|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...
Jeg har tenkt på det, og jeg tror det koker ned til verdien av det lånte. Jeg ville ha erstattet en bukse eller ytterjakke, helt åpenbart, men et par sokker, nei. En truse, nei. For meg er en strømpebukse i samme kategori som en truse eller et par sokker, og jeg ville trolig ikke kommet på at det var noe som burde vært erstattet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...Jeg tror ikke hun har lagt merke til misfargingen.
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Enig med safran! Det er en selvfølge for meg å ersatte noe lånt jeg har ødelagt. Alt fra truse til blyant.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Selvsagt! Men hvis du ikke anser det som ødelagt mens eieren gjør det? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Det er tydeligvis ikke selvsagt for noen, jamfør enkelte svar i denne tråden. Det eneste som er sikkert og selvsagt er at ingen av oss vet hvilke motiver låneren hadde. Det kan hende hun ikke visste at strømpebuksen var misfarget, men det kan også hende hun ikke brydde seg.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...Hvis jeg ikke hadde vanket på fora hadde jeg ikke hatt noen anelse om hva Katvig var for noe.
|
|
|
#8 |
|
saftig
|
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...For meg blir det rent prinsipielt - jeg erstatter det jeg har ødelagt, uansett verdi. Og jeg forventer faktisk det samme i retur, iallefall et tilbud om det. Hadde det vært et par sokker, hadde jeg avslått. Men det er prinsippet.
|
|
|
#9 |
|
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...
Helt enig med Safran.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Helt enig jeg også. Jeg hadde trolig sagt at det var helt greit, men jeg hadde forventet å få tilbud om erstatning for det som var ødelagt. |
|
|
|
#11 |
|
Come what may...
|
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...Er det ingen som ser på datoen før dem signerer noe og drar den opp?
|
|
|
#12 |
|
Bedreviter
|
Pøsj, tråden er da bare tre-fire måneder gammel. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Come what may...
|
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...Det er jo greit nok at noen synes katvig klærne er stygge. Også er det så klart helt greit at noen ser på en strømpebukse som noe man har under klær og ikke skal bry seg.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...Azi, jeg er helt enig med deg. Selv om jeg ikke hadde sett forskjell på en H&M og Katvig strømpebukse, så hadde jeg ALDRI levert tilbake en som var blitt ødelagt i vask. Men jeg hadde ikke spurt om jeg skulle kjøpe ny, jeg hadde bare gjort det. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...Nei, bildet har jeg ikke. Etter å ha forsøkt katvig-livreddning, så gav jeg opp.
|
|
|
#16 |
|
Bedreviter
|
Er ikke det i grunnen den eneste fremgangsmåten det er noen vits i? Det å spørre om man skal kjøpe nytt, er tross alt bare en høflighetsfrase og bare en gradsforskjell unna å ikke si noe i det hele tatt. (Men jeg er villig til å medgi at det kanskje er en gradsforskjell som betyr noe.) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Det har vel kommet tilbake inn i systemet nå da, etter trådens oppblomstring?
|
![]() |
|
|