|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Jeg har ikke spesielt store forventninger til nyttårsaften, så jeg ender egentlig opp med å være veldig fornøyd hvert år. Vi pleier å feire sammen med venner som er i samme livssituasjon som oss selv, og det er alltid veldig koselig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Før ungene kom, så var nyttårsaften årets nedtur, på mange måter. Det var en fest som var planlagt et år, og det var selvskrevet at det skulle være SÅÅÅ artig, og form og humør skulle være på topp... Det ble så påtvunget. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Jeg elsker nyttårsaften, det er virkelig en magisk natt for meg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Synes også denne dagen er litt oppskrytt... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Har aldri likt nyttårsaften. Oppskrytt, |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Peppy!
|
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?
Så du synes det er litt slitsomt med midnatt hver dag du da, ettersom det bringer en ny og ukjent dag? For ikke å snakke om at klokken åtte bikker over til klokken ni? "Å nei, en ny time! Og jeg som akkurat var blitt kjent med denne!" |
|
|
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Fnis. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Nei, det synes jeg ikke. Jeg synes det er på sin plass med en liten markering denne dagen, dog ikke med fyll og fanteri.
|
|
|
#11 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Nja, oppskrytt og oppskrytt - jeg mener vi i stor grad styrer våre egne forventninger. Det er mange år siden jeg hadde så store forventninger til nyttårsaften av jeg tok meg i å bli skuffet. Tror 2000 var det siste som floppet helt for min del. Etter det har jeg tatt ansvar og sørget for den moroa jeg trenger selv.
|
|
|
#19 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Har jeg et sååå vanskelig nick...
|
![]() |
|
|