|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Er somregel borte før hue treffer puta, er ikke videre plaget av tankevirksomhet. :smiler pent: |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Det kommer helt ann på. Er jeg sliten så sovner jeg med en gang, men om det er mye som foregår i livet mitt så surrer og kverner tankene på det hele døgnet.
![]() |
#63 |
|
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Må først klemme litt på Superior og le litt av torsken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Jeg har lett for å bli liggende og tenke på alle mulige små og store ugjorte ting, ja. Det blir verst når det er mest å gjøre og man trenger søvnen mest, såklart!
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Jeg rekker ikke å tenke på noe særlig før jeg sovner. Om jeg begynner å tenke på alt jeg skulle ha gjort eller vonde ting, så skyver jeg det unna.... og sovner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Ingenting ifølge mannen, han sier at jeg sovner før jeg legger hodet på puten. Det er selvfølgelig bare tull, jeg tenker på alt mulig rart. Akkurat nå tenker jeg mye på jobb og jobbsituasjon/arbeidsmiljø, vi er oppe i en lei sak i avdelingen, med teite beskyldninger og lite proffe sjefer. Denne uken skal vi ha avdelingsmøte, noe jeg gruer meg vannvittig til. Skikkelig oppvaskmøte med andre ord |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Bruker å tenke på om jeg muligens har glemt noe å slå av noen elektriske saker på jobben min. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|