|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor gammel føler du deg? Ikke tenk på fysiske plager, uten hvor gammel du føler deg | |||
Under 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 1,54% |
21-23 |
0 | 0% |
24-26 |
4 | 6,15% |
27-29 |
5 | 7,69% |
30-32 |
6 | 9,23% |
33-34 |
8 | 12,31% |
35-37 |
5 | 7,69% |
39-41 |
13 | 20,00% |
42-44 |
10 | 15,38% |
45-47 |
3 | 4,62% |
48-50 |
2 | 3,08% |
51-53 |
4 | 6,15% |
54-56 |
1 | 1,54% |
57-59 |
0 | 0% |
60-62 |
1 | 1,54% |
63-65 |
0 | 0% |
Over 65 |
2 | 3,08% |
Deltakere: 65. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Jeg tuller ofte med at jeg føler meg som jeg er 28 år. Men jeg gjør jo ikke det. Jeg tror jeg føler meg omtrent som det jeg er, 52 år. Men jeg tror også at det å jobbe med 13-16 åringer hver dag gjør at jeg holder hode og sinn litt yngre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Jeg jobber med mange veldig unge og er HELT sikker på at det hjelper på den mentale yoga-en. Og er, som yoga for skrotten, tidvis et slit.
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?
Det kan jo faktisk tenkes at det er mer vanlig å være "zpeziell" enn man skulle tro for 20 år siden, da det hadde større konsekvenser å snakke om det? Du uttaler så selvsikkert at dette ikke er oppriktig, men bare et oppmerksomhetsbehov, men hva i all verden gjør deg i stand til å vite bedre enn andre hvilken seksuell legning de har eller hvilke psykiske utfordringer de har?
![]() |
![]() |
#66 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Jeg er 52 og kjenner meg som 52. Jeg synes det var befriende å fylle 40 å kjenne på en livserfaring og modenhet jeg ikke hadde tidligere. Jeg synes fortsatt jeg har en trygghet og erfaring jeg ikke hadde før som gjør at jeg tar mange utfordringer med mye mer ro. Jeg jobber med en del folk i 20-årene, de har mange positive egenskaper, men jeg kan unders over hvor umodne en del av dem er i en del situasjoner. På samme tid kan jeg noen ganger tenke at det må være noen voksne med å ta avgjørelser, men så kommer jeg på at det er meg.
![]() |
#68 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Det synes jeg er ekstremt vanskelig å svare på - hvordan føler man en alder?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Jeg er 60 nå. Jeg hadde flere venner som nå er døde fordi det ikke var aksept for å ha den seksuelle legningen de hadde. Å kritisere åpenhet rundt temaet ødelegger liv og viser dårlig kunnskap om hvor jævlig hardt det er å måtte holde kjeft om egen legning. Meg koster det ingen ting å innrømme at jeg er hetero, kompisen min tok livet sitt fordi familien ikke tålte at han innrømmet at han var homofil. Fatter'n sin fetter levde livet sitt i skjul for å unngå trakasering for legningen sin. Jeg kan godt fortsette med historier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Jeg føler meg eldre enn jeg er. Det har jeg gjort siden barneskolen. Fysisk sett så jeg lenge yngre ut enn jeg er, og helsemessig er jeg jo dobbel så gammel.
![]() |
![]() |
#71 |
finner ut av mye
|
Ja det hadde vært fint av og til.
![]() |
#72 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Verken jeg eller du er tankelesere, og kan vite hva som egentlig ligger bak det store behovet for å "snakke om det" som har vært en trend iallfall de 10-15 siste årene. Åpenhet er viktig, det vet vi, men samtidig vet vi også at tallet på unge uføre i Norge er skyhøyt, det samme er sykemeldingstallene ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Introvert optimist
|
Der er jeg også.
![]() |
#74 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Jeg føler meg ikke egentlig som en alder og kan ikke huske å ha gjort det på lenge (hvis noen gang)
![]() |
#75 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Har følt meg stadig eldre de siste par årene, eller spesielt det siste året. Skikkelig gammel. Føler meg tidvis som en gammel pensjonist. Følelsen er godt hjulpet av rynkete hender og stadig gråere hår. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|