|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
flisespikker
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker*sjekke* 835, faktisk.
![]() |
#62 |
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerNice try forresten, fisken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker
Eller så skjønner en det etterpå, og trykker dobbelt så mange ganger på aC sitt nick, fordi en ikke liker å bli lurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Unik
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerEg har enno ikkje mottatt noko raudprikk pga mine manglande skriveferdigheter. Men eg vil ikkje bli overraska om den dukka opp. Men eg kan ikkje skrive. Kort og godt. Eg er klar over det sjølv, men det er ikkje alltid like lett å oppdage slike ting sjølv.
![]() |
#67 |
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker...og, for ikke å fjase bort hele tråden, jeg har full forståelse for at det nok er kjipt å få en mengde rødprikker som fersk bruker når man ikke helt har lært seg forumkulturen ennå. Dog, dette er nok en grunn til at jeg mener at det kan være greit å lese seg opp litt, i hvertfall på klistrede tråder som det står "til nye brukere" på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
Nå skriver jeg ikke akkurat feilfritt selv (som torsk ynder å påpeke), men akkurat den fantastiske nazi-holdningen til rettskriving her på FP har gjort at jeg har lært masse om tegnsetting, duppeditter over bokstavene og ikke minst - at det er mellomrom før prosenttegnet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser ikke noe poeng med å unngå den for enhver pris, det ville jo være å lagt skjul på meningene sine, slik jeg ser det iallfall?
Jeg har ikke oppfattet noen av mine røde prikker som mobbing. De har sikkert vært vel fortjente: går i meg selv. ( Går vel rett i rødprikkefella i denne diskusjonen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Halloen!
![]() Sv: et spø til dere erfarene foreldreprotall damer
Hm.... dette var en metafor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerDette har det vært utallige tråder om, men det hindrer selvfølgelig ikke at vi tar diskusjonen på nytt. FP er et forum med mye fokus på riktig grammatikk og rettskriving. Det er det ingen som legger skjul på, og man kan velge å syte og klage over det, eller å tenke "hey, her kan jeg kanskje lære et eller annet". |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg antok at hun ikke hadde funnet den, men nå er det ingen unnskyldning lenger: Her er en hjelpsom tråd. : snill:
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008) Sist redigert av Fru Snurp : 02-09-08 kl 11:32. Årsak: Vippet mer mot snill enn ironisk denne gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerSjekker du alltid antall innlegg før du prikker, rine? Sist redigert av Kaija : 02-09-08 kl 11:38. Årsak: Beklager, ble oppmerksom på en presentasjon etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
Det finnes nok av dem som pakker rødprikker inn i grønt også. Vet ikke om det er så snilt, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Halloen!
Nei. Har ikke sjekket hvor mye hun har skrevet, men så at hun hadde vært medlem siden august. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerVet vi egentlig om den nye brukeren ble bombardert med røde prikker, som enkelte hevder? Det kan være at hun eller han har fått en eller to, hvor teksten er både høflig og grei? Hadde brukeren vært bombardert med røde prikker ville det for eksempel vært en rød prikk under nicket, og ikke en grønn. Bare for å nevne det.
![]() |
#78 |
Halloen!
Det var da som pokker så kjapt du skriver da |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har skjønt at den ikke er bare snill, men har ikke fått med meg alle tvetydighetene enda, men har ikke brukt den så mye. Åplyser du meg aC? Passet her synes jeg. Litt sånn good-cop, bad-cop i en og samme person lizzom kanskje? Liker å blande den med denne:
![]() |
#80 |
|
Jeg velger stort sett å tolke den som "stakkars lille vennen, skjønte du ikke det engang, du da". |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|