|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Kaffe og rødvin.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Siden jeg alleredhar kuttet ut alt av godterier og sukker så må det bli cola ligth.... Så lenge jeg går på ketolyse så tror jeg ikke at jeg orker å kutte det ut... Men det er planene etterhvert. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Jeg vet ærlig talt ikke. Om noen hadde spurt meg for fire år siden, hadde jeg trodd at jeg ikke skulle klare meg uten melkeprodukter. Det gikk bra. Jeg har også klart meg uten gluten, den var verre. Fisk savner jeg. Egg; |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Nr. 1 : kaker og kjeks
|
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Rent bortsett fra at mat og vann ville være håpløst å kutte ut, så må jeg si at jeg ikke hadde likt å leve som 100% avholdskvinne. Dvs, jeg kunne kuttet ut all alkohol, men jeg hadde ikke blitt særlig begeistra om jeg aldri mer fikk nyte et glass vin i ny og ne. Høres jeg litt alkis ut nå?
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?
I så fall er vi flere! Betryggende å høre.
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Jeg tror jeg ville hatt store problemer med å klare meg uten karbohydrater, fett og proteiner. |
|
|
|
#10 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Maarud potetgull med paprika er min store lidenskap.
|
|
|
#17 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?
ja de brødene er digg! særlig rett fra fryseren/mikroen. men nå kutter jeg dem ut fordi vi mistenker at hassel reagerer på noe i dem, f.eks fiberhusk..
|
|
|
#18 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Rødvin og myke, modne (franske) oster ville være værst for meg tror jeg. (Spiser minimalt med godteri og sjokolade og drikker aldri brus) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Borte
|
Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Sjokolade og rødvin ville vært vanskelig. Men jeg har i perioder kuttet ut begge deler og klart meg fint. Og så må jeg si at jeg ville syns det var ille om jeg måtte kutte ut frukt eller yoghurt som er en viktig del av mitt daglige kosthold. Brødskiver ville jeg taklet, men pasta, ris og poteter ville vært ille. Jeg har masse erfaring med å finne alternativer til allergikere så jeg kan ikke se noe det ville vært helt umulig å kutte ut.
|
![]() |
|
|