Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-16, 23:54   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg er fra meg av sult kl 20 hvis jeg ikke har spist middag merker jeg. I dag var jeg hjemme fra foreldremøtet sånn omtrent da, og ungene hadde ikke spart en eneste pizzasmule til meg. Jeg holdt på å sulte ihjel mens jeg stekte speilegg. På ekte.

Vi spiser som regel i sekstiden.

Familien min trenger også et måltid før middag, da spiser de gjerne brødskiver eller egg eller sånne ting som jeg tror Andre Mennesker spiser som kveldsmat. Ellers blir de fryktelig vanskelige å ha med å gjøre. :tsktsktsk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 23:57   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Familien min trenger også et måltid før middag, da spiser de gjerne brødskiver eller egg eller sånne ting som jeg tror Andre Mennesker spiser som kveldsmat. Ellers blir de fryktelig vanskelige å ha med å gjøre. :tsktsktsk:

Ja, her tar ungene seg brødskiver/knekkebrød/kornblanding og frukt når de kommer hjem fra skolen. Så de er ikke skrubbsultne når vi kommer hjem fra jobb, og da går det fint å ha middagen litt senere.

Gammel 18-02-16, 00:06   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Det gjorde vi også før og det synes jeg er helt ok og en bra måte og løse logistikken på om mange er ute og farter i "middagstid".
Nå tilstreber jeg å være ferdig med middagen tidligere fordi jeg kan og fordi den minste legger seg før kveldsmaten om dagen.

Sist redigert av Vianne Rocher : 18-02-16 kl 00:20.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 23:49   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg SKJØNNER ikke hvordan Folk Flest får til å spise middag så tidlig.

Jeg har for tiden 90% stilling og er på jobb rundt 0815 (har kort vei og ingen trafikk) og som regel hjemme før 16 et sted. Om jeg må handle har jeg butikk på vei hjem sånn at det går raskt.

Gammel 18-02-16, 00:29   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Løsningen for oss er:
-Ferdig på jobb 16.30
-Kort vei hjem
-Ukehandling
-Middagsplan
-Store barn som evt starter eller lager middagen
-Seine fritidsaktiviteter

Vi er hjemme ca 16.35 og spiser ca 17-17.15. Vi spiser mye wok, kylling og fisk, det går kjapt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 10:32   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid spist middag så tidlig, har alltid vært ferdig på jobb klokka fire og middag er det første som skjer etterpå - enten jeg har vært familie eller singel.

Ja, bortsett fra da jeg hadde jobb med kveldsskift selvsagt. Da lagde jeg middag og spiste FØR jeg dro på jobb klokka tre, selv om jeg var singel da.
En dag uten middag i skapelig tid er ikke en bra dag for meg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 20:46   #7
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo selvsagt ikke alle som har arbeidstider der det er praktisk mulig, men for en del av oss er det jo et bevisst valg som er et resultat av stramme prioriteringer. Om vi ikke hadde prioritert middag klokken 1700 sammen veldig høyt, hadde ikke vi spist da vi heller.

Den ene starter tidlig på jobb (ikke så tidlig som Adriennes mann da), den andre må bare dra fra jobb og være hjemme til 17 uansett om man er midt oppi noe. Det er ikke snakk om å gjøre seg ferdig eller dra når det passer best. Resten av jobben gjøres på kveldstid for begge to. Vi jobber MYE kveld, og hadde vi ikke prioritert sånn bevisst hadde vi selvsagt hatt bedre kvelder voksenmessig. Det er heller ikke aktuelt for oss voksne å trene på ettermiddagen, enda vi sikkert kunne trengt det.

Vi lager ukemeny, ukeshandler. Handler aldri på vei hjem fra jobb, vet alltid om morgenen hva middagen skal være.

Sist redigert av apan : 18-02-16 kl 21:37.
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 21:46   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her hjemme har jeg så vidt kommet inn døren da. Mannen jobber enten like lenge som meg på dagen, eller kveldsskift. Ene guttungen har piano en gang i uken som ikke begynner før 19:30, andre guttungen har tre treninger i uken som begynner mellom 16 og 17:15. (Men han kommer seg til og stort sett fra selv, velsignede ungen.)

Vi spiser middag stort sett rundt kl 20. Slipper å styre med kveldsmat, da.

