- og etterbilder forbudt etter markedsføringsloven, men det virker ikke som om klinikkene bryr seg bæret om det. http://www.aftenposten.no/meninger/S...n-8213753.html

Selv ble jeg veldig overrasket etter å ha lest i en annonse for Arendalsklinikken i lokalavisa at "tannkjøttsmil" også er noe en kan fikse på nå.

Jeg er på din alder, og har også merket at jeg begynner å få mer enn bare smilerynker, men jeg smører meg inn med kremer og prøver å få nok søvn og er veldig glad for at jeg aldri har røyket. Er også forsiktig med sol. De jeg kjenner på min alder som har mye rynker er gjerne de som har solet seg veldig, både om sommeren og med solarium resten av året, og røyker. Jeg kjenner også noen på min alder som har tatt og jevnlig tar injeksjoner, og jeg syns egentlig ikke det har så stor effekt. Ofte slurver de på det med sol og røyk, og da går hvertfall vinninga opp i spinninga.

Men en bestemmer jo selv hva en ønsker å prioritere penger på. Om man først er i kunderegisterne hos noen av disse klinikkene, så får en hvertfall nok info, og masse masing om tilleggsprodukter. Alt fra kremer og nye behandlinger. Jeg er også redd for å komme inn i den loopen, for jeg har selvsagt også tenkt tanken når jeg ser at jeg har fått et par rynker rundt munnen som ikke forsvinner av seg selv (smilerynker synes jeg er helt greit), selv om jeg ikke røyker. En blir jo ikke yngre selv om en får stoppet noen av rynkene i fjeset.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 19:49   #65
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bekjente som bruker restylane, og jeg synes at denne personen var vakrere i naturlig look. Jeg synes fort det ser kunstig ut.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 19:57   #66
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, Minerva. Det henger nok også ofte sammen med at man ikke helt klarer å stoppe og at man ikke helt selv klarer å se hva som ser naturlig ut etter en stund. Litt som vippeextentions, noen øyevipper ser jo ut som koster etterhvert.

Jeg har en venn som nesten ser yngre ut nå enn for 20 år siden, han bruker garantert et eller annet (eller flere ting). Helt glatt panne og ansikt ellers, hakket før Jan Thomas. Han får stadig vekk masse komplimenter på Facebook om at han ser så flott og ung ut. Jeg er ikke sikker på om jeg hadde likt å fått så mange sånne komentarer om at jeg så så ung ut om jeg hadde brukt mye penger på inngrep.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 20:09   #67
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette ble en bra tråd. Jeg verdsetter alle innspill, og synes det er veldig interessant å høre argumenter for og i mot. Det er mange aspekter å tenke på her: prisen, det "moralske" ansvaret, faren for at det skal se kunstig ut, osv.

Det er uansett greit for meg å ha satt ord på at dette er noe som plager meg, og å "tenke tanken ut" når det gjelder å ev. skulle ta et slikt inngrep. Det har alltid vært veldig nei og fy for min del.

Jeg har en i familien som helt tydelig har gjort inngrep. Mulig det har foregått i årevis, men jeg har ikke merket det før i det siste. Det var egentlig å lettelse å oppdage, for da hadde jeg på en måte en unnskyldning for å se gammel ut.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 20:15   #68
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er kanskje sær, men jeg synes en del mennesker rett og slett blir vakrere når de blir eldre og "rynkete" enn når de er unge og glatte. Ansiktene får mer karakter og liv. Når jeg tenker på resylane så tenker jeg på Jan Thomas. Har forøvrig ei bekjent som har tatt ansiktsløftning, og hun ser ikke kunstig ut. Så det er mulig å gjøre inngrep uten at det blir helt snodig.

Jeg er litt delt til inngrep. Selv har jeg en heftig sinnarynke (men få andre rynker) men får ofte høre at jeg ser en god del yngre ut enn det jeg er. Så da er det sikkert lett for meg å tenke at man ikke burde fikse på utseende. Samtidig har jeg jo mine hangups, jeg også.

Og når alt det er sagt - jeg har sett deg live og jeg synes du er utrolig mye vakrere enn det du selv gir uttrykk for å mene du er.

Men sånn er er jo ofte. Ting jeg misliker på meg selv er vakkert på andre.

Gammel 11-11-15, 21:33   #69
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg er litt der at om man gjerne vil så kan man godt prøve. Det handler jo om å føle seg bra, og om en bitteliten korreksjon av en sinnarynke i ansiktet er det som skal til for at man skal se seg selv i speilet å være fornøyd, synes jeg ikke det er helt krise, men jeg hadde nok ville gått for den moderate varianten ja. Det er vel ingen som egentlig har lyst til å se ut som hun bloggeren som ble nevnt her .

Men, og arrester meg gjerne om jeg tar feil, jeg mener det er Restylane som ikke er et registrert legemiddel og som man dermed ikke har rett til å få erstatning eller nødvendigvis kan vente seg hjelp fra det offentlige om man får en reaksjon. Jeg kjenner en som fikk en utrolig kjip reaksjon på det og som har måttet gjennom kirurgi for å bli kvitt det igjen. M.a.o. hadde jeg aldri tatt det i ansiktet før jeg visste at jeg ikke kunne få en slik reaksjon eller tilsvarende først.

Gammel 11-11-15, 21:44   #70
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg synes sånne utsagn virker veldig tafatte.

Normalen er relativ og formes i stor grad av samfunnet.
I et miljø hvor man bruker penger på sånt vil normalen formes av det. Spørsmålet er i stor grad hvorvidt man vil bidra til å normalisere behovet for sånt.

