|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
Se resultatene: Har du / har du hatt brevvenn? | |||
Har hatt brevvenn |
![]() ![]() ![]() ![]() |
106 | 77,37% |
Har hatt og har fortsatt brevvenn |
13 | 9,49% |
Har hatt brevvenn, men nå mailer vi i stedet |
11 | 8,03% |
Jeg oppdaget skrivelysten på forum |
2 | 1,46% |
Jeg har ikke og har ikke hatt brevvenn, jeg bare leser og skriver skjelden noe på forum :lesehest: |
1 | 0,73% |
Jeg har ikke og har ikke hatt brevvenn, jeg bare leser og skriver ikke noe på forum :sjenert: |
0 | 0% |
Annet (beskriv) |
4 | 2,92% |
Deltakere: 137. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg fikk en brevvenn gjennom en internasjonal brevvennklubb da jeg var 10 år. Hun er fra Skottland. Vi er jevngamle og har holdt kontakten via brev, kort og email siden den gang. Vi har aldri møtt hverandre, men det hadde vært kjempekoselig å møte henne en gang om det ble mulig for vi føler jo at vi kjenner hverandre.
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg har hatt mange brevvenner fra inn- og utland. Hun jeg holdt lengst kontakten med var Akiko fra Tokyo. Hun skrev nydelig med fyllepenn på tynt, tynt papir og vi ga hverandre bursdagsgaver. Jeg skrev med kulepenn på linjeark.
![]() |
#3 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg hadde ei når jeg var yngre, litt morsomt når dama fant meg igjen på facebook. (Ikke det at det har blitt så mange meldinger frem og tilbake altså) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Har hatt mange brevvenner, over 40 på det meste samtidlig. men så ble jeg gravid, var kvalm og i veldig dårlig form form, presset meg til å skrive noen brev alikevel, fordi jeg synes jeg måtte. ble til slutt veldig lei brevskrivingen. og forbandt det med å være kvalm. så jeg kuttet ut all brevskriving. men har kontakt med noen av de over telefon, og et besøk en gang eller to i året. Har i det siste funnet 4 tidligere brevvenner på nettby også, så jeg har litt kontakt med dem der. synes det er enklere å sende et brev nå og da på nettby enn å sitte med skriveblokka å skrive.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg hadde en super brevvenn da jeg gikk på ungdomsskolen og videregående. Hun kom fra Birmingham og vi reiste på besøk til hverandre mange ganger i disse årene. Dessverre virket det som om vi vokste fra hverandre da vi tok fatt på livet etter skolen, men vi har hatt sporadisk kontakt siden også.
![]() |
#7 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg har hatt flere brevvenner. Koselig synes jeg. Det er noe med det å få et brev i postkassen i stedet for bare regninger.
![]() |
![]() |
#8 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Milde himmel, som jeg har skrevet brev oppigjennom årene!
![]() |
![]() |
#9 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg har hatt uhorvelig mange brevvenner! Særlig da jeg var i ungdomsskole-alder. Jeg var stadig på jakt etter noen som gadd å skrive så lange brev som jeg selv gjorde, og dumpet nok en del som ikke levde opp til mine høye krav
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Hadde noen brevvenner som lita, men det var vel i 10-12 års alderen.
![]() |
#11 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg hadde en hel haug med brevvenner da jeg var mindre ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg har vel hatt ca 30 forskjellige brevvenner siden jeg var ca 6 år tror jeg. Har to igjen og hun ene av de to er vel den jeg har hatt nest lengst.
![]() |
|
|