Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tisser du i vannet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Tisser du i vannet?
Ja, alltid 4 2,50%
Ja, ofte 26 16,25%
Ja, av og til 88 55,00%
Nei, aldri (men barna får lov) 14 8,75%
Nei, aldri (og barna får ikke lov) 28 17,50%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-08, 15:24   #1
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tisser du i vannet

Vet ikke om jeg noensinne har vært på en strand med toalett.

Gammel 10-06-08, 16:30   #2
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne tråden minner meg om noe jeg leste en gang:
Don't drink water, fish fuck in it!

Den som tror at litt mennesketiss forurenser vannet må ha drukket for lite vann. Hva gjør krabber, fisker, reker, fugler og alle andre levende skapninger i og ved vann??

Gammel 10-06-08, 16:35   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg ferdes sjelden på strender med toalett.

Samme her.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 19:25   #4
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Ja, det hender at jeg gjør det hvis ikke det er andre (relatvit hygieniske) alternativer... Stort sett tisser jeg på doen hjemme før jeg går og bader. *bor veldig nært sjøen*

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 19:45   #5
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Jeg svømmer litt ut og slipper en liten skvett hvis nøden er der... Har som flere ikke tenkt at det kunne være så farlig. De fleste badestrender jeg frekventerer har heller ikke toalett, så hva gjør man da liksom?

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 14:58   #6
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Må man, så må man, og jeg setter ikke mine ben inn på disse doene som står rundt om kring. Brekker meg bare ved tanken...

Går langt ut, og langt unna folk, og ser slettes ikke problemet med det.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 15:09   #7
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dere som ikke setter deres ben inn på fellestoalettene, hva gjør dere om dere må bæsje da

Gammel 12-06-08, 15:51   #8
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Dere som ikke setter deres ben inn på fellestoalettene, hva gjør dere om dere må bæsje da

Jeg har aldri opplevd å måtte bæsje andre steder enn hjemme/på hotell el.l med mindre jeg har rennaræv.

Gammel 12-06-08, 16:24   #9
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da legger man så klart en flytende kabel ...

Gammel 12-06-08, 17:29   #10
Kneazle
Passiv

Standard

Oppsummering: Over 70% av de som har svart, tisser i vannet. Ikke rart at vannet er pisselunka og deilig allerede tidlig i sesongen.

Illustrasjonsfoto:

Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 17:45   #11
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Da legger man så klart en flytende kabel ...

Ja, det var det jeg ikke ville høre..

Gammel 13-06-08, 01:27   #12
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg kniper igjen, så langt det lar seg gjøre, og er jeg ikke i stand til å holde meg stort lengre, så tar jeg bilen og kjører til nærmeste do med en viss standard. En bensinstasjon feks.

*sær*

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 23:36   #13
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Tisser heller til vanns enn til lands på stranda , men langt ute mer pga. min egen bluferdighet ikke særlig lysten på å bli ferska.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 23:40   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det gjør jeg, men tar hensyn til mine omgivelser. Sneipen tisser fra badeplattformen på båten i stor bue.

Ærlig talt, vet dere hvor mange båter i Oslofjorden som er uten septik, eller? Og hytter!?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 23:40   #15
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg gjør faktisk ofte det. Jeg hater slike stranddoer. Jeg tisser i skogen også *åpplyser*

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 22:39   #16
Lissie
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2008
Lissie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei, men ungene får lov!

Lissie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.