Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-07, 19:12   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Jeg ser at svært mange treningssentre (bl.a. det Elixia-senteret jeg tilhører) har timer på julaften.

Kunne du tenke deg å trene på julaften eller er det aldeles utelukket?

Personlig skal det svært mye til før jeg velger å trene på julaften, tror jeg. Hvis alle andre planer går ad undas pga. svært dårlig vær eller noe, så muligens at jeg velger å trene, men det er ikke noe jeg kommer til å bake inn i planene mine akkurat.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 09-12-07 kl 19:37.
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:13   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Det er jo ikke alle som har særlig med planer på julaften, så det er helt greit at det finnes alternativer for de som ikke gidder å sitte hjemme og gnukke.

Men nei; trene?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:14   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Hadde jeg vært helt alene, ikke hatt noen å feire jul med og ikke skulle jobbe så kunne jeg nok gjort det.

Slik livet mitt er nå er det uaktuelt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:14   #4
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Ikke trene, men gjerne gå tur i skog og mark.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:14   #5
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Faktisk så syns jeg ikke det hørtes så dumt ut. Hvis jeg hadde vært meldt inn i et treningsstudio så kunne jeg lett vurdert en kjapp runde i sal, før litt badstu og en god dusj. Digg det da, før all julematen og kakene. Og jeg pleier alltid å bli helt "skutt" før vi engang er kommet til gavene julekvelden, men tror jeg hadde hatt mer energi om jeg hadde tatt en oppkvikkende treningsøkt tidlig på dagen...

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:16   #6
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Dersom jeg bodde rett ved treningssenteret, hadde litt større barn, var helt frisk og skulle feire julaften i eget hjem - ja, da kunne jeg godt tenkt meg å tatt en treningsøkt om formiddagen.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:18   #7
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Aldri i livet egentlig.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:19   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Det har nok forekommet at jeg har vært på joggetur om formiddagen på julaften, ja, men det er jo mindre tidkrevende enn en time på treningssenter. (Mye mindre tidkrevende, når sant skal sies. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:26   #9
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Nei, det kunne aldri falt meg inn.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:27   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Ganske så utelukket.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:28   #11
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Jeg tror aldri det kommer til å skje at jeg trener på julaften.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:28   #12
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Hvis jeg hadde hatt ekstra tid på julaften hadde den nok ikke blitt brukt på treningssenteret nei.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:29   #13
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Nei - akkurat den dagen står jeg over treningen tror jeg. Satser heller på fint vintervær og en aketur med ungene. Vi pleier å legge inn en luftetur på formiddagen for å korte dagen litt

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:30   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Nei, julaften trener jeg ikke. Da skal jeg ha en rolig dag hjemme og kose meg sammen med ungene, ordne istand middagen og se på Tre nøtter til Askepott. Jeg tror ikke jeg hadde gått på treningssenter akkurat den dagen, selv om jeg ikke hadde hatt familie.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:30   #15
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Det er jaggu en treningsøkt i seg selv å få kledd opp ungene og meg selv parallellt med kokkelering og borddekking og pynting og jeg vet ikke hva. Så nei, meg ser du ikke på et treningssenter på julaften.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:31   #16
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Ja, visst det betyr at jeg slipper unna skrelling av poteter og andre kjedelige juleforberedelser, så hadde jeg gjerne trent. Men jeg tror nok heller jeg bruker julaften som en god unnskyldning for å sitte foran tv og gomle godterier med ungene.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:32   #17
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Skulle heller ha trena 1 time enn å vore på jobb i hvertfall

  Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:35   #18
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Kunne du tenke deg å trene på julaften eller er det aldeles utelukket?

Når jeg ser folk som er ute og jogger på julaften er det bare ett ord som er fremme i min bevissthet: Fanatiker. Enkelt og greit.

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Skulle heller ha trena 1 time enn å vore på jobb i hvertfall

Det er jeg for øvrig enig i. Av to onder liksom.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:37   #19
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

I en helt annen livssituasjon (uten barn) der jeg kom til dekket bord på ettermiddagen, så ja.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 20:04   #20
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Nei, på juleaften vil jeg ha det hyggelig.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no