Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Stakkars Britney

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-08, 14:27   #1
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stakkars Britney

Og fra en litt annen vinkel, kanskje som representant for de som skriver ting til å fryse på ryggen av; jeg er faktisk ikke i stand til å hente frem noe engasjement for Britney Spears eller familien hennes. Hvis de fæle tingene som blir rapportert i media har noe særlig med virkeligheten å gjøre, er det sikkert synd på noen av dem. Hvem vet. Men noen bryr seg åpenbart, selv jeg, men mer om fenomenet enn om personene bak historien; jeg er ikke helt overbevist om at disse personene eksisterer som noe annet enn underholdning, og det syns jeg er interessant.

Lenger opp i tråden spurte safran om hun hadde havnet på sidene til Se & Hør. Ja, det har hun, og det er over 70 innlegg i denne tråden nå, så det er tydelig at denne saken engasjerer. Empatien som uttrykkes er sikkert ekte nok, men bakgrunnen for den og sammenhengen den står i mener jeg er falsk, og det at denne saken i det hele tatt diskuteres seriøst her, nører opp under den tabloide grafsingen i det som, reelt eller ikke, oppfattes som privatlivet til folk. Underholdningsartisten Dr. Phil har blitt nevnt, og han er jo et stjerneeksempel på akkurat dette; han er en vampyr, som under dekke av å være seriøs, empatisk og forståelsesfull har tjent seg rik på å lage underholdning av å få folk til å bryte sammen og gråte på TV, og det er ikke en grei måte å oppføre seg på, siden tårene sikkert er ekte, selv om Dr. Phil ikke er det.

Ville vi fått like mange og grundige innlegg, og like mye engasjement, om utgangspunktet var situasjonen i Kenya (vet vi i det hele tatt at det er en situasjon vi kanskje burde være klar over i Kenya?). Neppe. Dette er slett ikke ment som noen politisk korrekt oppfordring til å bry seg om viktigere ting – jeg ville hverken ha lest eller postet noe i en tråd om Kenya, Britney Spears derimot – mer et uttrykk for at jeg mener det er greit å være klar over at dette er underholdning, selv om det kanskje kan være virkelig nok for noen av de som er direkte involvert, og at dersom man virkelig mener at det disse menneskene trenger er å få være i fred for å få orden på livene sine, burde man helt la være å lese og skrive om dem. Jeg bidrar naturligvis til det motsatte selv, akkurat nå, ved å poste dette innlegget.

Ben "like, shallow, whatever" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 14:35   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Og fra en litt annen vinkel, kanskje som representant for de som skriver ting til å fryse på ryggen av; jeg er faktisk ikke i stand til å hente frem noe engasjement for Britney Spears eller familien hennes. Hvis de fæle tingene som blir rapportert i media har noe særlig med virkeligheten å gjøre, er det sikkert synd på noen av dem. Hvem vet. Men noen bryr seg åpenbart, selv jeg, men mer om fenomenet enn om personene bak historien; jeg er ikke helt overbevist om at disse personene eksisterer som noe annet enn underholdning, og det syns jeg er interessant.

Lenger opp i tråden spurte safran om hun hadde havnet på sidene til Se & Hør. Ja, det har hun, og det er over 70 innlegg i denne tråden nå, så det er tydelig at denne saken engasjerer. Empatien som uttrykkes er sikkert ekte nok, men bakgrunnen for den og sammenhengen den står i mener jeg er falsk, og det at denne saken i det hele tatt diskuteres seriøst her, nører opp under den tabloide grafsingen i det som, reelt eller ikke, oppfattes som privatlivet til folk. Underholdningsartisten Dr. Phil har blitt nevnt, og han er jo et stjerneeksempel på akkurat dette; han er en vampyr, som under dekke av å være seriøs, empatisk og forståelsesfull har tjent seg rik på å lage underholdning av å få folk til å bryte sammen og gråte på TV, og det er ikke en grei måte å oppføre seg på, siden tårene sikkert er ekte, selv om Dr. Phil ikke er det.

