|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ble du fridd til?Jeg fridde til min mann da jeg våknet opp av narkosen etter krise snittet med turbo.
|
|
|
|
#2 |
|
guru advisor
|
Sv: Hvordan ble du fridd til?Jeg ble fridd til på en veldig fin og romantisk måte syns jeg da, og grein som bare det når han gikk ned på kne. Men tør jo ikke å fortelle om det her da, siden det er så mange som får helt brekningsfornemmelser av litt romantikk i hverdagen... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ble du fridd til?Ingen som fridde her, vi ble bare enig om at nå skal de skje
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan ble du fridd til?Mannen hadde fått laget en minibrudebukett, og kom hjem med den og sa "dette er en forsmak". |
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvordan ble du fridd til?zol: tja, jeg vet ikke om jeg skal kalle min opplevelse for et frieri? Hva er et frieri, egentlig? Er det et frieri om man bare blir enige sammen om at "nå forlover vi oss"? HVEM er det som frir da? Begge?
|
|
|
#7 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Hvordan ble du fridd til?Jeg maste i et halvt år....
|
|
|
#8 |
|
<*(((<
|
Sv: Hvordan ble du fridd til?
Noen går lengre enn andre for å få litt kos på julaften, skjønner jeg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan ble du fridd til?Konklusjon etter hovedinnlegget: Finn dere en danske |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hvordan ble du fridd til?Vi bodde i en ettroms og var studenter begge to. Han skulle ut en tur lørdag formiddag. Det ringer på døra, og der står han i dress med blomster. Jeg hadde ikke stått opp og så ut som et takras med slitt pysj og hår som var gredd med dynamitt |
|
|
|
![]() |
|
|