|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...Jeg hadde ikke reagert så veldig i forhold til en strømpebukse. Sist redigert av m^2 : 20-02-08 kl 22:12. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med Dragen. Sannsynligvis (elelr forhåpentligvis?) har vedkommende ikke innsett at hun har misfarget strømpebuksa. Hun vet nok heller ikke at det er Katvig, ikke en "3 for 2"-strømpebukse fra H&M... |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Yes, we can!!
|
Ja, det virker kanskje rart for noen, men det finnes faktisk mennesker som synes at en strømpebukse rett og slett bare er en strømpebukse - undertøy, rett og slett.
|
|
|
#66 |
|
Bedreviter
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...Man tenker virkelig forskjellig, ser jeg. Eldstemannen min har ingen billige H&M-3-for-2-strømpebukser, de er derimot slik at man liksågodt kan bruke de til skjørt som under en bukse. Jeg hadde blitt litt
|
|
|
#68 |
|
awesom
|
Den er grei, men å bli "pottesur" syns jeg er litt drøyt.
|
|
|
#69 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...Jeg hadde ikke sagt eller gjort noe. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...Jeg tror ikke hun har lagt merke til misfargingen.
|
|
|
#71 |
|
saftig
|
Dette syns jeg er kjemperart. Kjempe. Hvis man låner noe, så leverer man det tilbake i samme stand. Om man ødelegger noe, så erstatter man det selvsagt. Hvorfor ikke klær?
|
|
|
#72 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...Ville du erstattet en misfarget truse, Safran? En vanlig hverdagstruse?
|
|
|
#74 |
|
Bedreviter
|
Jeg har tenkt på det, og jeg tror det koker ned til verdien av det lånte. Jeg ville ha erstattet en bukse eller ytterjakke, helt åpenbart, men et par sokker, nei. En truse, nei. For meg er en strømpebukse i samme kategori som en truse eller et par sokker, og jeg ville trolig ikke kommet på at det var noe som burde vært erstattet. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
saftig
|
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...For meg blir det rent prinsipielt - jeg erstatter det jeg har ødelagt, uansett verdi. Og jeg forventer faktisk det samme i retur, iallefall et tilbud om det. Hadde det vært et par sokker, hadde jeg avslått. Men det er prinsippet.
|
|
|
#76 |
|
Ringskrømt
|
Enig med safran! Det er en selvfølge for meg å ersatte noe lånt jeg har ødelagt. Alt fra truse til blyant.
|
|
|
#77 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Selvsagt! Men hvis du ikke anser det som ødelagt mens eieren gjør det? |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Ringskrømt
|
Det er tydeligvis ikke selvsagt for noen, jamfør enkelte svar i denne tråden. Det eneste som er sikkert og selvsagt er at ingen av oss vet hvilke motiver låneren hadde. Det kan hende hun ikke visste at strømpebuksen var misfarget, men det kan også hende hun ikke brydde seg.
|
|
|
#79 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...Hvis jeg ikke hadde vanket på fora hadde jeg ikke hatt noen anelse om hva Katvig var for noe.
|
![]() |
|
|