Ville vi fått like mange og grundige innlegg, og like mye engasjement, om utgangspunktet var situasjonen i Kenya (vet vi i det hele tatt at det er en situasjon vi kanskje burde være klar over i Kenya?). Neppe. Dette er slett ikke ment som noen politisk korrekt oppfordring til å bry seg om viktigere ting – jeg ville hverken ha lest eller postet noe i en tråd om Kenya, Britney Spears derimot – mer et uttrykk for at jeg mener det er greit å være klar over at dette er underholdning, selv om det kanskje kan være virkelig nok for noen av de som er direkte involvert, og at dersom man virkelig mener at det disse menneskene trenger er å få være i fred for å få orden på livene sine, burde man helt la være å lese og skrive om dem. Jeg bidrar naturligvis til det motsatte selv, akkurat nå, ved å poste dette innlegget.

Hør, hør.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:54   #3
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg får veldig vondt av henne og barna. Og jeg fryser på ryggen når jeg leser hva folk skriver om henne noen steder.

Og selv om jeg virkelig prøver å ikke synse for mye om ting jeg ikke har greie på, så kan jeg ikke dy meg for å tenke om det virkelig var nødvendig for eksen hennes og hans samarbeidspartnere å kjøre så knallhardt på og bruke media. Ja, jeg vet at man ikke kan vite osv. Men måten dette utvikler seg på gir meg ekle assosiasjoner til "Jeg skal gjøre livet ditt til et helvete"-ekser jeg har sett flere slite med. Bare at K-fed kan ta i bruk media også og diskreditere henne totalt som mor.

Bare en ekkel magefølelse fra min side. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor han ikke roet ned når han så at hun var i ferd med å knele under presset. Hvorfor han ikke ga advokaten sin beskjed om å slutte å styre så mye med pressen. Hvorfor man ikke i større grad prøvde å skjerme hele saken fra media. Hvorfor han ikke har gjort noe for å roe ned spekulasjoner. Om ikke for eks-konas skyld, så i alle fall for ungene sin skyld. Det er deres mor som svertes her.

Og mens alt tyder på at barnas mor virkelig er skjør og i ferd med å knele under presset, så går han ut og roter med hennes tidligere venninner på steder der han må vite at det vil bli fotografert og slått opp stort i pressen.

At Britney er ute og kjøre og trenger hjelp er åpenbart. Spørsmålet som nager meg er om hun ikke fikk litt vel god hjelp til å tilte av en eks som visste å bruke media for alt det var verdt. Vi snakker om damen som fikk massiv oppmerksomhet for å være dårlig mor fordi hun snublet en gang hun bar barnet sitt. Om noen ville knuse henne så ville anklager om hennes morsegenskaper være ypperlig. Pressen har jo allerede vist at de er med på dette.

Hva om det er nettopp dette som ble en selvoppfyllende profeti? Hva om dette er en reaksjon på det hun har vært utsatt for? Og så beleilig det er for eksen hennes at ingen nå snakker om hans narkomisbruk, festing og utroskap som visstnok var årsaken til at Britney fikk nok og kastet ham ut av den fine livsstilen han hadde blitt vant til? Så beleilig at han vil få masse bidrag dersom han får omsorgen for barna.

Jeg håper noen tar seg godt av barna til Kevin og Britney. Og så håper jeg hun skjønner at både hun og barna trenger avstand nå og at de neste månedene bør tilbringes et sted utenfor offentlighetens søkelys der hun kan få behandling og reise seg opp igjen.

Signerer helhjertet.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 20:27   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som alltid sier Kie det så godt, at jeg nøyer meg med å skrive under.

Gammel 06-01-08, 20:59   #5
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også det er litt betenkelig at hun dras med på tv nå som hun tydeligvis ikke evner å ivareta seg selv verken privat eller i det offentlige.

På den annen side og i ren showbiz-tankegang, så er kanskje en fullstendig og ærlig "omvending" det som best vil hjelpe henne i forhold til å få goodwill blant publikum igjen. Jeg tror kanskje Dr. Phil kan være mer en redningsaksjon for imaget hennes enn for henne.

Aller best tror jeg det ville ha vært om hun tok dette utenfor offentlighetens søkelys og så på et senere tidspunkt skrev en bok eller besøkte Oprah eller hva man nå gjør når man har kommet ut av en krise i Hollywood. Akkurat nå synes jeg at hun bør skjermes. Det rare er at det samme sier Dr. Phil også.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:16   #6
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Kie;

Ja, det med Kevin F har jeg også tenkt på mange ganger, og selv om det bare blir spekulasjoner fra min side, så er det noe merkelig med hele opptreden hans. Jeg tror han er PR-kåt og pengegrisk så det holder.

