Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sitronen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 20:45   #61
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sitronen

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Er du mannen min i forkledning? Han er den eneste jeg vet om som kaller andre for nek…

Nek er et morsomt ord. Egentlig totalt ufarlig og intetsigende, og bare provoserende fordi det er så totalt uærbødig. På Usenet i hine hårde dage var den alminnelig aksepterte generelle fornærmelsen "dust", og "nek" er vel omtrent den kvinnelige varianten av det.

Gammel 09-11-06, 20:48   #62
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers vil jeg gjerne slå et slag for "fjomp".

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:50   #63
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Tja, det kommer jo igjen an på hvem som er avsender da. Hvis feks Skremmeren eller Sitron kommer med usaklig sleivspark så ville jeg nok ikke blitt så overrasket, hvis derimot feks Jessica, Teofelia eller for du hadde kommet med noe slikt hadde jeg nok hatt mer behov for et oppklaringsbehov. Men jeg tviler på at jeg ville ha vært så oppmerksomhetssyk at jeg hadde startet en egen tråd om det.

Det har du helt rett i. Jeg syns man skal vokte seg vel for å kalle folk her inne for noe. Om jeg skulle brukt ordet nek mot noen så måtte det være noen jeg kjente veldig godt. Når man er på et forum og diskuterer med mennesker man ikke kjenner syns jeg det er vanlig folkeskikk å holde seg til diskusjonen i stedet for å fortelle folk at de ikke er intelligente, de er nek osv. Det er respektløst....

I tråden om eggdonasjon kommer Sitronen, med en del kommentarer i forbindelse med det jeg skriver der hun antyder at jeg er helt "dust"... fordi jeg mener det jeg gjør. Det blir for dumt og tar fokus fra saken....

Heldigvis vet jeg at jeg ikke er dust, et nek kan nok være jeg er da

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:52   #64
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Tja, det kommer jo igjen an på hvem som er avsender da. Hvis feks Skremmeren eller Sitron kommer med usaklig sleivspark så ville jeg nok ikke blitt så overrasket, hvis derimot feks Jessica, Teofelia eller for du hadde kommet med noe slikt hadde jeg nok hatt mer behov for et oppklaringsbehov. Men jeg tviler på at jeg ville ha vært så oppmerksomhetssyk at jeg hadde startet en egen tråd om det.

Ja, enig med Mica i dette.
Synes forøvrig at det er en lite konstruktiv måte å diskutere på ved å tiltale andre med nedlatende beskrivelser.

Gammel 09-11-06, 20:52   #65
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det kan umulig være fordi jeg skal ha raspeballer til middag i dag. Ja, siden det var i den forbindelse at du kom med en sånn kommentar.

Selv uten at jeg vet hvilken tråd dere snakker om, og temaet i denne - må jeg innrømme at jeg absolutt ikke kunne tenke meg noe verre å spise en raspeballe (bare navnet er nok til at det vrir seg i min mage) . Og kunne kanskje ha kommet med en slik spøkefull kommentar til noen jeg kjenner som serverte raspeballer t at "du burde ikke ha hatt barn".. Vel og merke ville jeg KUN gitt en slik til noen jeg kjente godt, og de forstod at jeg hadde en spøkefull tone.

Det er sikkert ikke tilfelle i denne saken siden Sitron og Skremmeren ikke gir utrykk for å kjenne hverandre spesielt godt, ei heller forstå hverandres spøkefulle tone.

Gammel 09-11-06, 20:52   #66
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor gjøre denne tråden til en akademisk øvelse i kjøreregler for kommunikasjon?!

Gi de to kamphønene slike og så stikker vi andre over til noen mer interessante tråder.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:53   #67
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Dette er gjentatt hets. Mennesker som driver med slik forfølgelse er lite egnet til foreldreskap, for de oppdrar barn i sitt bilde. Hvem pokker vil vel ha slike medborgere!

og det du driver med prikkingen din er ikke hets????

Gammel 09-11-06, 20:53   #68
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ellers vil jeg gjerne slå et slag for "fjomp".

for ikke å snakke om "fjompenisse "

Men sånn egentlig så synes jeg at det er litt vanskelig å "holde" med den ene eller andre her. Men synes det er flott at det kan diskuteres i det "åpne" rom for å si det slik.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:54   #69
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hvorfor gjøre denne tråden til en akademisk øvelse i kjøreregler for kommunikasjon?!

Gi de to kamphønene slike og så stikker vi andre over til noen mer interessante tråder.

Det er vel greit å diskutere hvordan man bør oppføre seg mot andre?

Gammel 09-11-06, 20:54   #70
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvis man absolutt får en ustyrlig trang til å kalle noen noe, synes jeg det er langt bedre å gjøre det ute i forumet enn pr. prikk.

Gammel 09-11-06, 20:54   #71
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Heldigvis vet jeg at jeg ikke er dust, et nek kan nok være jeg er da

Men hvis Sitronen er et nek, så kan jo du få være et julenek.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:55   #72
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Men hvis Sitronen er et nek, så kan jo du få være et julenek.

Ha ha ha......... ja det er jo mer sesongbetont

Gammel 09-11-06, 20:59   #73
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Det er bare å stikke, det. Slett ikke obligatorisk å delta i denne akademiske øvelsen, du vil ikke få spørsmål om det på eksamen.

Gammel 09-11-06, 21:00   #74
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Men hvis man absolutt får en ustyrlig trang til å kalle noen noe, synes jeg det er langt bedre å gjøre det ute i forumet enn pr. prikk.

I hvert fall hvis det er noe negativt. "Overfantastisk" og "megavakker" og "hyperkul" kan folk godt få lov til å kalle meg pr. prikk.

Gammel 09-11-06, 21:00   #75
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Slett ikke obligatorisk å delta i denne akademiske øvelsen, du vil ikke få spørsmål om det på eksamen.

Dette er som kjent det viktigste av alle spørsmål.

Gammel 09-11-06, 21:01   #76
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

I hvert fall hvis det er noe negativt. "Overfantastisk" og "megavakker" og "hyperkul" kan folk godt få lov til å kalle meg pr. prikk.

Godtar du sånne sammensetninger?

Gammel 09-11-06, 21:03   #77
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Godtar du sånne sammensetninger?

I akkurat slike sammenhenger gjør jeg det.

Gammel 09-11-06, 21:04   #78
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så mye rart man skal lese.

Det at folk kaller andre ting synes jeg ikke passer seg.

Litt takt og tone har man vel eller?

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:05   #79
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og slik går no dagan.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:05   #80
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Forfølgelse?

Er det bare meg som lurer på om det er noe annet som foregår her?
Har dere tatt med dere uoppgjorte ting fra andre steder på nett eller?
Er det denne tråden som kalles forfølgelse?

ja kanskje det er noe vi ikke har fått med oss her .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.