|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Ligge i grønne enger. Kva syns dokke?Margido er dypt religiøs, ikke homofil. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Siste nytt!
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Ligge i grønne enger. Kva syns dokke?
Så hva er da grunnen til at Margido aldri har hatt dame? Tviler på at det er religonen som hemmer han. Det er nok noe annet...
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ligge i grønne enger. Kva syns dokke?Nå holder de på å filme "Ligge i grønne enger".
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Ligge i grønne enger. Kva syns dokke?
Kanskje det elendige forholdet til mora. Hvem vet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Ligge i grønne enger. Kva syns dokke?Jeg har nå lest alle tre bøkene på rappen. Og etter at siste ble ferdig i går,
|
|
|
#8 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ligge i grønne enger. Kva syns dokke?Jeg elsket boka, untatt slutten, den ble ikke sånn som jeg så for meg at det skulle bli.
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Ligge i grønne enger. Kva syns dokke?Jeg syns ikke denne var dårligere enn de to første bøkene. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Østfold
![]() |
Sv: Ligge i grønne enger. Kva syns dokke?Jeg syns "ligge i grønne enger" ble litt kjedelig. Syntes heller ikke noe om slutten. Håper det kommer en fjerde bok. Lurer jo på hva som skjer med Torunn og ikke minst gården. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Ligge i grønne enger. Kva syns dokke?Har også lest denne nå og min konklusjon er helt grei, men nokså flat hele veien. Forholdet mellom farfaren og Torunn var fint beskrevet ja, men ellers synes jeg ikke det var så mye som fenget meg.
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Ligge i grønne enger. Kva syns dokke?Kjenner meg igjen i de noe lunkne kritikkene boken får her. Jeg har nå lest alle bøkene på rappen, og syns det ble mindre spennende etterhvert. Etter den første var jeg helt frelst, Eremittkrepsene likte jeg også (men mindre enn Berlinerpoplene), men den siste ble litt kjedelig. Eller - det er jo helt grei underholdning da - men jeg hadde liksom ønsket meg en noe mer konkret avslutning blant annet. Og persongalleriet ble jo på en måte bare sprøere og sprøere, hadde nok ønsket meg mer normalisert hverdag kanskje. |
|
|
|
![]() |
|
|