Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker du nick?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-08, 15:23   #41
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du nick?

Tenk så morsomt om noen hadde registrert seg som Arne Scheie!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:25   #42
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Tenk så morsomt om noen hadde registrert seg som Arne Scheie!

Uff, DET HADDE BLITT SÅ MYE ROPING.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:26   #43
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dama, her.

Jeg husker nick veldig godt. Nicket og avataren blir et bilde som til sammen blir en person. Her har jeg ikke fått festet så mange ennå, men der jeg kommer fra har jeg egentlig ganske god oversikt.

Du har jo et damenavn som nick, så da kommer neppe Veronal til å huske hvem du er. Men vi andre kan jo likevel prøve!

Gammel 04-02-08, 15:27   #44
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du har jo et damenavn som nick, så da kommer neppe Veronal til å huske hvem du er. Men vi andre kan jo likevel prøve!

Kjenner du mange damer som heter Dama?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:28   #45
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Pffft, Dama har jo avatar! Egentlig synes jeg avataren burde matche nick, men det kan jo være noen sider av Asterix jeg ikke har fått med meg.

Gammel 04-02-08, 15:29   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Kjenner du mange damer som heter Dama?

Nei, bare denne ene.

Gammel 04-02-08, 15:35   #47
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg burde vel egentlig kalt meg Herwig Carlsen og skrevet limericker i alle svarene mine, så hadde sikkert noen husket meg også.

Gammel 04-02-08, 15:35   #48
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg husker nick veldig godt, og vil si at jeg har god oversikt over de aller fleste her inne. Det er mer enn halve moroa med å være på forum, synes nå jeg.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:38   #49
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg gjenkjenner avatarer og husker nick. Selvfølgelig mer på dem som er litt utenom det vanlige eller mer aktive.

Gammel 04-02-08, 16:06   #50
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er forholdsvis fersk, men jeg gjenkjente endel nick når jeg kom hit fra SM og NM, så de føler jeg at jeg har et visst forhold til fra før. Jeg er vel kanskje ikke den mest aktive skribenten på noen forum, men leser mye og har meninger om mangt for det.

For å klare huske nick i forbindelse med meninger hjelper det veldig med en stabil avatar for min del. En klar og tydelig avatar er et godt holdepunkt. Nå har jeg ingen avatar jeg er 100% fornøyd med selv pr i dag, men er stadig på leting. Forslag mottas med takk! Jeg er enig i at ulike varianter av navn med tall bak er vanskeligere å huske enn litt mer "unike" nick.

Og det er jo innlysende at svært aktive brukere med mange tusen innlegg er enklere å huske enn andre som meg med ganske få, det er jo ikke til å unngå.

Gammel 04-02-08, 16:07   #51
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husker ganske mange nick. Best husker jeg selvsagt de som gir litt av seg selv, og som skriver vittige, smarte og reflekterte innlegg.

Jeg blir likevel innimellom overrasket over å se nick med et par tusen innlegg som jeg ikke har lagt merke til før.

Må også bekjenner at jeg er en "stalker". Jeg har to, tre yndlingsnick som jeg sjekker siste innlegg til med jevne mellomrom.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 16:11   #52
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns jeg 'kjenner' mange nick her inne, og folk som skriver en del har jeg god oversikt over. Jeg ser en del på avatarene, men jeg tåler godt en runde med juleavatarer uten å bli altfor forvirret.

Gammel 04-02-08, 16:14   #53
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg husker en del nick. Jeg pleier å knytte nick opp mot avatar for å lage meg et bilde av folk, så de uten avatarer sitter dårligere hos meg enn de med avatarer.
Mye av gleden ved å være på forum er jo å utvide bekjentskapskretsen sin, og det klarer man ikke hvis man ikke husker nick.

Gammel 04-02-08, 16:15   #54
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Må også bekjenner at jeg er en "stalker". Jeg har to, tre yndlingsnick som jeg sjekker siste innlegg til med jevne mellomrom.

Det hadde vært interessant å se stalkerlisten til folk, jeg mistenker at enkelte går igjen, f.eks torsk.

Gammel 04-02-08, 16:19   #55
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg husker godt nick. Også tror jeg at ingen husker meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 16:27   #56
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg husker stort sett nick tror jeg. Selv om jeg enkelte ganger kan bli litt sjokkert over å plutselig se noen som har 1500 innlegg og jeg ikke har lagt merke til dem før.

Det å bli kjent med folk, deres stil og meninger er virkelig det som er morsomt.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 16:30   #57
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg husker godt nick. Også tror jeg at ingen husker meg.

Jeg husker deg spesielt godt. Aner egentlig ikke hvorfor, men jeg gjør det bare.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 16:31   #58
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det hadde vært interessant å se stalkerlisten til folk, jeg mistenker at enkelte går igjen, f.eks torsk.

Torsk har jo en egen gjeng med groupis her inne, jeg er jo en av dem.
Ellers er det mange her inne som jeg virkelig setter pris å lese innleggene til.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 16:53   #59
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Uff, DET HADDE BLITT SÅ MYE ROPING.

For ikke å snakke om håpløse limericker. *stønn*

Jeg husker veldig mange nick. Det kan ta litt tid å huske nyankomne, men det går seg som regel til etter en stund. Jeg er jo ikke av de aller mest aktive her selv, og da blir det vel sånn.

Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:01   #60
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg husker mange nick, og kobler dem til avataren, men det er ikke krise ved avatarskift allikevel. Det blir nestet som når noen forandrer utseende ganske drastisk som å få en helt ny farge og klipp, gjerne briller med. Eller går ned ørti kilo og dermed også skifter stil , sveis, osv.

Man trenger litt tid til å ramle av stolen, og sette seg opp igjen etter første møte, men så er jo alt ved det gamle igjen.

Jeg er verken mitt navn eller mitt ytre.

Sitat:

Selvet, alle levende veseners uforanderlige evige og udødelige kjerne, er egentlig ikke en del av denne materielle virkeligheten, men evig atskilt fra den.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.