|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
Vi introverter trives godt i situasjoner der vi kan delta om vi vil, men ellers stå på sidelinja om vi føler for det. Sist redigert av Dronningen : 24-08-08 kl 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ctrl+z
|
Ja!
![]() |
#63 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Dårlig språk irriterer meg ikke, jeg bare hopper over å lese det.
![]() |
#64 |
frakoblet
|
Ja, det syns jeg. Jeg var litt usikker på om du kom til å gjøre det, men du fikk plusspoeng i min bok da du lot det være.
![]() |
#65 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Nei, så barnslig er jeg da tross alt ikke... Kommer nok til å huske deg heretter: Det var faktisk mitt første "tyttebær" |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
kamerat
|
Impedans er naturligvis problematisk, men indolens og imperfektum er grunnsteiner i mitt liv. :vinker farvel til skilpadder og fisker:
![]() |
#67 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?At man inne i tråder starter lange fjasesekvenser, i mangel på gode argumenter eller mer fornuftig å si.
![]() |
#69 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Jeg irriterer meg grenseløst over alle de her inne som irriterer seg over folks bruk\ikke bruk eller for den slags skyld feil bruk av tegnsetting.
![]() |
#70 |
ctrl+z
|
Hva? Det er jo halve moroa med diskusjonsforum.
![]() |
#72 |
frakoblet
|
Det ble jo litt ekstra morsomt innlegg siden du klarte å gjøre to slike feil i dette innlegget.
![]() |
#73 |
Halloen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
flisespikker
|
![]() |
#75 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Dere som syns det er så fælt at folk irriterer seg over skrivefeil - har dere fått med dere at FP ble startet av noen som er litt i overkant opptatt av tegnsetting og sånt? Ja? Det er jo til og med et eget underforum for slikt. Der er det mye å lære, for eksempel at det bør være mellomrom før smiletryner. Slik:
![]() |
#76 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Kommer ikke på noe i farten jeg. Om noe skulle irritere meg, finner jeg heller en annen tråd.
![]() |
#77 |
Ekvilist
|
En av årsakene til at jeg trives på FP er faktisk at jeg synes det er befriende å kunne lese folks innlegg uten å bruke alt for mye energi. Jeg er på f.eks litt på et forum hvor folk skriver i alle regnbuens farger (gjerne i et og samme innlegg), skriver en setning per linje, bruker smileys som punktum og hva_har_du. At jeg irriterer meg betyr ikke at jeg ser ned på folk som skriver på den måten, men jeg synes det er direkte unødvendig og plagsomt. Ikke henger det sammen med skrivekompetanse heller. Jeg innser at jeg kan framstå som en gretten kjerring, men jeg er kanskje det?
![]() |
#78 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?For øvrig så må jeg si at jeg kommer på ganske lite irriterende, selv om jeg er en lett irriterbar person. Er kanskje i det rause hjørnet i kveld? Dessuten tror jeg at FP har "truffet meg", og at jeg dermed irriterer meg mindre her enn jeg gjør andre steder. Jeg ser jo at det som irriterer enkelte (slik som flisespikking, plukke innlegg fra hverandre, fokus på språkbruk/argumentasjon) er nettopp det som tiltaler meg ved forumet.
![]() |
#79 |
Halloen!
Hm, vet ikke helt om jeg er med på den knegginga. Jeg passer meg ifallfall veldig for å vitse hvis folk bommer litt med skrivinga*. Synes ikke det er spesielt snilt gjort rett og slett. Jeg er for at man sier det man mener, men å le av folk fordi de har glemt et komma..? Man vet jo ikke om denne personen sliter med dysleksi e.l. Tror at slikt, for noen, kan virke veldig sårende. Det var en av de tingene jeg først merket meg her på FP faktisk. Fikk det ikke helt til å stemme: mange bra og velformulerte innlegg- alt tydet på oppegående personer, men samtidig var en stakkar som glemte komma fritt vilt |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
flisespikker
|
Du sier at du la merke til dette ganske tidlig - jeg synes stort sett det meste av slike kommentarer kommer mellom folk som kjenner hverandre, og stort sett rettes til folk som for det første tåler det og som for det andre "vet bedre". Jeg mener bestemt at det ikke er vanlig å kritisere folk for skrivefeil her, og i alle fall ikke overfor folk som ser ut til å slite litt med slikt.
![]() |
|
|