Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing fra tråden "Tror du på hjelpere"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-07, 11:02   #61
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing fra tråden "Tror du på hjelpere"

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Se hva som sto i mitt horoskop fra astro.com:

Og i mitt sto det:

Sitat:

You have a gift for synthesis, for reducing multiple problems to one concept in your mind. With this power for concentration and unification comes a desire for a position of authority. Your Moon and Sun combination makes you a romantic - not in the sentimental sense, but in the sense that you see yourself as a heroic person.

Jau!

Sitat:

Outwardly you are gay and have a sunny disposition

Særlig!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 11:06   #62
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men hjelper det?

Hva mener du? Ja, jeg ser at min Ascendant stemmer med min personlighet hvis det var det du mente.

Gammel 04-07-07, 11:07   #63
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå lokket toffen meg inn på astro.com.

Sitat:

Good investments
You will have great sensitivity to beauty today and an appreciation of lovely and well-made objects. This is a good day for buying clothing and art objects or for planning to redecorate your home. You have a strong desire to gratify your senses, but not to the point of being compulsive or foolish about spending. If you spend a lot of money on something that you want, the chances are it will be a good investment. In fact the best purchases to make today would be objects that will increase in value as they get older, such as jewelry or antiques. Your relationships should be very positively affected, and you might even start a new romantic interest. This is also a good time to smooth out any difficulties you are having with another person.

Det høres virkelig ut som en god ide å la all bryllupsplanleggingen fare, og dra ut og bruke budsjettet på klær og møbler! For å ikke snakke om at det var lurt å kjøpe smykker!
For øvrig var det også en god plan å innlede et nytt forhold, sånn en 3 dagers tid før jeg skal gifte meg ...

Gammel 04-07-07, 11:18   #64
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Men nå skal jeg ihvertfall tilgi deg kommentaren om at vi som tror på "mer mellom himmel og jord..." er kioskromanlesende og uutdannede - for nå vet jeg jo at det står i stjernene at du har "en tendens til å være skarp eller sarkastisk - intellektet ditt er et tveegget sverd."
You just can´t help it!

Ja, jøss - det tenkte jeg også. Du forvirrer meg Mim! I den andre tråden er du jo ytterst sarkastisk mot alt alternativt, men her forteller du at du har fått stilt ditt eget horoskop.. Og ikke bare det - nicket ditt er enda mer forvirrende. Madam Mim er jo en heks, og du får jo knapt noe mer alternativt enn det

Bosted: Mim bor i et hus i skogen. Hun foretrekker absolutt ro, og jager turgåere og andre snyltegjester.

Yrke: Heks

Hobbyer: Kokekunst og svartekunst. Men Mim har faktisk stor interesse for skuespill, kanskje det skyldes at hun opprinnelig var en filmheks? Mim later til å ha forkjærlighet for prinsesseroller som Snehvit og Askepott.

Annet: Makeløse Madam Mim har flere ganger samarbeidet med Magica fra Tryll, men er en helt annen slags heks. I tegneseriene var hun lenge en vennlig gammel dame som blant annet ofte hjalp Ole, Dole og Doffen. Hun er opptatt av natur og miljø, og liker ikke "jåleri". De siste årene virker det som om Mim er blitt ganske selvopptatt. Hun hjelper nå bare folk dersom hun selv har nytte av det, ved at hun f.eks. da får fred og ro. Ellers har Mim en katt, som alle hekser med respekt for seg selv.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 11:22   #65
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg tror ikke på astrologi. Kjedelig ettersom jeg var veldig opptatt av det en periode og til og med delvis lærte meg å sette opp et skikkelig horoskop, med hus og gode greier.

Gammel 04-07-07, 11:34   #66
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, kanskje jeg skulle revurdere min tro på astrologi, for dette er hva jeg fikk opp da jeg fikk stilt mitt daglige horskop på astro.com . Med tanke på hva jeg bruker tiden min på for tiden, så var det en fulltreffer, det må jeg virkelig si!

Nå må jeg innrømme at jeg ikke husker helt klokkeslettet, bare at det var på formiddagen. Mor kunne heller ikke hjelpe meg, så fødselen kan ikke ha gjort varig inntrykk .

