|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg og mannen dusjer hver dag. Dagen er grusom uten at den starter med en dusj. :morratryne: Dessuten syns jeg det er den greieste måten å få rengjort underliv og armhulet etc som trenger daglig vask. Jentene dusjes når det trengs, og ofte bare fra midten og ned. De kveldene de ikke dusjer, vaskes de i underlivet med klut. Småttiser i "jeg-klarer-meg-selv-på-do" fasen trenger god vask nedentil hver dag.
|
|
|
#63 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer hver kveld, rett før jeg legger meg. Sånn sparer jeg 20 minutter om morgenen.
|
|
|
|
#64 |
|
Glamorøs
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?
Du vet at våtservietter inneholder masse stoffer som ødelegger den bakteriefloraen som skal være der, og derfor kan føre til sopp og vond lukt?
|
|
|
#65 |
|
ekstremt trøtt
|
Man blir da ikke rein av å tørke seg etter at man har vært på do og skifte truse?
|
|
|
#67 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer en eller to ggr til dagen. Jeg sykler til og fra skolen og blir svett begge veier. Ungene bader jeg ofte om ettermiddagen før de skal spise middag pga at de er fulle av sand og støv og solkrem. Bruker ikke såpe da, bare vann. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer 4 av 7 dager i uka, sånn i gjennomsnitt. Mannen dusjer hver dag, ungene 2 ganger i uka hjemme + at de store dusjer i forb. med gym, svømming og trening. Dyr har vi ikke
|
|
|
|
#70 |
|
Queen of intentions...
Nei, det visste jeg ikke. Kanskje vi skal bytte til disse vaskeklutene i papir da?
|
|
|
|
#71 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
ekstremt trøtt
|
På hytta har jeg brukt våtservietter innimellom. Libero og natusan sine er helt jævlige. Svir i det man begynner å vaske. XP sine er geniale.
|
|
|
#73 |
|
Glamorøs
|
Ingen årsak!
|
|
|
#74 |
|
Queen of intentions...
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Nei, klut i underlivet fikser jeg ikke, så da er vaskekluter i papir det eneste alternativet. :sær:
|
|
|
|
#75 |
|
Glamorøs
|
Det er lurt. Ta litt olje på, babyolje, eller helt vanlig vegetabilsk olje, så løsner evt. skitt så lett som bare det, uten at man trenger å bruke såpe og kjemikalier som forstyrrer bakteriekulturen.
|
|
|
#76 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?
Jeg vet ikke om det er kommet noe nytt siste året eller så, men ellers ville jeg styrt unna Libero sine, de er ganske harde faktisk. Her i byen selges det gule pakker med Tvettlappar på Barnevognhuset Rudo på Grønland, de er mye mykere enn Liebro sine, og jeg mener virkelig mye mykere, også er de billigere.
|
|
|
#77 |
|
Queen of intentions...
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?:noterer at jeg må kjøpe olje sammen med kluter:
|
|
|
|
#78 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Re: Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?
Ica har en svær pakke med myke, tørre papirkluter. De koster ca det halve av Libero sine og har mange flere kluter i en pakke. Enig i at Libero sine er harde. Merket er Euroshopper.
|
|
|
|
#79 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer mer eller mindre hver dag. Ungene bader eller dusjer 2-3 ganger i uka, kommer litt an på hvor dypt de har gravd seg ned i sandkassa i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer ca 5-6 ganger i uka, prøver å ikke dusje hver dag, men synes det er så deilig. Blir dessverre veldig tørr av det. Ungene bader ca 2 ganger i uka på vinterstid, på sommeren trenger de ofte et bad eller en kjapp dusj hver kveld. |
|
|
|
![]() |
|
|