Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva får mannen din i julegave fra deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-07, 21:58   #101
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?

Jeg er så romantisk at jeg tenkte å kjøpe nye grønne støvler til han.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 22:48   #102
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En ryggsekk fra meg, regntrekk til sekken fra Knerten og en dokumentmappe fra Lillemor.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 11:25   #103
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg kjøpt gave til mannen, og kan opplyse om at han får treningsjumper, treningshansker og treningsjakke (en sånn som i følge merkelappen nesten lever selv - puster og svetter og det ene med det andre - )

Egentlig skulle vi ikke kjøpe så mye til hverandre i år, men sånne klær er jo ikke billige .

Dessuten er ikke den mobilen jeg ønsker meg så billig den heller .

Gammel 19-12-07, 11:30   #104
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En reise

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 11:36   #105
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

En reise

Dit peppern gror, kanskje?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 11:37   #106
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ringenes Herre - Atter en konge, extended version, han samler.
Bindestikke til fluebinding
Iron Maiden konsertbilletter!!! (og til meg selv :spin: )
...og så bestilte jeg en t-skjorte på nettet, men aner ikke om den kommer til jul.

Gammel 19-12-07, 11:45   #107
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Dit peppern gror, kanskje?

Jaggu var det en som tok den

Gammel 19-12-07, 11:59   #108
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Ingenting fra meg , men får fra ungene.
Men det vet jeg ikke hva blir enda,skal ut å handle etter middag.

Gammel 19-12-07, 12:14   #109
Mr-JG
Juhuu...

Mr-JG sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sogndal
Mr-JG har et hav av muligheter foran seg
Smil

Jeg får denne av kona mi (og hun av meg, fellesgave men det er greit )

Det er en TerraTec NOXON 2 radio for iPOD m/tråløs internett-tilkobling. Den kan kobles til en PC, Mac eller direkte til internetradioer, eller vanlig FM-sendinger. I tillegg lader den IPOD'en og kan spille av musikk fra den.

Gleder meg til Jul

Gammel 19-12-07, 12:31   #110
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Vi kjøper egentlig ikke gaver til hverandre. Det hender at vi finner på noe smått/moro sånn helt på tampen.
I fjor fikk jeg faktisk to kokebøker han fant på tilbud.
Han fikk en 5 pk. med sokker og to boxere. Heldiggrisen.

Gammel 19-12-07, 12:33   #111
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har tidligere laget gavekort som han kunne løse inn i et nummer når han ønsket det.

Gammel 20-12-07, 14:25   #112
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Klokke tenkte jeg. Hvis jeg ikke finner noe annet, helt spesielt som viser seg å være den perfekte gaven.

Den helt perfekte gaven ble denne klokka:

Ååååå jeg gleder meg så til han åpner gaven!

Gammel 20-12-07, 14:28   #113
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men atte folkens, er det virkelig så usannsynlig at mennene deres skulle finne på å titte inn her? (Jeg la først nå merke til at denne tråden ikke en gang ligger på medlemsområdet).

Gammel 20-12-07, 14:30   #114
Anne

Anne sin avatar

Standard

Han vet hva han får til jul, så nei, det gjør ikke noe om han sniker.

Gammel 20-12-07, 14:30   #115
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men atte folkens, er det virkelig så usannsynlig at mennene deres skulle finne på å titte inn her? (Jeg la først nå merke til at denne tråden ikke en gang ligger på medlemsområdet).

Ja, her kommer det aldri noen menn.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 14:30   #116
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat Teomannen: "'Hva får mannen din i julegave fra deg?'. Se det: en tråd av interesse for en gangs skyld. ".

Derav sletting.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 14:32   #117
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gubben er ikke her inne nei. Og skulle han være det får han skylde seg selv.

Gammel 20-12-07, 14:40   #118
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Sitat Teomannen: "'Hva får mannen din i julegave fra deg?'. Se det: en tråd av interesse for en gangs skyld. ".

Derav sletting.

Det hjalp nok lite hvis han tittet i tråden. :elefant:

Gammel 20-12-07, 14:53   #119
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sett på maken. Ja ja, jeg er ellevill og gambler på at han klarer å holde seg unna. Og klarer han ikke det, så slipper han i alle fall å lure på hvem jeg syns han skal dele gaven med.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 15:00   #120
TBM
Passiv

Standard

Har ordnet opp i saken.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.