Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Er du god på parkering?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-08, 01:24   #1
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Rygge og lukeparkere er jeg god på, og bilkjøring er jeg glad i.

Gammel 25-07-08, 12:25   #2
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Husker ikke om jeg har svart i denne tråden først, men etter 4 år på Tøyen så var jeg en rev på og lukeparkere. Trengte vel kanskje 20-30 cm mer enn bilen for å få den parkert. Litt mer usikker på hvordan det ville gått nå etter et år på "landet". Jeg kjører ikke bil så ofte lenger, men er glad i det.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 15:21   #3
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

To år med gateparkering i Oslo, jeg er en mester på lukeparkering på første forsøk

Gammel 26-07-08, 15:12   #4
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan du rygge ved hjelp av speil?

Ja, men jeg kan ikke rygge uten speil...

Kan du lukeparkere?

Jeg var fryktelig flink til det da jeg tok lappen. Kjørelæreren min var helt imponert over at det gikk an å være så flink til å lukeparkere når man var så dårlig til å kjøre rett frem...

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?

Jeg er utrygg bak rattet og misliker egentlig å kjøre. Det er over syv år siden jeg tok lappen, men jeg har kjørt minimalt fram til for et års tid siden, så jeg har glemt mye.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 13:25   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan du rygge ved hjelp av speil?
Må det, for snur jeg meg ser jeg rett inn i ryggen på bilstolen til snooopy

Kan du lukeparkere?
Ja men har ikke prøvd det med nybilen. Er få lukepark. plasser her i byen. Men regner med at det ikke skal bli noe prob med Forestern

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?

For et dumt spørsmål

I løøøv it.

Gammel 01-09-08, 13:29   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, nei, nei.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 13:34   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ja, nei, nei.

Nei Drag1 liker vel bare å fly?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.