Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Damenes aften på Bohus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-15, 13:56   #61
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Da håper jeg de som synes det var feil å diskutere i denne tråden tar seg tid til å les hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delta på.

Gammel 13-11-15, 14:08   #62
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Oversjenking? Som i at de har glass med vin fremme på et bord til selvbetjening?

...som at det er så mye alkoholservering at enkelte ramler overende og detter av stoler. Selv synes jeg alkohol og shopping ikke hører sammen i markedsføringsøyemed, med mindre man oppsøker to ulike forretninger på eget initiativ.

Gammel 13-11-15, 14:15   #63
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Da håper jeg de som synes det var feil å diskutere i denne tråden tar seg tid til å les hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delta på.

Jeg har tatt meg tid til å lese innlegget ditt i den andre tråden og synes det er bra at du laget deg din egen tråd til slutt. Jeg synes fremdeles ikke det er greit å komme med "sure" uttalelser i en tråd som spør om noe helt annet og dermed kunne ødelegge andres opplevelser som de ser frem til og er nysgjerrig på.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 14:16   #64
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

...som at det er så mye alkoholservering at enkelte ramler overende og detter av stoler. Selv synes jeg alkohol og shopping ikke hører sammen i markedsføringsøyemed, med mindre man oppsøker to ulike forretninger på eget initiativ.

Veldig uheldig. "Juhu, hvis vi sjenker disse damene, så vil jo all fornuft fare. Så da vil de shoppe ENDA mer. "

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 14:20   #65
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har tatt meg tid til å lese innlegget ditt i den andre tråden og synes det er bra at du laget deg din egen tråd til slutt. Jeg synes fremdeles ikke det er greit å komme med "sure" uttalelser i en tråd som spør om noe helt annet og dermed kunne ødelegge andres opplevelser som de ser frem til og er nysgjerrig på.

Og jeg har forklart i innlegget i den andre tråden hvorfor jeg mener at det må man tåle. Kom gjerne med motargumentene dine i den andre tråden, siden du mener det er feil å diskutere her.

Gammel 13-11-15, 14:31   #66
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Og jeg har forklart i innlegget i den andre tråden hvorfor jeg mener at det må man tåle. Kom gjerne med motargumentene dine i den andre tråden, siden du mener det er feil å diskutere her.

Vel, jeg mener folk ikke må tåle det og tar det her i denne tråden hvor jeg mener pekefingeren ikke hørte hjemme. Motargumentet mitt er rett og slett at du kan holde dine egne personlige meninger for deg selv i en tråd der HI har meldt seg på et arrangement og lurer på andres erfaringer med foredragsholderen og opplegget. Hva du mener om selve konseptet er knekkende likegyldig.

Gammel 13-11-15, 15:02   #67
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Så snerpete det var her da. Og enig i at det er ufint å ta dette i denne tråden.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 17:34   #68
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg var i fjor.
Tapasen var god.
Vi fikk bare et glass og det tålte alle.
Halvor Bakke er grei nok, men jeg er ikke fan av hans stil.
Jeg er veldig interessert i interiør, men kjøpte ingenting.
Joda, navnet er litt småteit.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 18:50   #69
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt en reise til Dubai og lurer på restauranttips, er det da OK å poste svar om kvinnesyn, politikk og religion og "jeg ville aldri ha støttet et slikt samfunn"? Eller "Er du klar over det miljøpolitiske i reisen du har bestilt?"

Jeg skjønner ikke at du vil reise til et land som har et så menneskefiendtlig styresett. Ikke bra.

Gammel 13-11-15, 18:56   #70
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg skjønner ikke at du vil reise til et land som har et så menneskefiendtlig styresett. Ikke bra.

Er det svaret du ville gitt meg dersom jeg hadde startet en tråd om restaurant-tips i Dubai?

Gammel 13-11-15, 18:59   #71
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker konseptet med å være sammen men venninner og få gratis alkohol og god tapas. Derfor har jeg flere ganger vært på Damenes Aften. Både på Bohus og Byggmakker. Ikke med Halvor Bakke, men blomster-Finn, Lisbeth (Lund? Fra Jotun). Og andre.
Bryr meg null og niks om interiør, og har aldri kjøpt noe som helst. Men har kost meg sammen med venninner og foredragene har alltid vært humoristiske og underholdende.

Gammel 13-11-15, 21:06   #72
Sweetie
Prøver seg frem

Sweetie sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Ohoi! Shopping med vin, det høres ut som noe for meg! Genialt konsept.

Alt blir bedre med vin.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 21:41   #73
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det svaret du ville gitt meg dersom jeg hadde startet en tråd om restaurant-tips i Dubai?

Gammel 13-11-15, 21:51   #74
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

(Og nei, jeg har ikke bestilt tur til Dubai om noen og andre lurte.)

Gammel 13-11-15, 21:53   #75
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Gammel 13-11-15, 23:13   #76
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Det var jo rart, for konseptet er ganske finspisset. Det skal ikke være særlig mer en en til to glass, og det står på et bord. Ble veldig nysgjerrig på hvilken butikk det var. Og prisjuks også!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.