|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Leser
|
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?
Tror det er blitt mer vanlig fordi at meglerne ofte utgir "egne" bilag i avisene (og derfor bare kan kjøre på) og at en god del annonser blir digitale og av samme grunn ikke har samme begrensning på antall bilder.
![]() |
#62 |
Helt konge
|
Det er vel relativt vanlig og ganske lett å se når boligen er stylet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja
![]() |
#66 |
Audacious
|
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Da vi solgte leiligheten vår ble det tatt bilder i to omganger, dvs. det ble tatt nye bilder av stua etter at vi hadde byttet ut noen av møblene. Samme fatet med frukt (forskjellig frukt, da...) står både på kjøkkenbordet og stuebordet. Det ser så utrolig dumt ut! Og vinterhagen ble speilvendt.
![]() |
#67 |
Leser
|
Ble deres bolig stylet før den ble solgt? Og lett å se?
![]() |
#68 |
Helt konge
|
Nei vår ble ikke stylet av andre enn meg, det vil si kastet ut 50% av de vi hadde inne i den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Poenget er vel å få mest mulig ut av leiligheten så folk lett kan forestille seg sitt eget i den. Ikke noe forstyrrende nips osv. Å overstyle med leide møbler og slikt er vel litt ekstremt, men det er lettere å se selve boligen om det ikke er for mye stæsj i den. Nærbilder av doknotter og lysestaker har jeg ikke helt forstått |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Yes, we can!!
|
Kjennetegn: Nesten ingen møbler, hvit sofa, corbousierstoler (staving??) og ikke minst, disse høye vasene med kvister i.
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Dette må vel være en stylet leilighet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Corbousier? Check.
![]() |
#73 |
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Jeg synes faktisk det er lite koselig og lite særpreg over det. Blir litt for kald og minimalistisk stil for meg, men sikkert mange som liker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Yes, we can!!
|
Det handler ikke om hva man liker, men at det skal se ut som om leiligheten har bedre plass enn den faktisk har. Hadde rommet over vært møbler med fullt salongbord, stoler i tillegg til sofa, mye bilder på veggene, flere farger og et normalt spisebord, så hadde den vært både hyggeligere og mer praktisk. Men den hadde blitt trang å bevege seg rundt i og veldig "mettende" å se på. Man hadde følt "trangt" både av å se bilder og av å gå på visning. Nå føler man "luftig" og "romslig".
![]() |
#76 |
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Ja, jeg skjønner hva du mener, og jeg tror det er helst små leiligheter som blir stylet som dette da de lett blir seende veldig små ut med alt av møbler på plass. Men personlig faller jeg lettere for leiligheter med varmere innredning, selv om det ikke ser like luftig og romslig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
heimføing
|
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?oi, jeg skulle leite etter en typisk staila-leilighet, men sjekk her hva jeg fant bilde av: |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Æsj, nå hadde jeg et kjempebra eksempel på dårlige bilder i en boligannonse, og så har de fjernet hele annonsen fra finn.no |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|