|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Tisser du i vannet? | |||
| Ja, alltid |
|
4 | 2,50% |
| Ja, ofte |
|
26 | 16,25% |
| Ja, av og til |
|
88 | 55,00% |
| Nei, aldri (men barna får lov) |
|
14 | 8,75% |
| Nei, aldri (og barna får ikke lov) |
|
28 | 17,50% |
| Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Tisser du i vannetJada. Når nøden er stor nok, så gjør jeg det. Langt til havs, selvsagt.
|
|
|
#24 |
|
Bedreviter
|
Sv: Tisser du i vannetJeg må innrømme at det ikke noen gang har falt meg inn at det skulle være galt å tisse i sjøen! Mye heller det enn å tisse bak en busk på land, for ikke snakke om på grisete, offentlig toalett. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tisser du i vannetJeg har knapt vært på en offentlig strand jeg, men i sjøen på hytta har det nok skjedd ja. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tisser du i vannetJeg ferdes sjelden på strender med toalett. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tisser du i vannetI sjøen tisser jeg i vannet hvis jeg må, altså.
|
|
|
#29 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Tisser du i vannetJeg stemte nei-men ungene får lov. Hadde nok tisset i vannet i nøden selv, om jeg måtte. Men siden jeg ikke bader, så blir det aldri.
|
|
|
|
#30 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Tisser du i vannetDet har skjedd, men jeg må innrømme at det ikke skjer ofte. Ikke fordi jeg ser noe galt i det, men jeg bader svært sjeldent.
|
|
|
#31 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Tisser du i vannetKlart jeg tisser i sjøen. Og det holder at vannet rekker meg til navlen. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tisser du i vannetJeg tisser ikke i vannet. Syns det ville vært ekkelt med tanke på den stakkars bikinibuksen min og at jeg skulle ha gått i den etterpå. Man kan vel alltid dra den til side, men så nøden jeg er altså ikke |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Smugleser
|
Sv: Tisser du i vannet
|
|
|
#35 |
|
Smugleser
|
Enig med Teofelia her, til tross for at jeg har til gode å bade fra båd i Sognefjorden.
|
|
|
#36 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Tisser du i vannetHar aldri tenkt at det er noe galt i å tisse i vannet, jeg! Har det noe å si for vannkvaliteten? Det er jo nokså mye vann og nokså lite tiss? Selvfølgelig ikke i basseng altså, men i sjøen ser jeg ikke noe galt i det. Opplys meg hvis jeg tar feil.... |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tisser du i vannetLangt ute, ja.
|
|
|
#38 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tisser du i vannetDet er ikke så ofte jeg bader på strand, men jeg har da tisset i vannet mange ganger. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bedreviter
|
Det har jeg ingen formening om, men hvis jeg tisser i vannet, så slipper jeg å tenke på om noen ser meg eller ikke. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Borte
|
Sv: Tisser du i vannetVi tisser i sjøen. Har aldri tenkt at det skulle være galt.
|
![]() |
|
|