Jeg har aldri møtt Divine så jeg har ingen formening om hvordan hun ser ut, og svarte sånn med bakgrunn i at hun sa hun har gått ned mye i vekt, og derfor fått løsere hud og furer. Utenfor normalen altså.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 22:09   #71
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har aldri møtt Divine så jeg har ingen formening om hvordan hun ser ut, og svarte sånn med bakgrunn i at hun sa hun har gått ned mye i vekt, og derfor fått løsere hud og furer. Utenfor normalen altså.

Er det utenfor normalen tenke du? I min verden er løs hud, furer pga vektnedgang helt normalt og en del av det å være menneske.

Det som er utenfor normalen slik jeg ser det er å gjøre seg avhengig av sprøyter.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 22:26   #72
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg er litt der at om man gjerne vil så kan man godt prøve. Det handler jo om å føle seg bra, og om en bitteliten korreksjon av en sinnarynke i ansiktet er det som skal til for at man skal se seg selv i speilet å være fornøyd, synes jeg ikke det er helt krise, men jeg hadde nok ville gått for den moderate varianten ja. Det er vel ingen som egentlig har lyst til å se ut som hun bloggeren som ble nevnt her .

Jeg synes det er skremmende at man ikke skal kunne se seg i speilet uten å føle på at man burde hatt en liten korreksjon her og der. At tanken kommer så naturlig hos såpass mange. Hva som er normalt flytter seg. Jeg har en mistanke om at man enkelte steder i landet har et normalbilde hvor restylane med venner utgjør en del av spekteret og hvor normal aldring defineres ut.

Gammel 11-11-15, 22:26   #73
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir svett av ordbruk som "utenfor normalen", "behov for inngrep", "trenger det" og lignende. Gal, gal verden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 22:36   #74
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg blir svett av ordbruk som "utenfor normalen", "behov for inngrep", "trenger det" og lignende. Gal, gal verden.

Jeg også. Det er derfor jeg blir ekstra svett når jeg kommer med disse utsagnene selv.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 22:46   #75
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg er kanskje sær, men jeg synes en del mennesker rett og slett blir vakrere når de blir eldre og "rynkete" enn når de er unge og glatte. Ansiktene får mer karakter og liv.

Helt enig med Milfrid. Du sier at du aldri har vært pen, men det er jeg veldig uenig i. Når jeg ser bilder av deg tenker jeg alltid at du er en pen dame.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 22:48   #76
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Nydelig smil! Sporty! Løper halvmaraton og sånn! tenker jeg også.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 22:57   #77
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Enig. Jeg er overrasket over hvor mange her som er positiv til denne typen inngrep. "Normalen" er i ferd med å bli fri for rynker og kroppshår med krittvite tenner og dårlig anskitsmimikk.

Faren min er 88, tanten min er 90. Ansiktene deres er av de vakreste jeg vet. Det er et ansikter som viser et levd liv. Det er normalen. Akkurat som man når man når en viss alder (som varierer utfra hvor mye man har vært i solen, hvilke gener man har osv osv) vil få rynker, mer hengende hud, pigmentflekker og litt gulere tenner. Hvis vi i en alder av +/- 40 begynner å glatte ut rynker, hvordan vil vi se ut når vi nærmer oss 90? For hvis man først begynner, er det ikke lett å gå tilbake, tror jeg.

Jeg synes det er fint du laget tråden, Divine, for dette er en veldig interessant diskusjon. Har vi hatt en liknende for noen år siden? Jeg mener vi har tatt opp dette før, og at det var mye større skepsis da enn nå.

Gammel 11-11-15, 23:06   #78
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Enig. Jeg er overrasket over hvor mange her som er positiv til denne typen inngrep. "Normalen" er i ferd med å bli fri for rynker og kroppshår med krittvite tenner og dårlig anskitsmimikk.

Faren min er 88, tanten min er 90. Ansiktene deres er av de vakreste jeg vet. Det er et ansikter som viser et levd liv. Det er normalen. Akkurat som man når man når en viss alder (som varierer utfra hvor mye man har vært i solen, hvilke gener man har osv osv) vil få rynker, mer hengende hud, pigmentflekker og litt gulere tenner. Hvis vi i en alder av +/- 40 begynner å glatte ut rynker, hvordan vil vi se ut når vi nærmer oss 90? For hvis man først begynner, er det ikke lett å gå tilbake, tror jeg.

Jeg synes det er fint du laget tråden, Divine, for dette er en veldig interessant diskusjon. Har vi hatt en liknende for noen år siden? Jeg mener vi har tatt opp dette før, og at det var mye større skepsis da enn nå.

Ja. Og speiler det samfunnet eller er det slik at forumfolka her har blitt eldre og kjenner på dette selv?

Jeg synes først og fremst det er trist at kvinner i så stor grad lar utseende definere sin verdi.

Gammel 11-11-15, 23:20   #79
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tallulah har noen gode poeng. Den overflødige huden blir jo ikke borte og collagenet kommer ikke tilbake. Så for å fylle ut furer og løfte "kjaker" så må man fylle på ganske mye, rett og slett blåse opp fjeset litt. Det er det som gir det litt spesielle restylanefjeset som for eksempel Jan Thomas har, der øynene blir sånn rart smale bak de oppblåste kinnene.

Botox kan være effektivt etter det jeg forstår, og veldig lite synlig om man bare tar en rynke, som en sinnarynke, selv om det fjernet litt mimikk. Men det virker som folk fort faller utpå og tar rynke etter rynke til de er bare en maske.

Gammel 11-11-15, 23:23   #80
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eksempel på maske:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.