Sitat:

"Today you should attend to domestic affairs, your personal life, and family matters. Also it is a good day to withdraw into yourself and think things over. There are times when nothing is more important than getting in touch with yourself and your personal work. Demoralizing ego defeats are quite likely with this influence, if you concern yourself with matters that are not related to your real, inner needs and concerns. That is why it is so important for you to be alone or with your closest loved ones in your personal world. This is the only way to determine what your real needs are and how you should satisfy them. Within your personal sphere you can have very satisfying experiences today. "

Gammel 04-07-07, 12:01   #67
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Ja, jøss - det tenkte jeg også. Du forvirrer meg Mim! I den andre tråden er du jo ytterst sarkastisk mot alt alternativt, men her forteller du at du har fått stilt ditt eget horoskop.. Og ikke bare det - nicket ditt er enda mer forvirrende. Madam Mim er jo en heks, og du får jo knapt noe mer alternativt enn det

En jeg kjenner fra gode gamle Modne Mødre på NM hadde tilgang til et program der man kan få et automatisert horoskop. Just for fun. Halve MM fikk stilt horoskop. Jeg er Madam Mim fordi det var det første som fôr gjennom hodet mitt da jeg skulle registrere meg på NM. Jeg er ikke så veldig snill, så jeg kunne ikke ha et snilt nick, og jeg ville ikke ha noen som var for pene heller, så en stygg, tykk, slem og egoistisk heks passet perfekt. Det morsomste er at mange tror jeg ser slik ut i RL. Eller som Morticia Addams.

Gammel 04-07-07, 12:18   #68
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

I lys av dette spør jeg herved om deres syn på astrologi. Har astrologi noe for seg, eller blir det enkelt og greit avfeid som humbug?

Jeg er sikker på at jeg har ridd på Rudolf til Nordpolen og hjem igjen mange ganger før lysende gasskyer langt hjemmefra greier å påvirke livet mitt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 12:39   #69
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Ja ikke sant? I tillegg må jeg jo si at jeg har lest at kvinner som bor i samme hus av en eller annen grunn ofte ender med omtrent samme syklus. Hva det skyldes er vel uklart, men det snakkes om at man påvirker hverandre også. Vi kan føle andres sinnsstemninger, vi påvirkes av vær og vind, både fysisk og psykisk. Så hvorfor skulle vi IKKE påvirkes av himmellegemene? Verdensrommet, så stort og uendelig, det virker litt rart om vi ikke skulle påvirkes over hode.

Kvinner som bor under samme tak får lik syklus på grunn av feromoner. Det er ikke noe hokus pokus med det.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 12:51   #70
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Kvinner som bor under samme tak får lik syklus på grunn av feromoner. Det er ikke noe hokus pokus med det.

Ikke noe hokus pokus, men et helvetes styr! Jeg har gått på folkehøyskole med 80 jenter, der nesten alle hadde menstruasjon samtidig (søplekasser fløt en uke i måneden) og PMS samtidig (det smalt i dører en uke i måneden). Slitsomt!

Gammel 04-07-07, 18:49   #71
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Burde vel lage oss en ny tråd her..hehe. Nei, jeg har ikke fått tak i. Dessverre. Så jeg er litt misunnelig. Jeg skal ta meg en runde igjen. Vet du at du kan formere den med frø? Du bruker en pensel og bestøver blomsten så får du frø.Som den kan kaste flere meter fra planten. Bare må ha en sånn jeg altså. Og ja, er på jobb jakt. Så å si arbeidsledig for øyeblikket. Og litt stressa. Så horoskop...

Næh? Bestøve den? Hva gjør jeg da? Hvor "legger" jeg støvet fra blomsten? Over på den andre som er avblomstret?

Tenker forresten på deg hver eneste gang jeg ser på jathropaene.

Er litt stressa på grunn av jobb og sånt selv. En får liksom ikke ro over seg før alt er i orden med jobb. Slitsomt. Har du noen spesifikt interessant jobb i kikkerten?

Ny tråd, nei? Næheinei! Det var jeg som startet tråden,så det så!

Sist redigert av Fruktflua : 22-07-07 kl 08:42.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 19:25   #72
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra mitt nye favorittsted astro.com:

Sitat:

Also you may have to contend with the breakdown of machines or situations. Anything that tends not to function very smoothly will work very poorly today. It is time to straighten out the situation or fix up the mechanical problem.

