|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Hvor skal du være (overnatting) i påsken? Multippel om man gjør flere ting. | |||
Hjemme |
![]() ![]() ![]() ![]() |
167 | 81,86% |
Hytten |
55 | 26,96% |
Besøk hos familie/venner |
7 | 3,43% |
Hotell |
1 | 0,49% |
Annet |
1 | 0,49% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?
Jeg æ'kke alergisk mot -en-endinger, men enkelte -en-endinger ligger dårlig på tunga. Hytten er en av dem for meg. Avisen fremfor avvisa går bittelitt bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Minste og jeg til mamma i palmehelgen, mann har jobbehelg. Sist jeg var hjemme var jul og mamma vil ha besøk nå. Deler påsken med min bror så vi er innafor. Hadde noen middagsplaner påsken som er blitt annullert.
![]() |
![]() |
#63 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Vi tar med de to yngste barna og bestevennene deres på hytta på fjellet. Bare tre netter, tar med alt hjemmefra, dropper folkeliv og skiheis, satser på langrenn og aking ved hytta. Blir helt vidunderlig å komme til en annet hus, har aldri gledet meg så mye til det som nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Noen dager på mine foreldres hytte i Agder, kun oss fire uten mine foreldre. Handlet i dag, det ble himla mye når målet er å unngå butikk lokalt. Hjemme i påskedagene.
![]() |
#65 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Hjemme første halvdelen, så drar vi til fjells på onsdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Permakulturell
|
Det har vi, og gjør vi, også. Den ligger innerst i en dal, langt bort fra folkemengden, så smittevernsregler er lette å overholde.
![]() |
#67 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Vi skal være hjemme, vi pleier å besøke besteforeldre på hytta men det gjør vi ikke i år. Besteforeldrene drar ikke på hytta de heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Enda tydeligere for alle at det var riktig å avlyse påskebesøket, nå som det var registrert 10 nye smittede siste døgn, i den pittelille kommunen,
![]() |
#69 |
Medlem siden: Mar 2008
Kan godt hende det er mulig å få bestilt varer fra lokal butikk. Min bror og co har hytte i Agder også, ikke så langt fra oss. Nærbutikken hadde lagt ut info på facebook om at de gjerne kunne levere matvarer eller man kunne få det levert utenfor butikken. Vil tro svært mange butikker gjør slike ting i år.
![]() |
#70 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Vi blir hjemme i påsken.
![]() |
#71 |
|
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Jaggu! Nå kom jeg på. Jeg har jo et drittsted av et drittsmåbruk som skal selges om jeg bare klarer å bli kvitt alt DRITTET som har blitt STABLA RUNDT der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
kamerat
|
Det der må jo være dativ!
![]() |
#73 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Skulle egentlig på familiebesøk til Vesterålen, men det utgikk jo plutselig, så det blir hjemmepåske.
![]() |
#74 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Hjemme og på hytta. Vi blir kjernefamilien + sønnens kjæreste. De to skal få reise opp noen dager før oss for litt etterlengtet alenetid.
![]() |
#75 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Vi skal være hjemme. Jeg er stort sett det hver påske, ungene har noen ganger reist til faren sin, men jeg har ikke hørt noe fra han. (Jeg har ikke orket å ta kontakt for å høre med han siden smittesituasjonen der han bor har vært litt ustabil, så jeg syns egentlig det er greit at ungene holder seg her.)
![]() |
#76 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Vi skal være hjemme. Vi har vanligvis bypåske, så selv om vi kunne ønsket oss mulighet til å være litt sosiale, så er det ellers ikke den store forandringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
koko
|
Hadde ikke gidda det. Vi var der forrige uke og det var slitsomt å skåle og klemme med folk som bare hosta hele tiden. Afterski tok aldri av liksom. Men føret og bakkene var perfecto da, så hvis du er en sånn kjip mor som kun står på ski, ikke fester, med ungene dine så blir det vel alltids greit nok.
![]() |
#79 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Jeg skal til Hemsedal og spise sushi.
![]() |
#80 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller konen.
![]() |
|
|