|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har dere spillkonsoll(er)?Hvor vanlig er egentlig dette? Har "alle" spillkonsoller eller er det bare for spesielt interesserte?
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har xbox og xbox 360 og hadde PS2 tidligere. Ja, og så har jeg den eldste Nintendo-boksen, men den funker ikke helt som den skal. Skal kjøpe PS3 om en stund, og så er jeg på jakt etter Super Nintendo. :nostalgisk:
![]() |
#3 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har Xbox, Playstation2 og diverse gameboys (gameboy color, gameboy advanced og DS). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har flere og jeg tror ikke vi er unntaket. Vet ikke hva du mener med spesielt interesserte, men regner med at det er et snev av interesse tilstede som gjør at en går til innkjøp av en spillkonsoll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har PS2. Det eneste jeg spiller er singstar og buzz og det er sjeldent jeg orker. Ungene spiller av og til, men det kan gå flere uker mellom hver gang.
![]() |
#8 |
Øyboer
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har ps2 for å spille buzz og så har vi Xbox som vi har brukt som medieavspiller i mange år. og så har vi en wii på lån akkurat nå. Wii'en brukes men de andre er pakket vekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har Xbox, men den har nesten ikke vært i bruk de siste årene. Jeg kan godt tenke meg en PS for å kunne spille singstar og buzz og slikt
![]() |
#11 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har Playstation 3, men barnet er så lite at det er bare vi voksne som bruker den.
![]() |
#12 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har PS2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har Super Nintendo og XBox 360. Jeg har også en Gameboy micro, men den brukes hvert jubelår. Xboxen er det mannen som bruker, eller så bruker vi den som dvdspiller. Jeg ser fortsatt etter spill jeg har lyst på, men har bare lyst på spill som kan spilles på PS.
![]() |
#14 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har PS1, PS2 og PS3. PS1 blir kun brukt til å høre lydbok, mens de to andre er i bruk. Det er guttungen her i huset som er mest interessert og han er gaaanske ivrig. Far i huset er mest interessert i å kunne spille Blue-ray og vi to andre liker best singstar.
![]() |
#15 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har playstation 2 og så har ungene hver sine Nintendo DS lite. (og en gammel Nintendo) Jeg ønsker meg etterhvert en Playstation 3... mest for å spille av filmer og bilder osv og selvsagt for at ungene kan spille på den.
![]() |
#16 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har ingen men hvertfall jeg vil ha Wii. Christian har sånn liten bærbar Nintendo DS da. Det er det eneste.
![]() |
#17 |
Øyboer
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vil bare si at Wii ikke kan sammenlignes med andre! Utrolig mye gøyere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har en Xbox som er noen år gammel og har blitt spilt på en håndfull ganger. I våres fikk størstebarna hver sin Nintendo DS, men de bruker dem ikke veldig mye. Vi har rett og slett barn som ikke er så interessert i å spille. (og det er jeg selvsagt veldig glad for!)
![]() |
#19 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi kjøpte vår første konsoll i fjor høst; Nintendo Wii. Ganske populær - gubbe har gått inn på internett via den og lastet ned noen spill fra 80-tallet
![]() |
|
|