|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Ja flere. Vi har Nintendo gamecube, xbox, xbox360 og wii. I tillegg har vel storebror 3-5 av de små nintendoene. Advance, DS etc.
![]() |
#62 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Wii har sånn 3 kabel greie *har glemt ordet akkurat nå* Rød hvit og gul. Så har skjermen det kan den vel brukes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Har dere spillkonsoll(er)?
Ok, men det har ikke vår Mac skjerm i hvertfall, den har bare USB-utganger, trur eg. Det er i hvertfall ingen slike som beskrevet over.
![]() |
#64 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har: Nintendo 64, GameCube, Xbox og nå Wii.
![]() |
#65 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har ingen. Jeg ser ikke helt behovet selv om vi har store unger. Vi har datamaskin og den brukes til spill om behovet er der. Heldigvis kan vi ha et veldig rikt liv uten. *motstrøms* |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Guttene har hver sin playstation 2 som de har spart til selv, minstemann har ikke det ennå, han har kun playstation 1.
•·.·´¯`·.·• ![]() ´*•.¸(*•.¸♥Gutt 99-01 og 03♥¸.•*´)¸.•*´ Sist redigert av Michayla : 27-05-08 kl 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har PS3. Og så har vi to Nintendo DS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Nå føler jeg meg faktisk skikkelig uttafor her.
![]() |
#69 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Jeg har en Xbox, som brukes mest som mediacenter og bare litt som spill-konsoll, og så har mannen en PS2. Jeg har særeie på xboxen.
![]() |
#70 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?
Nei. Og kanskje ja. Storesøster fikk i retrospekt for tidlig; første halvannet året lå den bare der. Det var først etter at hun begynte på skolen at interessen tok seg opp. De snakker mye om spillene på skolen og de erfarne hjelper de ferske med lure tips og innsideinfo. Det er enkelte dager i måneden de har lov å ha dem med på SFO, aldri ellers.
![]() |
![]() |
#71 |
navnet sjemmer ingen
Nei og nei. Det er i alle fall min erfaring og jeg har sjetteklassing (jente) og fjerdeklassing (gutt) (ja, og ei som begynner til høsten). De spør kanskje en gang i året om å få spill (vi har verken konsoller eller håndholdte) også glemmer de det like fort. Og de får jo vite hva slikt er hos venner på samme måte som venner ser at man ikke trenger slikt for å ha det gøy hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har PS2, og den brukes en del i perioder. Det blir mye monsterbuzz og litt eyetoy, siden flere kan være med, og siden guttene helst spiller når de har venner på besøk. Guttene kjøpte seg en gameboy i fjor, og i år har de spart penger til en nintendo ds. Kjekt for oss at de har en spilleduppeditt hver når vi skal på biltur til Nordnorge i sommer. Sist redigert av Kaija : 28-05-08 kl 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Trallallaa
Hvor: Viken
Phuu..godt det er flere som synes mariocart er morsomt.
![]() |
#74 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vennebesøk og spilling er jo kjempegøy. Jeg solgte desverre PS2'en med 8 buzzere og 2 Buzz-spill i fjor, men et vennepar av oss har alle Buzz-spillene som er kommet ut, så vi sitter ofte hos dem og spiller. Jeg hadde aldri vært borti annet enn spørsmåls-Buzz første gangen vi var hos dem, da ble jeg introdusert for disse Buzz-spillene der man skal konkurrere mot hverandre. Monster, het visst det ene. Vi lo så mye at jeg hadde vondt i magen etterpå, noe så artig!!
![]() |
#75 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Nei det har vi ikke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi pleier av og til å ha "singstar-kvelder". Det er populært! Da deler vi opp i lag og konkurrerer mot hverandre. Ungene er også med og det er stor stas. Vi synger med det nebbet vi har, noen har sangstemme og andre ikke. Det er utrolig artig med slike kvelder (ikke sikker på at naboene syns det samme...).
![]() |
#77 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Gutten fikk PS2 til jul her et år. Han spiller med venner. Jeg spiller ikke.
![]() |
#78 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har ikke. Snart seksåringen har aldri etterspurt det, og vi spiller ikke selv. Den dagen hun ønsker seg det, tas det selvsagt opp til vurdering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
ctrl+z
|
Jeg synes ikke dere frarøver ungene noe, nei.
![]() |
#80 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har 3 DS konsoller, en PS3, en WII og en xbox |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|