Fra gårsdagens horoskop. Dette stemmer jo bare så bra! Altså: Jeg satt foran TVen med fjernkontrollen, og skulle inn på tekstTV. Men det var noe galt med fjernkontrollen til TVen, jeg fikk ikke den til å gå direkte til sidene jeg ville ved å taste tall, den ville bare gå til disse Mem1, Mem2 osv hovedsidene. Jeg prøvde i flere sekunder før jeg måtte gå over på tekstTV på parabolen. Det er jo ganske utrolig at horoskopet klarte å fange opp dette! :nyfrelst:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 20:09   #73
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner muligheten av noe her!
Om vi alle går inn på astro.com og leser dagens horoskop, for så å legge inn rapport om det stemte dagen etter, så kan en eller annet som føler seg kallet, oppsummere den prosentvise treffsikkerheten etter et bestemt antall dager.

På det viset skal dere ikke se bort i fra at vi her på FP en gang for alle kan ta en sjefsbeslutning på om astrologi har noe for seg!

Gammel 04-07-07, 20:20   #74
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg aner muligheten av noe her!
Om vi alle går inn på astro.com og leser dagens horoskop, for så å legge inn rapport om det stemte dagen etter, så kan en eller annet som føler seg kallet, oppsummere den prosentvise treffsikkerheten etter et bestemt antall dager.

På det viset skal dere ikke se bort i fra at vi her på FP en gang for alle kan ta en sjefsbeslutning på om astrologi har noe for seg!

Hvis du frivillig tar for deg det statistiske, så stiller jeg velvillig opp som eksperimentdeltaker.
Men dette alene vil selvsagt ikke kunne fungere som en dokumentasjon på hvorvidt astrologi har noe for seg eller ei.

Gammel 04-07-07, 20:26   #75
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dagens horoskop:

This can be a somewhat disruptive influence, during which you are subject to sudden upsets or to behavior that is upsetting to others. Under this influence it is quite likely that you will not follow your normal routine as on other days. There could be an automobile breaking down unexpectedly, a sudden argument or an unexpected separation from someone. The point is that you can expect the unexpected today. You are striving to break down your everyday routine, and it would be best to find ways of doing this intentionally, rather than waiting for it to happen. Let the restless spirit within you express itself. You need new air! You may very well discover a valuable aspect of yourself that you never knew existed, because you were afraid to let it come out.

Vel: Jeg er hjemme med begge barna, mens mannen er på jobb. Har vært tålmodig med å underholde to krabater i regnvær de siste dagene, men i dag syntes jeg de siste par timene før han kom hjem var uholdbare. Jeg bare MÅTTE ha en pause, og sendte en melding om at jeg kom til å gå opp i annen etasje å spise middag der når han kom hjem, for jeg bare måtte være for meg selv. Som sagt så gjort - føltes forholdsvis sært, for vi spiser jo alltid middag sammen. Ble værened oppe i to timer - det var helt nødvendig å være alene.
Alt jeg kunne tenke på mens jeg var oppe, var at jeg skulle ønske jeg bare kunne reise bort et par dager å være alene, lese bøker å samle litt energi og se noe annet enn huset vårt...
SÅ - jeg har definitivt oppført meg annerledes enn vanlig i dag - og jeg trenger utvilsomt "new air".

Gammel 04-07-07, 20:29   #76
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Hvis du frivillig tar for deg det statistiske, så stiller jeg velvillig opp som eksperimentdeltaker.
Men dette alene vil selvsagt ikke kunne fungere som en dokumentasjon på hvorvidt astrologi har noe for seg eller ei.

Nei, DET var sagt med glimt i øyet!

Statistikk? Jeg?
Tru´kke det...

Gammel 04-07-07, 20:31   #77
Fruktflua
Sperret

Standard

Nei, DET var sagt med glimt i øyet!

Statistikk? Jeg?
Tru´kke det...

Ahhh, actually tought so, but tvilen var allikevel litt tilstede.

