|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
This is normal!
|
![]() Sv: Damenes aften på BohusDa håper jeg de som synes det var feil å diskutere i denne tråden tar seg tid til å les hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delta på.
![]() |
![]() |
#62 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damenes aften på Bohus
![]() |
#63 |
© All rights reserved
|
Jeg har tatt meg tid til å lese innlegget ditt i den andre tråden og synes det er bra at du laget deg din egen tråd til slutt. Jeg synes fremdeles ikke det er greit å komme med "sure" uttalelser i en tråd som spør om noe helt annet og dermed kunne ødelegge andres opplevelser som de ser frem til og er nysgjerrig på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Textrovert
|
Veldig uheldig. "Juhu, hvis vi sjenker disse damene, så vil jo all fornuft fare. Så da vil de shoppe ENDA mer. "
![]() |
#65 |
This is normal!
|
Og jeg har forklart i innlegget i den andre tråden hvorfor jeg mener at det må man tåle. Kom gjerne med motargumentene dine i den andre tråden, siden du mener det er feil å diskutere her.
![]() |
![]() |
#66 |
© All rights reserved
|
Vel, jeg mener folk ikke må tåle det og tar det her i denne tråden hvor jeg mener pekefingeren ikke hørte hjemme. Motargumentet mitt er rett og slett at du kan holde dine egne personlige meninger for deg selv i en tråd der HI har meldt seg på et arrangement og lurer på andres erfaringer med foredragsholderen og opplegget. Hva du mener om selve konseptet er knekkende likegyldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Damenes aften på BohusSå snerpete det var her da. Og enig i at det er ufint å ta dette i denne tråden.
![]() |
#68 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Damenes aften på BohusJeg var i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
frakoblet
|
Jeg skjønner ikke at du vil reise til et land som har et så menneskefiendtlig styresett. Ikke bra.
![]() |
#71 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Damenes aften på BohusJeg liker konseptet med å være sammen men venninner og få gratis alkohol og god tapas. Derfor har jeg flere ganger vært på Damenes Aften. Både på Bohus og Byggmakker. Ikke med Halvor Bakke, men blomster-Finn, Lisbeth (Lund? Fra Jotun). Og andre.
![]() |
#72 |
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damenes aften på BohusOhoi! Shopping med vin, det høres ut som noe for meg! Genialt konsept. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Det var jo rart, for konseptet er ganske finspisset. Det skal ikke være særlig mer en en til to glass, og det står på et bord. Ble veldig nysgjerrig på hvilken butikk det var. Og prisjuks også! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|