|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: Stemme taktisk eller etter overbevisning?Siden vi nå har trukket vestkant og østkant inn i dette så tenkte jeg å slenge inn en kommentar om at bydelene Ullern, Vestre Aker og Nordre Aker hadde nærmere 70% oppmøte i valget, mens Grünerløkka, Gamle Oslo og Alna hadde såvidt 50%. Det er jo ikke spesielt heldig om det er de mest ressurssterke bydelene som skal kontrollere valget i Oslo. Det trengs å holdes en liten kampanje på østkanten for å øke oppslutningen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Stemme taktisk eller etter overbevisning?Nå HAR man sånne kampanjer. Masse. Så man må kanskje prøve noe annet?
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Sv: Stemme taktisk eller etter overbevisning?
Ja, du har jo helt rett i det. Jens og Kristin gikk vel rundt på dørene til folk. Synd det ikke hjelper. Hva med å gi alle som stemmer fri dagen derpå (for å sove ut etter valgvaken, naturligvis), som et incentiv for å stemme? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Stemme taktisk eller etter overbevisning?Jeg har stemt taktisk, eller dvs stemt på det partiet på rødgrønn side som jeg syns trengte det mest.
|
|
![]() |
|
|