Gammel 04-07-07, 20:42   #78
Fruktflua
Sperret

Standard

Dagens horoskop:

This can be a somewhat disruptive influence, during which you are subject to sudden upsets or to behavior that is upsetting to others. Under this influence it is quite likely that you will not follow your normal routine as on other days. There could be an automobile breaking down unexpectedly, a sudden argument or an unexpected separation from someone. The point is that you can expect the unexpected today. You are striving to break down your everyday routine, and it would be best to find ways of doing this intentionally, rather than waiting for it to happen. Let the restless spirit within you express itself. You need new air! You may very well discover a valuable aspect of yourself that you never knew existed, because you were afraid to let it come out.

Vel: Jeg er hjemme med begge barna, mens mannen er på jobb. Har vært tålmodig med å underholde to krabater i regnvær de siste dagene, men i dag syntes jeg de siste par timene før han kom hjem var uholdbare. Jeg bare MÅTTE ha en pause, og sendte en melding om at jeg kom til å gå opp i annen etasje å spise middag der når han kom hjem, for jeg bare måtte være for meg selv. Som sagt så gjort - føltes forholdsvis sært, for vi spiser jo alltid middag sammen. Ble værened oppe i to timer - det var helt nødvendig å være alene.
Alt jeg kunne tenke på mens jeg var oppe, var at jeg skulle ønske jeg bare kunne reise bort et par dager å være alene, lese bøker å samle litt energi og se noe annet enn huset vårt...
SÅ - jeg har definitivt oppført meg annerledes enn vanlig i dag - og jeg trenger utvilsomt "new air".

Se der!

Her er mitt dagshoroskop fra astro. Fant ut at dansk er tilgjengelig som språk også. Jeg har benyttet meg av sidene i åresvis, men ikke skjønt at man kan lese på dansk.

Pludselige handlingerSvag, forbigående effekt: Her til morgen du vil sandsynligvis føle trang til følelsesmæssig spænding, noget der afviger fra rutinen i din daglige tilværelse. Du vil formentlig opsøge mennesker, som adskiller sig fra dem, du plejer at omgås. Du kan tilbringe dagen eller aftenen i meget anderledes omgivelser. Og selvom du føler dig en smule impulsiv, får disse impulser dig til at føle dig mere levende frem for tilbøjelig til at reagere overilet eller dumt. På et mere afdæmpet niveau kan du anvende denne energi til at gennemføre nogle tiltrængte ændringer i din personlige tilværelse eller i dit hjemmemiljø. Selvom andre kan virke opskræmte over dine tilsyneladende pludselige handlinger, vil disse ændringer være konstruktive, og personerne i dit liv vil acceptere dem. Hvis du skal omgås grupper af mennesker eller et almindeligt publikum, vil du gøre dig til fortaler for forandring.

I dag har jeg vært på et formelt kontor og ordnet noe meget privat. Jeg ble møtt med positiv feedback mht mine handlinger og valg, og har snakket med mennesker jeg svært sjelden omgås. Det var imidlertid ikke like mye positivt å møte hos en av de jeg har snakket med.
På vei hjem derifra snudde jeg bilen og kjørte til et kjøpesenter. Fikk en plutselig trang til å kjøpe noen nye sko. Mannen min kunne ikke forstå hva jeg skulle med ENDA et par sko, og gav seg litt over da jeg viste ham de nye skoene. Men som han sa; "Unner deg alt godt, kona mi, og et par sko er det minste du kan unne deg nå".

Gammel 04-07-07, 21:25   #79
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er født i Tvillingenes tegn. Og synes ofte mye av det som står om tvillingen passer på meg som person.
Leste forøvrig horskop barn Løve-barn (som min datter er) - det kunne nok vært skrevet direkte OM henne ja

Jeg har ikke satt meg inn i det, og leser diverse horoskop med humor. Men å avfeie det som humbug? Neh.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 01:58   #80
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Hva mener du? Ja, jeg ser at min Ascendant stemmer med min personlighet hvis det var det du mente.

Samme her. Ikke Ascendanten, men de tingene jeg "sokner" til, for å bruke et akseptert terminilogiredskap, kan jeg raletere til det ganske kjapt. Jeg kan også raskt finne ut av hvilke stjernetegn de menneskene jeg møter tilhører. De har ofte sine fremtredende egenskaper.

Kan noen forklare meg hvorfor jeg så ofte treffer når jeg møter nye mennesker og snakker med dem,....la oss si en halv time,... og i 89 - 90 (ca) av 100 tilfeller så er det riktig?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.