|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ramin-Osmundsen går avJa, jeg er også overrraket over Ryel. Kan jo lure på om hun har sin egen agenda.
|
|
|
#2 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Ramin-Osmundsen går av
Jeg har også stusset over Ryels motiver ved å virkelig sette Ramin-Osmundsen i ett enda verre lys enn strengt talt nødvendig. Men jeg forstår at Ryel ikke ønsket å være stilltiende rundt hennes rolle. Hemmeligholdelsen av disse samtalene var nok en tikkende bombe som muligens andre enn de tre kjente til. Men at Ryel poengterer Manuelas ønske om å holde kjeft er litt rart, jeg hadde forventet at mine venner kanskje var litt mer diplomatiske hvis det var meg. Så venninner kan de vel neppe være. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ramin-Osmundsen går avGodt at flere reagerte på Ryels pinlige opptreden på tv i går kveld. Sist redigert av Michelle : 15-02-08 kl 15:23. Årsak: skrivefeil |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ramin-Osmundsen går avJeg synes også Ryel viser mer handlekraft enn vennskap her, og synes det er litt rart at ingen stiller det minste spørsmål ved hennes handlinger og agenda.
|
|
|
#5 |
|
villende
|
Sv: Ramin-Osmundsen går avJeg reagerte også på Ryels uttalelser. Og jeg syns det bekrefter at dette nettverket nok ikke har så mye med vennskap å gjøre, heller det å pleie relevante kontakter med tilsvarende bakgrunn som en selv. For øvrig syns jeg R-O har hatt dårlige rådgivere, samt at hun viser at hun mangler politisk erfaring. Jeg syns det er synd at hun har måttet gå, da jeg tror hun kunne utrettet mye. Men sånn som saken har utviklet seg så har hun rett og slett ikke hatt noe valg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Ramin-Osmundsen går avHele saken har vært et absurd politiker-realityshow. Nå har det vært så mange mektige folk som har falt at det snart kan skrives en bok om hvordan man skal komme seg unna med æren i behold. Allikevel tar de ingen lærdom av det. Valla skulle holdt kjeft. Ramin-Osmundsen skulle sagt alt. Det er ikke sikkert det hadde reddet jobbene til noen av dem, men de ville i det minste gått av med noe av æren i behold. |
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Og var det ikke hun som fikk R-O til å si noe i utgangspunktet? Ved å si: "Hvordan går det med ansettelsen av nytt barneombud? Jeg vet om en som har søkt." |
|
|
|
#12 |
|
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
|
|
|
|
#13 |
|
Mother of Dragons
|
Jaaah, jeg er enig i dette. Jeg er veldig irritert over at hun gjorde det så himla lett å bli kvitt. Må man legge hodet på blokka og gi øksen til bøddelen liksom?
|
|
|
#16 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Ramin-Osmundsen går avJeg er egentlig litt overrasket over hvor mange støttemiddager, gratulasjonsmiddager, bursdagsmiddager man har med bekjente i visse kretser.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ramin-Osmundsen går avHeldigvis er alle andre politikere her i landet dønn ærlige og til å stole på, og de forteller nok alltid sannheten og.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Så et svar i nettmøte med kommentatoren i DB hun listet det vel reglene opp på denne måten. |
|
|
|
![]() |
|
|