Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tisser du i vannet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Tisser du i vannet?
Ja, alltid 4 2,50%
Ja, ofte 26 16,25%
Ja, av og til 88 55,00%
Nei, aldri (men barna får lov) 14 8,75%
Nei, aldri (og barna får ikke lov) 28 17,50%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-08, 00:20   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tisser du i vannet

Jada. Når nøden er stor nok, så gjør jeg det. Langt til havs, selvsagt.

Poden har fått bedre kontroll på tissingen, og nå kommer vi oss som regel til garderoben om vi er i svømmehallen. Evt. kun til dusjen. Ikke så mye å gjøre med det, gitt.
Han har ikke badet mye i sjøen, så hva han gjør der, vites ikke.

Gammel 10-06-08, 00:25   #22
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det har ikke falt meg inn at det var et alternativ engang. Stemte nei, har aldri gjort det og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller.

Gammel 10-06-08, 01:32   #23
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Det hender, men både jeg og guttungen foretrekker et toalett, hvis vi får valget.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 01:34   #24
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må innrømme at det ikke noen gang har falt meg inn at det skulle være galt å tisse i sjøen! Mye heller det enn å tisse bak en busk på land, for ikke snakke om på grisete, offentlig toalett.

Nå skal det sies at jeg sjelden bader på folksomme badestrender da. Jeg kan skjønne at det er et poeng å la være hvis det er en meter til nærmeste andre badende person. Når man bader fra en båt i Sognefjorden derimot …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 02:35   #25
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tisser i sjøen , og oppfordrer ungene til å gjøre det samme. Jeg ber sem selvfølgelig å gå laaaangt ut.

Gammel 10-06-08, 08:00   #26
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har knapt vært på en offentlig strand jeg, men i sjøen på hytta har det nok skjedd ja.

Er nok en god del større kloakkproblem i de fleste fjorder en litt fersk urin.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 09:29   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg ferdes sjelden på strender med toalett.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 09:40   #28
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I sjøen tisser jeg i vannet hvis jeg må, altså.

Er jeg tykk i hodet som ikke ser noe galt i det? Hva er begrunnelsen til at det å tisse i sjøen er så fælt? I basseng og sånt skjønner jeg det, men....

Gammel 10-06-08, 09:47   #29
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemte nei-men ungene får lov. Hadde nok tisset i vannet i nøden selv, om jeg måtte. Men siden jeg ikke bader, så blir det aldri.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 09:51   #30
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Det har skjedd, men jeg må innrømme at det ikke skjer ofte. Ikke fordi jeg ser noe galt i det, men jeg bader svært sjeldent.

Jeg har prøvd å oppfordre ungene til det hvis de er veldig trengte, men de foretrekker doen og da må mamman lette på den late ræva og finne et egnet sted.

Gammel 10-06-08, 10:07   #31
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Klart jeg tisser i sjøen. Og det holder at vannet rekker meg til navlen.

Jeg er aldri på offentlig strand. Man har da sin egen private.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:19   #32
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Jeg tisser ikke i vannet. Syns det ville vært ekkelt med tanke på den stakkars bikinibuksen min og at jeg skulle ha gått i den etterpå. Man kan vel alltid dra den til side, men så nøden jeg er altså ikke De to store er flinke til å løpe på do før de hoppe i sjøen, men jeg kan jo ikke garantere for hva lillebror finner på til sommeren.

Minner meg om en episode når vi var på stranden i Italia og lå ved siden av en norsk familie. Begge barna sto med bena i kors og var veldig nødene. Mor sa; løp ned i vannet å tiss, for det er mye enklere og kortere for mamma vet dere Må legge til at de var rundt 5-7 år gamle og da blir det bare ekkelt i mine øyne.

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:24   #33
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er aldri på noen badestrand. Og om jeg hadde vært det, hadde jeg i alle fall ikke tisset i vannet. Det hadde tatt seg ut, ettersom jeg ikke bader.

Signerer

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:27   #34
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er aldri på noen badestrand. Og om jeg hadde vært det, hadde jeg i alle fall ikke tisset i vannet. Det hadde tatt seg ut, ettersom jeg ikke bader.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:29   #35
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg må innrømme at det ikke noen gang har falt meg inn at det skulle være galt å tisse i sjøen! Mye heller det enn å tisse bak en busk på land, for ikke snakke om på grisete, offentlig toalett.

Nå skal det sies at jeg sjelden bader på folksomme badestrender da. Jeg kan skjønne at det er et poeng å la være hvis det er en meter til nærmeste andre badende person. Når man bader fra en båt i Sognefjorden derimot …

Enig med Teofelia her, til tross for at jeg har til gode å bade fra båd i Sognefjorden.

For noen år siden var jeg i et basseng på et hotell - de ser som kjent sjelden store. Da var det en far som lot en fireårig (ca) gutt stå på kanten og tisse ut i bassenget. Det derimot, er for drøyt.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:40   #36
Kalima
Aktiv

Kalima sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Kalima har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har aldri tenkt at det er noe galt i å tisse i vannet, jeg! Har det noe å si for vannkvaliteten? Det er jo nokså mye vann og nokså lite tiss? Selvfølgelig ikke i basseng altså, men i sjøen ser jeg ikke noe galt i det. Opplys meg hvis jeg tar feil....

Kalima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:49   #37
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Langt ute, ja.

Toalettene der vi vanligvis bader er hinsides ekle. Jeg er virkelig ikke fisefin på det, men når det er sprutbæsj over hele rommet så er det rett og slett ikke aktuelt å sette beina inn der.

Jeg er usikker på hva som er mest hygienisk av å tisse i vannet eller i buskene faktisk, så ungene gjør litt av det ene og litt av det andre.

Gammel 10-06-08, 11:12   #38
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er ikke så ofte jeg bader på strand, men jeg har da tisset i vannet mange ganger.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 11:25   #39
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er usikker på hva som er mest hygienisk av å tisse i vannet eller i buskene faktisk, så ungene gjør litt av det ene og litt av det andre.

Det har jeg ingen formening om, men hvis jeg tisser i vannet, så slipper jeg å tenke på om noen ser meg eller ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 11:31   #40
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi tisser i sjøen. Har aldri tenkt at det skulle være galt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.