Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker du nick?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-08, 17:06   #61
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Husker du nick?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg husker godt nick. Også tror jeg at ingen husker meg.

Samme her, men jeg har jo ikke vært hyperaktiv her inne, slik som deg da Jeg husker deg veldig godt, Berglijot

Og det er jo som mange skriver, husker de som er veldig aktive best, de går jo igjen i de fleste tråder

Gammel 04-02-08, 17:07   #62
Dama
Liten, sterk, smart

Dama sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Dama har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Pffft, Dama har jo avatar! Egentlig synes jeg avataren burde matche nick, men det kan jo være noen sider av Asterix jeg ikke har fått med meg.

Ja, se tittlelen min! Liten, sterk, smart.

Dama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:11   #63
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Samme her, men jeg har jo ikke vært hyperaktiv her inne, slik som deg da Jeg husker deg veldig godt, Berglijot

Og det er jo som mange skriver, husker de som er veldig aktive best, de går jo igjen i de fleste tråder

Jeg skriver nok mye i perioder. Har vært helt bortevekk i et halvt år av medlemstida mi. Er nok effektiv når jeg først er her. Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:11   #64
Dama
Liten, sterk, smart

Dama sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Dama har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Kjenner du mange damer som heter Dama?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, bare denne ene.

Hehe.

Jeg heter, til informasjon, hverken Dama eller Asterix.

Dama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:14   #65
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Signerer dette jeg bortsett fra at jeg er miniaktiv i forhold

Husker dere begge

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:22   #66
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker noen nick, og noe av det enkelte skriver. Det er vel som i RL, enkelte gjør seg bemerket, mens andre forblir mer usynlig og fort glemt.

Jeg husker Berglijot, og Berglijot husker meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:30   #67
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det hadde vært interessant å se stalkerlisten til folk, jeg mistenker at enkelte går igjen, f.eks torsk.

Jeg er definitivt på listen over stalkere, i hvert fall.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:56   #68
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stalker ikke noen, men det er en del jeg overser.

Gammel 04-02-08, 18:04   #69
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg husker nick.

Du har generelt litt for god husk.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg husker godt nick. Også tror jeg at ingen husker meg.

Jeg tror du tar feil.

Jeg legger merke til de som skiller seg ut. Gjerne de som fremstår som gjennomtenkte, velformulerte eller deler mitt syn på ulike ting.
Ja, og så legger jeg merke til nek.

Gammel 04-02-08, 18:32   #70
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg husker en del nick. Og etter hvert legger jeg meg opp en mening om hvordan denne personen er.

Men ofte blir jeg overasket over personen som jeg IKKE husker men som har mange flere innlegg enn meg.

Og jeg har fått det for meg at ingen vet hvem jeg er.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 18:37   #71
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg burde vel egentlig kalt meg Herwig Carlsen og skrevet limericker i alle svarene mine, så hadde sikkert noen husket meg også.

Jeg kommer til å huske deg uansett jeg, bare ut fra "trusselen".

Jeg husker mange nick, men sliter forferdelig med avatarskifter.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 18:40   #72
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Husker også godt nickene som deltok i fotballdebatter i sommer. Særlig de som ikke deler min "rellion", som jeg ble mobbet av og mobbet tilbake Det har satt spor

Gammel 04-02-08, 18:42   #73
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg legger merke til dem som er aktiv. Men dem som er mindre aktiv legger jeg dessverre ikke merke til.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 19:14   #74
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner ikke spørsmålet.

Gammel 04-02-08, 19:15   #75
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg husker Berglijot, og Berglijot husker meg.

Sjølvsagt.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg tror du tar feil.

Om du, etter alle disse årene på nett, ikke hadde husket meg hadde jeg seriøst blitt fornemet på nett.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 19:23   #76
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Ein del nick kjenner eg igjen frå andre forum. Andre legger eg meg på minnet ut i frå det dei skriver.

Er ikkje blant dei mest aktive her, så at ingen veit kven eg er, ville ikkje overraska meg.

Gammel 04-02-08, 19:44   #77
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husker mange nick og jeg husker mange avatarer. Når det gjelder personlighet og typer, så husker jeg ganske godt de som skriver mest her på forumet også. Og så er det de som jeg tror jeg husker nick og/eller avatar på, men som plutselig forvirrer meg.

Da det ble jul og mange gikk bananas med ny juleavatar gikk det fullstendig i ball for meg. Har ikke helt fått lest meg opp på hvem som er hvem igjen ennå. Tror jeg egentlig må lære alt på nytt.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 19:48   #78
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg husker relativt mange nick, men det kommer selvsagt an på hvordan disse har utmerket seg i trådene jeg har vært innom. Jeg tror kanskje det er enklere å huske nick for de som har vært med en stund?

Gammel 04-02-08, 19:57   #79
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nemi80, her.

Ein del nick kjenner eg igjen frå andre forum. Andre legger eg meg på minnet ut i frå det dei skriver.

Er ikkje blant dei mest aktive her, så at ingen veit kven eg er, ville ikkje overraska meg.

Jeg vet hvem du er. Jeg husker deg fra NM.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:06   #80
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg vet hvem du er. Jeg husker deg fra NM.

Me er jo nesten naboer

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.