|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva får mannen din i julegave fra deg?Det lurer jeg på. Kanskje jeg kan plukke opp noen tips
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Nintendo Wii. Voksen mann jeg har, sant?
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?
Det har mannen min kjøpt selv, så det får han ikke av meg.
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Playstation 3. Han har vært en ordentlig hverdagshelt i hele høst og fortjener det han vil ha. I tillegg går jeg og grunner på om jeg skal smelle til og kjøpe et nytt digitalt videokamera som ekstragave. Men det blir jo dyrt, så jeg får se.
![]() |
#7 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Pulsklokke, han går og sikler på min hele tida.
![]() |
#11 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Vi har blitt enige om ikke å kjøpe til hverandre i år. Mye pga økonomien, men også pga at han synes jeg er så utrolig vanskelig å kjøpe til at han som regel ender opp med et gaverkort på klær og det synes jeg er kjedelig og lite gjennomtenkt! Gavekort på SPA derimot hadde vært noe annet, men da må han jo faktisk sette seg inn i hva det er for noe og fysisk oppsøke en slik plass for å ordne det! :Panne:
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08 Sist redigert av Mirasol : 12-12-07 kl 20:23. Årsak: feil i smily |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Min får langrennsski, tilhørende støvler og bindinger. Det har han ønsket seg veldig, så da har vi kjøpt det til ham sammen. Nå venter vi bare på snøen (yeah, right ). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Han får skøyter. Tror han har en liten mistanke pga. at vi har kjøpt skøyter til ungene, og han ikke har. Det er gjerne han som er mest ute med ungene, men jeg er påståelig at jeg skal plukke frem mine 20 gamle kunstløpskøyter og holde på med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Jeg skriver her fordi jeg trenger også noen tips. har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe.
![]() |
#15 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Jeg er ikke sikker på hva Kjæresten får, men vurderer noen villmarksmannenlignende bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?I dag er jeg så forbanna på han at jeg tror jeg skal selge Liverpooldrakten jeg har kjøpt til han. I dag er derfor svaret: ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Min mann ønsket seg laservater i bursdagsgave i november, men da fant jeg ingen under 3000 kr hehe. Så regner med han får det i julegave.
![]() |
#18 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Liven: Hvor får man kjøpt L`pool drakt? Mannen hadde sikkert dødd av glede over det...
![]() |
#19 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?
Du kan sikkert få kjøpt Liven`s Liverpooldrakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|