|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Sånn som meg?
![]() |
#2 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Helt enig - nyttårsaften er oppskrytt. Har nesten alltid hatt litt antiklimaksfølelse den dagen. Da jeg var yngre ble festene aldri så hysterisk morsomme som vi forventet, og det var alltid litt nervepirrende om man ble invitert på fest eller ei - eller hvem man skulle invitere eller ikke selv. Mannen min og jeg feiret faktisk et par nyttårsaftener alene også før vi fikk barn fordi vi var så lei alt styret.
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Vi koser oss med god mat og kos med ungene, så Nyttårsaften er bestandig noe å se frem til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Det jeg ikke liker med nyttårsaften er at man er programforpliktet til å være våken til langt på natt og så er det bare i overkant av 1 døgn til man skal på jobb igjen.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Nyttårsaften er kjempefin. Vi er en liten vennegjeng som feirer sammen hvert år og har det utrolig morsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Jeg syns så absolutt den er oppskrytt, men henger med på den sedvanlige feiringen likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Jeg syns den er oppskrytt !
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Oppskrytt og litt vemodig av en eller annen grunn. Synes alltid det er litt trist når et år slutter *rar*. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Oppskrytt!
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Oppskrytt og oppskrytt, jeg synes ikke akkurat det ordet er riktig i denne sammenhengen for det kommer vel an på hva man gjør utav det? Noen har det jo fantastisk koselig hvert nyttår, mens andre ikke synes dagen er noe spesielt. Tidligere syntes jeg det var helt ok, men jeg har aldri gledet meg noe vanvittig til den dagen. Liker bedre julaften.
![]() |
#13 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Jeg kan ikke si det er oppskrytt, det har jeg ikke lov til. Ikke med bursdager dagen før og dagen etter.
![]() |
#14 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Tja, det er liksom ikke den største dagen i året for meg. Mange gir uttrykk for at det er virkelig dagen over alle dager. Slik er det ikke for meg. Men vi har en fiiin tradisjon med ett vennepar (midi her på forumet) med å feire annenhvert år hos hverandre og det er jo tvers igjennom superkoselig. Men at det er årets store dag er jeg vel ikke helt med på. Koselig familiedag og en flott avslutning på året. (kunne vært foruten fyrverkeri da)
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Oppskrytt, nei ikke egentlig. Men jeg skulle på mange måter ønske at vi var en del av en vennegjeng som hadde faste tradisjoner på nyttårsaften. Men sånne vennskap tar litt tid å bygge opp, så enn så lenge feirer vi alene som familie. I år reiser vi opp på hytta. Det gleder vi oss til alle sammen (bortsett fra storebror kanskje som heller vil være med kameratene).
![]() |
#16 |
Textrovert
|
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Veldig oppskrytt. Jeg har nesten aldri vært på en vellykket nyttårsfest. Ikke engang da jeg var ung. Jeg likte nyttårsaften da jeg var liten og feiret sammen søskenbarna mine.
![]() |
#17 |
Peppy!
|
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Jeg liker nyttårsaften såfremt det er lagt opp til en rolig kveld. Det er noe nesten-magisk over en romantisk middag med min mann, hvor raketter fyres av i bakgrunnen, mens vi legger planer for det nye året. Nyttårsfester har sjelden vært vellykket, så vi har etterhvert sluttet å gå på slike. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Definitivt oppskrytt!! Men bedre etter at vi fikk barn og slapp å stresse livet av oss for å finne den ultimate festen, nå er det bare kos. Sånn sett har det jo tatt seg opp.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Jeg er veldig glad i nyttårsaften og har alltid vært det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Jeg synes nyttårsaften er helt topp, så lenge man får lagt opp kvelden slik man ønsker det. Vi får to vennepar med hvert sitt barn på besøk, og det blir hyggelig for alle.
![]() |
|
|