|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Han vet hva han får til jul, så nei, det gjør ikke noe om han sniker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?
Ja, her kommer det aldri noen menn.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
Sitat Teomannen: "'Hva får mannen din i julegave fra deg?'. Se det: en tråd av interesse for en gangs skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
<*(((<
|
Det hjalp nok lite hvis han tittet i tråden. :elefant: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Synd jeg ikke finner bilde. Snublet over noe så gyselig i dag at vi bare måtte ha den. Et lite hull (som selv jeg fikk fikset) gjorde at den kostet så lite at å gå forbi den var umulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Playstation 3 får sambo her. Han er helt vill etter å få tak i det, så håper jeg klarer å få holdt han unna kjøp på egenhånd før jul
![]() |
#8 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Han får jakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Borte
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Jeg har bestilt litt ymse T-skjorter og en collegegenser til han med forskjellige band på. Husker nesten ikke, men tror det var Hendrix og Led Zeppelin iallefall. Får seg om jeg kjøper noe mer også. Han får veldig mye fint i år, men jeg har vært så lur at jeg har gitt alle de virkelig gode tipsene til øvrige familie og sto plutselig igjen med ingenting selv.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Aner ikke. Han ønsker seg stort sett bare ting jeg slett ikke har råd til (ny bil, Ohmegaklokke, teleskop). |
![]() |
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Barbermaskin, StarWars bok (om Darth Vader), og en Yoda bamse.
![]() |
![]() |
#12 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Jeg har endelig funnet ut hva jeg skal gi til mannen!
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Kinobilletter og treningstøy |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Ingen verdens ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Øyboer
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Fjernstyrte helikopter og boxer med tissemaur som lyser i mørke på. Regner med han får fnatt av boxeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Sånn Ipod med skjerm. Eller hva det er for noe. Er ikke helt inn i slike ting!
![]() |
#18 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Mannen får en bok, en vekkerklokke og en batteridrill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Mannen får en bok fra meg og en dvd fra Junior, og så skal vi på shopping i Reykjavik i romjulen.
![]() |
#20 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Guttungen får Playstation 2, og jeg vurderer å kjøpe en ekstra håndkontroll(?), sånn at de kan spille sammen . Ellers aner jeg ikke. Kanskje billetter til et show av noe slag? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|