|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Hadde visst mer på lager, jeg! På jobb har jeg kontor ved siden av etasjens toaletter, og ser derfor hvem som kommer og går for å gjøre sine nødvendige ærender. Jeg sliter skikkelig med å gå på do når jeg vet at noen jeg kjenner har vært der før meg. Det er ok med nærmeste familie, selvsagt, men arbeidskolleger sliter jeg veldig med. Jeg kobler automatisk lukter og andre "spor" til bestemte personer som man skal ha et profesjonelt forhold til, f.eks. sjefen, og det er temmelig ubehagelig!
![]() |
#62 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?
Jeg har faktisk klappet en hai i New Orleans. To ganger.
![]() |
#63 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#64 |
Ny
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Fordi spøkelser og skumle vesner kan komme ut av speilet.
![]() |
#65 |
Glamorøs
|
Jeg liker det ikke fordi når vi var små og drev med spiritisme så var en a greiee å stå foran speilet i et mørkt rommed bare et steainlys og si "bloodymary" 21 ganger. Da skulle det visstnok skje noe.
![]() |
#66 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Aha. Bloodymary, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg liker heller ikke klovner.. ser ingenting koselig med dem..
![]() |
#69 |
Ny
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Den er grei, jeg har allerede ledd litt sånn forsiktig av flere av fobiene jeg ikke er innehaver av.
![]() |
#70 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Hmm, redd nei, men mye jeg ikke liker.
![]() |
#71 |
Originala
|
På min skole trengte vi bare si "Svarte madam" 12 ganger. Ikke nødvendig med stearinlys en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er også redd for huggorm. Har aldri sett det, men skrekken er så ille at vi måtte la være å kjøpe en hytte fordi jeg var hellig overbevist om at det var huggorm i området.
![]() |
#73 |
|
Slik har jeg det også. Jeg er som en fisk i vannet, men er fryktelig redd når jeg ikke kan se en fin sandbunn eller fliser under meg.
![]() |
#74 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg tar ikke blodprøver i armen, og det er litt kinkig siden jeg tar blodprøver minst hver 3. måned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Ormer og slanger er jeg livredd. Klarer ikke å se det i blader,på tv el. mamma ringer og gir beskjed hvis hun har sett det i en vis eller et program ol.
![]() |
![]() |
#76 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jeg kan faktisk signere alle de ovenstående, og i tillegg nevne hysterisk skrekk for edderkopper og høyder.
Nemlig!
![]() |
![]() |
#77 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jeg også!
![]() |
![]() |
#78 |
Passiv
|
Flått glemte jeg ja - de er til og med verre enn veps, for man merker dem jo ikke. Vepsen summer i det minste den. De andre ekle krypene kommer jo bare krypende uten en lyd! ÆSJ ÆSJ ÆSJ jeg grøsser bare ved tanken!! |
![]() |
![]() |
#79 |
trøtt
|
Jeg er også redd for hai. Jeg går sjelden eller aldri lenger ut enn til brysthøyde når jeg bader i sørligere strøk. Jeg liker heller ikke fisk, maneter, tang og tare, blekkspruter... En annen nevnte undervannsskrekk - det er en god beskrivelse. I tillegg har jeg et snev av vanlig vannskrekk, jeg får hetta om noen skal lekedytte meg under vann e.l. Jeg liker heller ikke å bli sprutet på når det sprutes slik at jeg får vann i ansiktet.
Det er jo en meget sunn og rasjonell fryk spør du meg. Man har et kjempeansvar når man jobber med barn, og barn og vann er pr. definisjon skummelt. Jeg er heller ikke glad i å gå med barn langs veldig trafikkerte veier. Jeg tror den frykten der er sunn, jeg! Det gjør at man er ekstra skjerpet og våken.
![]() |
|
|