Her er samboeren hjem ca 15:00, starter tidlig for å unngå rush på vei hjem. Når jeg har barna flexer jeg, og er hjemme ca 15:30-isj. Snuppa har ikke SFO, så henter som regel etter skoleslutt. Og så jobber jeg lenger når jeg har barnefri.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 22:57   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen min jobber skift, så enten har han fri, jobbet natt (sover til 14.30), jobbet formiddag (ferdig 14.00) eller jobber ettermiddag (begynner 14.00 og jeg lager middag).

Selv er jeg ferdig 15.30 så og si hver dag, og da passer det fint at han har middagen klar når klokka er slagen 16 og jeg har kommet inn døra.

På torsdager begynner balletten til jentene 16.10, og dermed spiser de tidligere og jeg spiser alene når jeg kommer fra jobb, eller mannen og jeg spiser sammen senere på ettermiddagen. Akkurat i dag avspaserte jeg pga kveldskurs, så da klokka var 17.30 hadde jeg både sovet en liten lur, spist middag, ryddet kjøkkenet, vært med jentene på ballett, kjørt den ene videre til korps, OG vasket bilen.

Gammel 19-02-16, 00:12   #10
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl.17:30?

Enten sitter vi og spiser, eller så er vi ferdige. Lekser er gjort. Storesøster har trening fra 17 til 18 to dager i uka. Avhengig av logistikken spiser vi enten før eller etter.

Vel, mine barn er 3 og 7, så de må leveres og hentes i barnehage og på SFO, og det har vi ingen andre til å gjøre. Leksemengden i 1. klasse er ikke all verdens, så den kan glatt være unnagjort for hele uka på mandag. Vi togpendler begge to, og med få avganger som ikke alltid er i rute er det uaktuelt for den som skal hente å ta noe senere tog hjem enn det som er framme rett før klokka fire. Den som begynner på jobb sist leverer, den som slutter først henter. Jeg jobber kun på dagtid, men med varierende start- og sluttid. Mannen jobber turnus. Vi har ukemeny, og handler aldri på hjemveien.
Jeg tror veldig mye handler om hva slags jobb man har. Våre jobber kan kun utføres på jobb. Hjemmekontor finnes ikke. Ikke flexitid heller. Vi kan bytte vakter, men det er det.

Gammel 19-02-16, 01:10   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl.17:30?

Det er litt morsomt, dette med middagstider, hvor forskjellig det kan være. Vi har et vennepar i Sveits, med barn på alder med våre, som vi har vært mye på ferie sammen med blant annet. Vi er veldig like i ett og alt, interesser og preferanser i forhold til reisemål, opplevelser etc, og går utrolig godt sammen. Har noenlunde samme vaner når det gjelder det meste. Den eneste forskjellen som har noen praktisk betydning er dette med middager. Der har vi kommet til et slags kompromiss, som funker sånn noenlunde. Vi har middag sånn rundt kl 18, slik at vi tar en litt sen middag, og de tar en litt tidlig middag. Men problemet oppstår da i forhold til det med kveldsmat, som er en veldig inngrodd vane hos mine, men som ikke finnes i Sveits. Så når kveldsstellet er i gang, og ungene deres (sikkert litt småsultne, pga den tidlige middagen) begynner og skal pusse tenner, begynner mine barn (av vane, mer enn av at de er så veldig sultne, de har jo spist så sen middag ) å mase om brødskiver. Og da vil jo selvsagt de sveitsiske barna også ha mat. Foreldrene sukker litt oppgitt og sier "ok, her ta litt frukt og en ostebit da, også går du og pusser tennene". Det verste er at vi har miljøskadd de stakkars ungene deres, for etter at vi ferierte sammen sist gang maser visstnok ungene deres stadig vekk på "kveldsmat", da vil de ha en yoghurt, litt brød etc (som egentlig, i deres hode, er frokost) før de går og legger seg - sannsynligvis mest for å drøye leggetida. De kaller måltidet ved det norske ordet "kveldsmat".

Gammel 19-02-16, 12:32   #12
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her hjemme har jeg så vidt kommet inn døren da. Mannen jobber enten like lenge som meg på dagen, eller kveldsskift. Ene guttungen har piano en gang i uken som ikke begynner før 19:30, andre guttungen har tre treninger i uken som begynner mellom 16 og 17:15. (Men han kommer seg til og stort sett fra selv, velsignede ungen.)

