|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jo det er ganske så spennende skal du høre. Det har blitt kalt Azi hele livet så da ble det Azi. Jøss det var vist ikke så spennende likevel!
![]() |
#63 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg valgte Solskinn da jeg registrerte meg på første forum for mange år siden. Nicket kommer fra at jeg i sin tid ble kalt for StorSol. Her på FP var Solskinn opptatt, og det ble Sol. Som jeg vel ikke er helt komfortabel med. Avataren er - ja - en sol.
![]() |
#64 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Kokte spaghetti til middag da jeg skulle registrere meg. Siden spaghetti var et dumt nick, så ble det Fusilli i steden.
![]() |
#65 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg begynte min forumkarriere på SM og videre NM som monipen, som er en sammensetning av mitt navn og mannens initialer.
![]() |
#66 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Sue var nicket jeg først brukte på SG for mange år siden - det er en slags vridning av mitt første fornavn (jeg hadde et "festlig" kallenavn i barneårene, siden mitt navn er relativt likt en ikke ukjent Dallasfigur...
![]() |
#67 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg ble stadig kalt Frøken Snurp av min mor som liten, så da ble det naturlig med Fru Snurp, siden jeg nå er frue...
![]() |
#68 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg er blitt kalt Nenne siden broren min begynte å prate, for sånn omtrent 36 år siden, så det er helt meg. Avataren er også bare helt meg på et vis.
![]() |
#69 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Min ex kalte meg Gullet,
![]() |
#70 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Den gangen jeg startet på forum (DOL) brukte jeg helt enkelt mitt navn og la til mor på slutt. Det brukte jeg også på SM og NM. Brukte det her også men følte at det ble litte avslørende og ikke minst kjedelig. Så jeg byttet til Propella. Vi er veldig aktive her i huset, derfor propell. Ungene kalles ofte for lille propell osv. Er man hyperaktiv, så er man.
![]() |
#71 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?
![]() |
#72 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Ingen spennende historie bak mitt nick, nei. Bare skikkelig lite oppfinnsom.Jeg skulle jo bare registrere meg på NM for å sjekke det ut. Hadde overhodet ikke tenkt å bli aktiv, så det var likesom ikke så nøye. Sånn gikk det ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?
Bytte til MsM da? :blunk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Sammensetning av hele navnet mitt
![]() |
#75 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg heter Miss Norway fordi jeg faktisk vant Miss Norway-finalen for maaange år siden.
![]() |
![]() |
#76 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Begynte min forum karriere med å hete Snoopy, men ettersom min eks kalte meg det i RL, var egentlig ikke det aktuelt lenger etter skilsmissen, så jeg måtte lete etter et annet nick. Lucifer datt ned i hodet mitt etterom jeg føler meg som en "engel med skitt på vengan".
![]() |
#77 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg er lite fantasifull, er mor til 4 (sier egentlig mamma da)
![]() |
#78 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg heter gethosmurf fordi det er endel av mailadressa mi. Den stammer fra de tidene jeg kjørte scooter, og rundkledde meg når jeg skulle ut å kjøre på vinterstid. Han jeg var sammen med skulle lage mailadresse til meg, og endte opp med gethosmurf.
![]() |
#79 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Mitt nick ble til da jeg registrerte meg på et annet forum en sensommer, etter et "hissighetsutbrudd" over alle fruktfluene på kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg ble kalt Tertit som lita (Det er vistnok en fugleart. Uten sammenligning forøvrig...). Kunne styre meg for "kjælenavnet" da, men syns det er helt greit i dag.
![]() |
|
|