Jeg synes synd på Britney og barna, helt uavhengig av kjendisstatusen hennes.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 22:02   #7
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv om ingen kan vite tror jeg Kie er farlig nær sannheten her Jeg er egentlig ikke veldig inn i kjendisstoff, men må si at Britney, og liknende historier der personer løftes frem som "guder" for så og dyttes ned i søla fasinerer meg. Det er noe karnevalsk over det, der narren blir konge ved karnevalets begynnelse for så å bli drept ved karnevalets slutt. Slik var tradisjonen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:54   #8
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok. Det er en ting som jeg har tenkt litt på i forhold til dette med at også dette dekkes.

De aller fleste av oss her har barn. Barn som får inn inntrykk fra flere steder enn foreldrene. Barn som ofte vet utmerket godt hvem Britney, Paris og alle de der er. Småjenter som ser den åh så kule livsstilen med masse penger, masse festing, en og annen musikkvideo, masse fans, en og annen reklamevideo osv. Fyll er kult. Å kjøre i fylla er bare vanlig. osv. osv.

Dersom man ser bort fra ubehagelighetene ved mediefokuset nå og legger diskusjonen om hvordan det gjøres etc. litt til side...

Er det riktig med tanke på barna våre at ikke et eneste inntrykk av at disse jentenes oh så kule livsstil kanskje har en bakside, kommer frem? Vil vi virkelig at barna våre kun skal se det de tolker som fordeler ved en livsstil som kan være farlig?

Og er det virkelig slik at når et menneske man har hyllet og båret frem faktisk kneler under presset og det hele utvikler seg til en personlig tragedie. Er det da udelt riktig av oss å se en annen vei og late som om problemet ikke eksisterer? Slik mange går forbi tiggerne på gaten. Slik vi ikke orker å ta inn over oss vonde nyheter. Slik vi skjermer oss mot alt som gjør oss opprørt.

Er det riktig at alle klapper og ser når hun er på scenen, men snur ryggen til når hun bryter sammen? Blir hun en ikke-person da? Blir problemene hennes det?

I mine øyne er det en stor forskjell på det at et menneske som tidligere har blitt hyllet og vært/er en rollemodell for mange ungjenter, bryter sammen foran øynene våre og om hun hadde gått "under jorden" på et behandlingssted langt ute på en eller annen vidde for å bli bedre. Det ene er turen ned. Det andre er krabbingen oppover igjen. Når noen suser i full fart nedover på en såpass offentlig måte som dette, så vil det for mange være både unaturlig og umenneskelig å ikke engasjere seg.

I tillegg så er det utrolig mange som kjenner igjen dette fra mer private settinger. Jeg med min erfaring fra psykiatrien og den innsikten i menneskeskjebner man får der. Andre har kanskje sett mye innen barnevern. Noen kjenner kanskje noen som brøt sammen etter et samlivsbrudd og ikke klarte å gi sine barn tilstrekkelig omsorg. Andre har kanskje selv opplevd ekser som gjør livet surt for en. Eller omsorgstvister. Dette engasjerer også på grunn av gjenkjennelsesfaktoren for veldig mange.

Jeg skjønner veldig godt at det blir ekstremt unaturlig for mange å feie dette under teppet og late som om de ikke ser det de faktisk ser. Nemlig et menneske i dyp krise på full fart nedover.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
Gammel 07-01-08, 17:02   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden alt jeg har nevnt offentlig i forhold til Britney før har vært sarkasme og ironi over hennes såkalte musikk og enda mer såkalte stil, synes jeg det blir veldig pussig å plutselig kaste meg over tragedien og velle ut av meg edder og galle om alle de rundt henne og gråte over hennes vanskjebne.

Dette har gått som det måtte gå, dessverre er det barn involvert, og dessverre var Britney selv et barn da hun ble dyttet frem i media som Den Nye Superstjernen.

Det er en tragedie. Enkelt og greit. Å komme med masse synsing om Kevin Federline, livvakter og hvem som har prøvd å sverte hvem gjennom media blir for dumt.

Gammel 07-01-08, 17:07   #10
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Dette syns jeg var så sabla godt skrevet at jeg quotet hele, til glede for nye lesere.