Vi spiser middag stort sett rundt kl 20. Slipper å styre med kveldsmat, da.

Man rekker det om man er på jobb i 8 timer, har flexitid og det er relativt kort mellom hjem - skole og jobb. Hun som har tre dager med fritidssysler tar ansvar selv og hjelper der det trengs. Hun som må hjelpes med alt får bare lov til å ha en ting på fritiden.

Jeg begynner på jobb ca. halv åtte og er hjemme ca kvart over fire en vanlig ettermiddag.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 23:45   #13
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Mandag, tirsdag, torsdag og fredag er alle hjemme og sitter rundt middagsbordet (mandager er vi vel straks ferdige med å spise siden storebror trener rett etterpå). Onsdager er lillebror på allidrett så da spiser vi når han og mannen kommer hjem (litt over 18). Storebror gjør alltid leksene straks han er hjemme fra skole/SFO så etter middagstid er det ren avslapning.

Gammel 17-02-16, 23:47   #14
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Kl.17.30 er middagen spist og ryddet bort, ungene er enten i gang med lekser eller ferdige. Jeg trener eller sitter i sofaen med rettearbeid, studier, en bok eller strikketøy. Ungene har en aktivitet hver, men tulla sin starter senere og minstens aktivitet har ikke startet for året enda. Kjæresten er enten hjemme eller hun er på jobb, jobber skift annenhver uke sent og annenhver uke tidlig. De ukene vi ikke har ungene hos oss, gjør jeg som regel det samme om jeg ikke er ute på en eller annen café.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 23:47   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er vi som oftest akkurat ferdige med å spise middag. Vi spiser en gang mellom kvart på fem og fem (barna lager mat og vi spiser når vi voksne kommer hjem) og sitter ca en halvtime til bords de fleste dager.

Så starter logistikken de fleste dager. De dagene jeg kjører noen et sted så hender det jeg får trent mens de trener.

Gammel 17-02-16, 23:49   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi spiser en gang mellom kvart på fem og fem

Det er et så utrolig smalt tidsintervall at det blir nesten komisk å si "en gang mellom". (Vi spiser en gang mellom 1830 og 21, vanligvis.)

Gammel 18-02-16, 00:04   #17
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er et så utrolig smalt tidsintervall at det blir nesten komisk å si "en gang mellom". (Vi spiser en gang mellom 1830 og 21, vanligvis.)

Det kan du si.

Av forskjellige grunner er det viktig for oss å spise middag til et veldig regelmessig tidspunkt hver dag, og de fleste dager passer det på den tiden, med tanke på barnas aktiviteter. Mandag, onsdag og torsdag skal vi ut dørene halv seks, tirsdag og fredag har vi ingenting.

Det hadde selvsagt ikke fungert om ikke barna laget middagen.

Gammel 17-02-16, 23:49   #18
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg rekker middag så tidlig, siden jeg de dagene jeg jobber sent, lager i stand middagen dagen før eller før jeg går på jobb. Da er det bare å varme opp når jeg kommer hjem, så er middagen klar på 15 minutter. Dette året er litt spesielt siden jeg jobber 62,5 % og har en dag fri og en dag veldig tidlig. De tre andre dagene er jeg ferdig på jobb rundt kl.16, men klarer å få i gang middagen til kl.16.45-17.00, og vi er da ferdig med å spise til kl.17.30.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 23:49   #19
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Dette er en god tid. Vi slapper av etter middag og lekser, før vi må kjøre til trening.

Vi har delt inn arbeidsdagene våre slik at jeg er alene med alle om morgenen og begynner klokken ni. Han henter halv fire og lager middag. Jeg kommer hjem til ferdig middag. Har bare ca 7 min å kjøre.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 00:08   #20
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

3 av dagene er vi ferdig med middag og på vei til 1. treningsøkt av 2. 1 dag er vi ikke ferdig med middag pga trening som starter kl 16.15, da har vi middag kl 18.30. Fredag ligger jeg til ladning, spiser middag rundt kl 20. Samme lørdag og søndag hvis vi ikke er på kamp eller jobb.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.