|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg var gravid, og følte ikke for noen stor feiring. Hadde 2 vennepar på middag.
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg har en tendens til å alltid styre for mye, så jeg hadde bestemt meg på forhånd at 30 års dagen skulle gjenomføres så enkelt som mulig. Har stresset nok med dette før, for jeg elsker å ha venner på besøk. Problemet er bare at jeg ikke greier å begrense meg |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg feiret 90-årsdag med to kamerater. Min kusine og en kamerat av oss laget festen, vi trengte bare å stille med gjesteliste, og å komme pyntet på fest. Det var knallgøy.
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringGravid og forbigått i stillhet, slik var min 30-årsdag |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringHjemme alene med to barn.
|
|
![]() |
|
|