|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?Jeg prøvde et par kjempefine Geoxsko, men de passet ikke til foten min. De hadde for kort hælkappe. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?
2 mnd er ikke en sesong..
|
|
|
#65 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?Jeg har flere par Geox sko selv og synes de er kjempegode på. Kjøpte også Geox støvletter i vinter og de var en drøm å ha på beina |
|
|
|
|
|
#67 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Geox - ikke bra for bena?Kommer akkurat fra ortopedisk poliklinikk på Ullevål, etter å ha vært på kontroll med Førstejenta. Hun har feilstilling i foten av et eller annet slag, samt "styrende stortå". Legene der syntes det var god støtte i Geoxen hennes, og gav sin velsignelse til at hun kunne bruke dem ved siden av spesialsko og innleggssåle. Det er da noe.
|
|
|
#70 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg er i prinsippet enig med deg, men når det gjelder sko er faktisk min mening at man som regel får det man betaler for. Dessverre. Sko er dyrt. Jeg er definitivt mest fornøyd med de dyreste skoene jeg har kjøpt og tilsvarende mindre fornøyd med billige sko. Jeg har kjøpt Friends vintersko på Obs, samt noen joggeskolignende ekstrasko, også på Obs. De var begge helt elendige. Ikke i den forstand at de revnet, eller noe sånt, men de verken pustet eller var vanntette. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?Vi endte opp med Geox sko i år - fordi det var igrunnen det de hadde... og de passa fint. Etterpå har jeg skjønt at det er noe med de skoa ja. "Å du har geox sko!" har ganske mange sagt... og jeg har ikke helt skjønt hvorfor de kommentere det... |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Come what may...
|
Sv: Geox - ikke bra for bena?Vi har mange par Geox sko her hjemme. Elsker Geox skoene våres. Både oss voksne og barna!
|
|
|
#74 |
|
Like blid!
Sv: Geox - ikke bra for bena?Jeg så på de i går og syntes de så gode og myke ut, men når tre små skal ha nye sko på en gang syntes jeg det ble for mye å betale. Dessuten måtte jeg kjøpe nye sko halvveis i sesongen i fjor da borrelåsen ikke festet seg lengere og det var slitt hull i skoene. Din Sko har også mange fine sko til en billigere penge.
|
|
|
|
#75 |
|
Ekvilist
|
Samme her. Jeg har aldri sett reklamen, og ante heller ikke hva slags sandaler det var jeg kjøpte til Poden. Jeg valgte de jeg syntes satt best på foten.
|
|
|
#76 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?Mitt problem med Geox er at de blir stjålet. Storebror fikk stjålet 2 par (1 i idrettshallen, 1 på bowlingbursdag), og lillebrors spritnye Geox sandaler ble også borte i barnehagen. Jeg hang opp en stor seddel med nøyaktig beskrivelse av skoene og vupti, et par dager senere var de tilbake.
|
|
|
#77 |
|
Protonterapeut
|
:dulter:
|
|
|
#78 |
|
Pauset
|
Ikke jeg heller hadde sett den... og poden valgte skoene selv. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Geox - ikke bra for bena?Eldste fikk Geox i dag. Sånne uten lisser og borrelås. De skal være til "pent" nå på våren og til lek senere i sommer. Så etter Puma, men utsolgt i podens størrelse.
|
![]() |
|
|