|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Jeg har ingenting prinsipielt i mot det, nei. Hadde jeg skullet feire jul hjemme og samtidig var fritatt for matlaging eller andre forberedelser (veldig sannsynlig), hadde det vært deilig med en treningsøkt på julaften. Og jeg er så langt fra treningsfanatiker som det er mulig å bli. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Ja det kunne jeg. Må være veldig greit å få litt ut av kroppen før man synker ned i godstolen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Ja, gjerne det, så jeg kan spise med god samvittighet den dagen!
|
|
|
#6 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Ja, det kunne jeg så absolutt ha tenkt meg, men det blir nok ikke i år iallefall.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Å trene på julaften er litt drøyt, selv for meg. Jeg ville uansett ikke reist til et treningssenter, da jeg har treningsrom i huset. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?hvis jeg hadde drevet med slike underlige ting som å trene hadde jeg godt kunne gjort det på julaftendagen. På julaftendagen går jeg bare rundt og venter likevel.
|
|
|
#10 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?
|
|
|
#11 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?De eneste musklene som skal trenes på julaften er kjevemusklene. :tyggetygge:
|
|
|
|
#12 |
|
Come what may...
|
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Det er nå ikke alle som feirer jul. Så det er jo bra at andre kan gjøre sine ting uten at alt skal være stengt.
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Jeg kunne ikke tenke meg det, nei.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?
|
|
|
|
![]() |
|
|