Gammel 07-01-08, 17:14   #11
kie
weird

kie sin avatar

Standard

Jeg må ikke personlig like noen for å føle med dem når de har det vondt. Jeg trenger ikke engang å like måten de synger på, ting de har gjort eller stilen de har.

Du har rett i at det bare blir synsing når det gjelder skyldfordeling etc. Men jeg synes (se, synsing igjen! ) at det er vanskelig å holde kjeft når et ekstremt unyansert bilde blir presentert gjennom media eller andre kanaler. Kanskje spesielt fordi det er dette unyanserte bildet som gjør at såpass mange føler seg berettiget til å skrive virkelig stygge ting om og til henne. Som f.eks. oppfordringer til selvmord, utsagn om at verden ville bli et bedre sted om hun forsvant, at hun er verdiløs osv.

Når et menneske så tydelig blir trashet og bildet man får fremstilt i media blir så til de grader unyansert, så får jeg lyst til å si noe. Det er nærmest en refleks jeg har i de fleste heksejaktsituasjoner. Jeg liker ikke å se på at et menneske tråkkes på uten å si noe som helst. Noen ganger er det bom. Andre ganger er det kanskje også for dumt. Men jeg vet ikke om jeg ville ha vært engasjementet foruten allikevel.

Gammel 07-01-08, 17:23   #12
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som sagt, jeg synes dette med kjendisstatus og dyrkelse av det kan være et interessant tema. Det betyr ikke at jeg ikke kan bry meg om andre ting også, og jeg tror det er god plass for en Kenyadebatt her inne også, så da sender jeg oppfordringen tilbake Ben: start en Kenyatråd da

Gammel 07-01-08, 17:26   #13
kie
weird

kie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Som sagt, jeg synes dette med kjendisstatus og dyrkelse av det kan være et interessant tema. Det betyr ikke at jeg ikke kan bry meg om andre ting også, og jeg tror det er god plass for en Kenyadebatt her inne også, så da sender jeg oppfordringen tilbake Ben: start en Kenyatråd da

Dette med kjendisstatus og dyrkelse er et interessant tema, ja.
Kanskje spesielt for oss som har barn dette er veldig aktuelt for?

Gammel 07-01-08, 17:26   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Selvfølgelig føler jeg med Britney, på samme måte som jeg føler med alle andre som kommer i hennes situasjon, men å spekulere i det vide og det brede om hennes situasjon nå synes jeg er respektløst.

Selv synes jeg ikke bildet er så veldig unyansert. Dritt skrives om Britney, dritt skrives om Kevin.

Fritt sitert av Jokke:

Rykter, Sladder
Baksnakking er snadder,
For folk som aldri har begått en tabbe i sitt liv
Hvisking, slarving, uoppfinnsom skravling
Å leve gjennom andre, det perfekte tidsfordriv
Med sitt mentale arkiv, og Moralen som motiv
Snakker om Billig Lykke

Mine uttalelser om Britney har forhåpentligvis begrenset seg til kommentarer om hennes musikk og stilstatements. Hennes privatliv er noe jeg ikke vil spekulere i, ikke da det var fryd og gammen, og ikke nå.

Gammel 07-01-08, 17:30   #15
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Ja, og mens vi er igang er det mange ting som er interessant som sikkert burde vært diskutert her inne. Men der synes jeg alle, kanskje særlig de som mener noe mangler, bør bidra mer aktivt. Jeg finner også noen tråder på FP jeg synes er totalt uinteressante, napping av øyenbryn feks. Men det er helt greit at de er her, og at de er lange. Trådene altså, ikke øyenbrynenen

Gammel 07-01-08, 18:37   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg finner også noen tråder på FP jeg synes er totalt uinteressante, napping av øyenbryn feks. Men det er helt greit at de er her, og at de er lange. Trådene altså, ikke øyenbrynenen

Å ja - hva er galt med lange øyenbryn, liksom?

Uansett - jeg syns synd på Britney på lik linje som jeg syns synd på alle som sliter med psyken. Det må da være fantastisk vondt for henne - og for de som er glad i henne, ikke minst for barna. Det hjelper det neppe at hele verden fråtser i hennes tragedie og at noen tjener gode penger på å selge bilder som viser et nedbrutt menneske.

Gammel 07-01-08, 19:15   #17
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Å ja - hva er galt med lange øyenbryn, liksom?

Ok, det er helt greit det også :gem:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.