|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stakkars BritneyOg fra en litt annen vinkel, kanskje som representant for de som skriver ting til å fryse på ryggen av; jeg er faktisk ikke i stand til å hente frem noe engasjement for Britney Spears eller familien hennes. Hvis de fæle tingene som blir rapportert i media har noe særlig med virkeligheten å gjøre, er det sikkert synd på noen av dem. Hvem vet. Men noen bryr seg åpenbart, selv jeg, men mer om fenomenet enn om personene bak historien; jeg er ikke helt overbevist om at disse personene eksisterer som noe annet enn underholdning, og det syns jeg er interessant. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Stakkars Britney
Hør, hør. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#5 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Stakkars BritneyJeg synes også det er litt betenkelig at hun dras med på tv nå som hun tydeligvis ikke evner å ivareta seg selv verken privat eller i det offentlige.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Stakkars BritneyKie; |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Stakkars BritneySelv om ingen kan vite tror jeg Kie er farlig nær sannheten her |
|
|
|
|
|
#8 |
|
weird
Sv: Stakkars BritneyOk. Det er en ting som jeg har tenkt litt på i forhold til dette med at også dette dekkes.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Stakkars BritneySiden alt jeg har nevnt offentlig i forhold til Britney før har vært sarkasme og ironi over hennes såkalte musikk og enda mer såkalte stil, synes jeg det blir veldig pussig å plutselig kaste meg over tragedien og velle ut av meg edder og galle om alle de rundt henne og gråte over hennes vanskjebne. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
saftig
|
Dette syns jeg var så sabla godt skrevet at jeg quotet hele, til glede for nye lesere.
|
|
|
#11 |
|
weird
Sv: Stakkars BritneyJeg må ikke personlig like noen for å føle med dem når de har det vondt. Jeg trenger ikke engang å like måten de synger på, ting de har gjort eller stilen de har.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Stakkars BritneySom sagt, jeg synes dette med kjendisstatus og dyrkelse av det kan være et interessant tema. Det betyr ikke at jeg ikke kan bry meg om andre ting også, og jeg tror det er god plass for en Kenyadebatt her inne også, så da sender jeg oppfordringen tilbake Ben: start en Kenyatråd da |
|
|
|
|
|
#13 |
|
weird
Dette med kjendisstatus og dyrkelse er et interessant tema, ja.
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Stakkars BritneySelvfølgelig føler jeg med Britney, på samme måte som jeg føler med alle andre som kommer i hennes situasjon, men å spekulere i det vide og det brede om hennes situasjon nå synes jeg er respektløst. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Stakkars BritneyJa, og mens vi er igang er det mange ting som er interessant som sikkert burde vært diskutert her inne. Men der synes jeg alle, kanskje særlig de som mener noe mangler, bør bidra mer aktivt. Jeg finner også noen tråder på FP jeg synes er totalt uinteressante, napping av øyenbryn feks. Men det er helt greit at de er her, og at de er lange. Trådene altså, ikke øyenbrynenen |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Å ja - hva er galt med lange øyenbryn, liksom?
|
![]() |
|
|