|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Donald TrumpTrump takler ikke at tidligere president Bush opofordrer til samhold. Bush var nemlig frekk nok til ikke å si noe mens saken mot DT pågikk. Hvor selvsentrert er det mulig å bli? |
|
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Donald TrumpUkens galskap:
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Donald TrumpDeter utrolig skremmende.Nato og FN next. Og opptøyer og snart kommer en eller annen forrykt maga-er til å gå løs på mediene..
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Donald TrumpJa, hva skal man si.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 01-06-20 kl 14:21. |
|
|
|
|
#6 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Donald Trump
Det går innpå meg også. Jeg er skrekkslagen over det som skjer. Min onkel i Florida, som mener at Obama er en kommunistisk muslim, er selvsagt begeistret for trump. Heldigvis ikke hele den amerikanske slekten min kokokreisi, for siste melding fra Cousin Andrea var: The president is a disgrace to mankind.
|
|
|
#7 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Donald TrumpJeg har begynt å rapportere tweeten til Trump, det skal jeg gjøre hver gang jeg leser noe som truer raser og folkegrupper.
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Trump har nå oppfordret dem til å slå hardt ned på demonstrasjonene og sette demonstrantene i fengsel. Gjør de ikke det vil de bli sett på som idioter. Vi vet jo alle hvem som blir sett på som idiot.
|
|
#10 |
|
Tidsklemma
|
Jeg blir bare mer og mer skremt. Han klarer ikke på noen som helst måte å være en leder. Være samlende og lytte til folket. Han fyrer jo bare oppunder og skaper enda mer uro. Jeg klarer ikke se hvordan dette skal ende bra.
|
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Donald TrumpJeg tror ikke det kommer til å ende bra.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#12 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Donald TrumpFår bare håpe at dette gjør at han ikke blir valgt til ny periode.....
|
|
#13 |
|
Tatt på
|
Sv: Donald TrumpJeg er stygt redd for at de som allerede støtter ham kommer til å strømme til for å stemme på han. Så gjenstår det å se om de som ikke stemmer på han kommer til å stemme. Jeg håper de også mobiliserer ved valget.
|
|
#14 |
|
Kometkamerat
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
Jeg er redd han finner en eller annen grunn til å utsette eller avlyse valget |
|
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Hvis han gjør det, blir det opptøyer - helt garantert.
|
|
|
|
#16 |
|
Lesende
Det blir borgerkrig der borte er jeg redd for. Mange av de som har støttet Trump overbeviser seg selv om han er den beste fordi de ellers må innrømme at de har vært lettlurte idioter og egoister. |
|
|
|
|
#17 |
|
Lesende
Sv: Donald TrumpOg hva mente egentlig Erna? At kjente faktorer som undertrykking, dårligere jobber, dårligere utdanningstilbud osv. ikke skulle påvirke kriminaliteten? Uansett bør hun nå vite at politivold i USA utføres mot minoriteter i en grad som er for stor til å begrunnes med kriminalitet alene. |
|
|
|
|
#18 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Donald TrumpJeg håper bare at mange ser at han ikke er en president for alle, og at de er plassert i de riktige statene. Håper også at fornuftige republikanere tar til vettet - hvis ikke.....
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Donald TrumpMan blir jo faktisk redd. Mannen fremstår mer og mer som gal despot for hver dag som går. Hva har USA gjort?!
|
|
|
#20 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Donald TrumpEt av problemene er jo også at kandidatene hos Demokratene ikke akkurat seiler opp som alternativer som folk reelt sett kan tenke seg å stemme på. Den ene eldre enn den andre. Den eneste som egentlig hadde appell var Buttigieg, men store strømninger i USA var nok ikke modent for en homofil kandidat, dessverre.
![]() |
|
|